Jump to content
Fabian.

AFC Ajax

Recommended Posts

11 uur geleden zei Magikarp:

Ik sta achter een ploeg met +- 12 nationaliteiten, dus mij aanmerken als racist is onjuist.

Je kunt natuurlijk heel goed geen racist zijn en wel een opmerking maken obv racistische vooroordelen. Er is nogal een verschil tussen een racist zijn en een racistische uitlating doen. Zeus heeft op zich wel gelijk met zijn analyse van die opmerking.

Overigens vind ik die speler van Sparta eerder veels te klein voor zijn leeftijd dan die van Ajax te groot

1 uur geleden zei Hwb:

Je kunt natuurlijk heel goed geen racist zijn en wel een opmerking maken obv racistische vooroordelen. Er is nogal een verschil tussen een racist zijn en een racistische uitlating doen. Zeus heeft op zich wel gelijk met zijn analyse van die opmerking.

Ik ben blij dat de staff tegenwoordig overgaat in discussie ipv zonder context op de banknop rammen. 

Die post was een draai aan de uitspraak van de supportersvereniging oid van Den Bosch. 

Verder kan Zeus alles kapotanalyseren maar dat moet je bij grapjes niet doen. Lekker lachen. 

Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. 

Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. 

9 minuten geleden zei Zeus:

Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. 

Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. 

Ik had hem wel door, vandaar dat ik er zelf ook met een gabbetje in meeging, maar les 1: ken je publiek. 

Edited by Magikarp

15 minuten geleden zei Zeus:

Of hij was gewoon niet grappig :sorry:

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Onder het motto “ it takes one to know one”. 

:checkit:

Die Promes scoort 95% van zijn doelpunten op exact dezelfde manier 😜 Ziyech voorzet vanaf rechts; Promes inlopen 2e paal en hangen.

Prima overwinning weer. Heracles vond k nog best aardig, kunnen zo vijfde of zesde worden. AZ ook wel lekker bezig dit jaar maar je moet in principe gewoon ongeslagen kampioen worden.

48 minuten geleden zei Lazy:

Die Promes scoort 95% van zijn doelpunten op exact dezelfde manier 😜 Ziyech voorzet vanaf rechts; Promes inlopen 2e paal en hangen.

Moet inmiddels geen verrassing zijn bij de tegenstanders inderdaad. 

Jammer van het slippertje op het einde. Verder controle en prima overwinning. Op naar Lille! 💪🏼

Ben benieuwd wie het centrum gaan vormen! Veel zin in vanavond, hopen op een strak spelend Ajax ☺️ 

@Kavinos is officiele plaatsing al mogelijk vanavond? 

1 uur geleden zei Lazy:

Is officiele plaatsing al mogelijk vanavond? 

Zal afhangen ook van Chelsea - Valencia natuurlijk.

Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax 🤨

Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig.

Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/

1 uur geleden zei Lazy:

Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax 🤨

Da ken nie. ;)  Die laatste bedoel je Chelsea denk ik.

1 uur geleden zei Lazy:

Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig.

Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/

maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is

38 minuten geleden zei ErikEagles:

maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is

Uiteraard. Als je tegen Valencia wint, ben je sowieso door trouwens. Ongeacht wat er vanavond gebeurt.