Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

22 minuten geleden zei Zeus:

Ik wou zeggen: tover hem om tot keeper nu het nog kan, maar niet lang daarna zag ik ineens een immer graaiende Kjell Scherpen voor me. Misschien spits of centrale verdediger dan. In een type Fellaini heb ik niet zo'n zin, zeker niet bij Ajax.

Verwacht wel dat ze hem om willen gaan turnen tot CV

11 uur geleden zei Magikarp:

Ik sta achter een ploeg met +- 12 nationaliteiten, dus mij aanmerken als racist is onjuist.

Je kunt natuurlijk heel goed geen racist zijn en wel een opmerking maken obv racistische vooroordelen. Er is nogal een verschil tussen een racist zijn en een racistische uitlating doen. Zeus heeft op zich wel gelijk met zijn analyse van die opmerking.

1 uur geleden zei Hwb:

Je kunt natuurlijk heel goed geen racist zijn en wel een opmerking maken obv racistische vooroordelen. Er is nogal een verschil tussen een racist zijn en een racistische uitlating doen. Zeus heeft op zich wel gelijk met zijn analyse van die opmerking.

Ik ben blij dat de staff tegenwoordig overgaat in discussie ipv zonder context op de banknop rammen. 

Die post was een draai aan de uitspraak van de supportersvereniging oid van Den Bosch. 

Verder kan Zeus alles kapotanalyseren maar dat moet je bij grapjes niet doen. Lekker lachen. 

Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. 

Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. 

9 minuten geleden zei Zeus:

Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. 

Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. 

Ik had hem wel door, vandaar dat ik er zelf ook met een gabbetje in meeging, maar les 1: ken je publiek. 

Edited by Magikarp

15 minuten geleden zei Zeus:

Of hij was gewoon niet grappig :sorry:

Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ?

Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig.

Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/

1 uur geleden zei Lazy:

Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ?

Da ken nie. ;)  Die laatste bedoel je Chelsea denk ik.

1 uur geleden zei Lazy:

Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig.

Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/

maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is