Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

• Replies 7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Komisch en enigszins ergerlijk tegelijkertijd dat nu ineens allerlei personen - vooral elders, maar eigenlijk net zo goed hier - spreken van totale schande, een rotzooi en crisis bij Ajax. Ik vraag me

Posted Images

Veltman 2 maanden uitgeschakeld vanwege een operatie aan zijn rechterknie, erg sneu. Hopelijk kan hij nog fit geraken om een mooie transfer te maken aankomende zomer, wordt hem gegund. In de bezetting in ieder geval geen problemen, hopelijk kan Schuurs het laten zien, verwacht dat hij wel de voorkeur gaat krijgen boven Alvarez.

Lullig voor Veltman idd, maar het geeft men nu wel de mogelijkheid om Schuurs meer in te zetten zodat hij klaar is om volgend seizoen de vaste man te zijn.

Volgend jaar duo Schuurs - Vertonghen (beetje vooruit dromen) en Blind op 6.

Mocht Dest verkassen dan hoop ik wel dat Ajax zich roert op de transfermarkt om een concurrent voor Mazraoui te halen. Die laatste is veel te flegmatiek en ziet vaak de ernst van de situatie niet in. Misschien een mooie Braziliaanse Dani Alves in spe ergens op de kop tikken of een kopie van Nico ophalen uit Argentinie. 

Op 8-2-2020 om 17:54 zei Regis:

Echt bizar voor een rechtsback die nog geen jaar in de eredivisie speelt zo'n bedrag vangen. PSV ving dit voor hun sterspeler...

Vrij dure gok van Bayern. Zou hem lekker verkopen als ik Ajax was. Is echt wel wat beters voor dat geld.

3 minuten geleden zei Lazy:

Volgend jaar duo Schuurs - Vertonghen (beetje vooruit dromen) en Blind op 6.

Mocht Dest verkassen dan hoop ik wel dat Ajax zich roert op de transfermarkt om een concurrent voor Mazraoui te halen. Die laatste is veel te flegmatiek en ziet vaak de ernst van de situatie niet in. Misschien een mooie Braziliaanse Dani Alves in spe ergens op de kop tikken of een kopie van Nico ophalen uit Argentinie. 

Ik hoop eerlijk gezegd dat Vertonghen niet komt, vanwege bovengenoemde reden. Het liefst blijft Blind, en dan is er eigenlijk weinig ruimte voor hem, want Blind op 6 gaat hem toch niet worden, hebben we aan het begin van het seizoen gezien. Daarnaast hebben we Martinez volgend jaar ook nog op het middenveld, want ik verwacht niet dat die weggaat. Ik denk dat hij te duur zal zijn voor wat hij nog kan brengen. Heb dan liever Alderweireld erbij. 

Wel eens wat betreft de rechtsback-positie. 25+ miljoen voor Dest moet je inderdaad meteen pakken eigenlijk, hoe jammer het ook is. Las ergens (volgens mij in een ander topic), dat Timber al klaar staat, maar hij is niet echt een rechtsback. Staat ook dit seizoen in de KKD vrijwel constant rechts centraal.

Ik dacht dat het nog wel mee viel, dus net pas de samenvatting gekeken, maar dat is inderdaad niet best :cab: Heeft eigenlijk op een paar grabbelreddingen na niks goeds gedaan. Zie het zomaar gebeuren dat Kotarski of Scherpen ineens keept volgende week donderdag als Varela het op de trainingen niet echt laat zien, want dit was echt bizar. Lijkt ook niet heel goed om te kunnen gaan met de bal, niet echt handig wanneer Getafe straks volle bak druk gaat zetten op hem.

18 uur geleden zei Rogier.:

Ik dacht dat het nog wel mee viel, dus net pas de samenvatting gekeken, maar dat is inderdaad niet best :cab: Heeft eigenlijk op een paar grabbelreddingen na niks goeds gedaan. Zie het zomaar gebeuren dat Kotarski of Scherpen ineens keept volgende week donderdag als Varela het op de trainingen niet echt laat zien, want dit was echt bizar. Lijkt ook niet heel goed om te kunnen gaan met de bal, niet echt handig wanneer Getafe straks volle bak druk gaat zetten op hem.

Scherpen nog weinig van gezien, maar lees vooral dat hij na een onwennig begin de laatste tijd vrij veel indruk maakt.