Pino Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 9 minuten geleden zei Rogier.: Hier ben ik het niet mee eens. 1 op 1 vervanger van Ziyech in mijn ogen. Dat is Stengs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Stengs is toch niet haalbaar (lees: AZ gaat veel te veel vragen), en waarom zou je iemand halen als je al iemand in huis hebt? Laat staan dat Ziyech aankomend seizoen wél weggaat. Zie hem zomaar opnieuw blijven bij nog een kampioenschap en dus gegarandeerd CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Nee je zal eens een eigen mening vormen stel je voor ? 24 minuten geleden zei Rogier.: Hier ben ik het niet mee eens. 1 op 1 vervanger van Ziyech in mijn ogen. Lang heeft niet de rust in het spel wat Ziyech wel heeft. Lang zou daarnaast eerder hangend van links komen ipv rechts dus in dat opzicht niet een vervanger voor Hakim. Lang zijn kwaliteiten komen het best naar voren als hij vanaf het middenveld komt, al heb ik sowieso mijn twijfels bij hem en als je ziet wat er achter hem zit lijkt het mij niet gek dat ze daar lekker op wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 16 minuten geleden zei Regis: ? Lang heeft niet de rust in het spel wat Ziyech wel heeft. Lang zou daarnaast eerder hangend van links komen ipv rechts dus in dat opzicht niet een vervanger voor Hakim. Lang zijn kwaliteiten komen het best naar voren als hij vanaf het middenveld komt, al heb ik sowieso mijn twijfels bij hem en als je ziet wat er achter hem zit lijkt het mij niet gek dat ze daar lekker op wachten. Gekkigheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Lang is niet links maar rechts, heeft de visie van Ziyech niet, heeft de precieze pass van Ziyech niet, de traptechniek niet.. Lang is een leuk en creatief voetballertje, maar hij doet maar wat en is bepaald geen complete of begaafde speler. Ik vind hem geen Ziyech. Stengs heeft inderdaad al meer overeenkomsten. Sowieso vind ik dat Ajax hem moet halen. Zolang je het beneden de twintig miljoen kan houden. Ihattaren en Malen zou ik ook proberen, maar die kans lijkt me klein. Zeker Malen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Wat een spanning voor vanmiddag zeg. Hoop echt dat we ze compleet op gaan rollen. Niks heel laten van dat zooitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Regis: Wat een spanning voor vanmiddag zeg. Hoop echt dat we ze compleet op gaan rollen. Niks heel laten van dat zooitje. Moet je eens voor mn gezicht zeggen. Jij komt nog aan de beurt. Wel geinig. Na die 6-2 was het belachelijk hoe die Feyenoorders zich gedroegen en hadden Ajax-supporters grotere doelen in het oog, maar nu Feyenoord al gewoon een afgeschoten klein hertje is zie je opeens dat ze wél waarde aan deze pot hechten. Hoe Feyenoord zichzelf degradeerde na die pot, doen ze het hier vooraf al (overigens niet per se hier hoor). Deze pot neem je toch niet serieus? Hier zit minder spanning op dan Ajax - VVV 27 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 11 minuten geleden zei Magikarp: Moet je eens voor mn gezicht zeggen. Jij komt nog aan de beurt. Wel geinig. Na die 6-2 was het belachelijk hoe die Feyenoorders zich gedroegen en hadden Ajax-supporters grotere doelen in het oog, maar nu Feyenoord al gewoon een afgeschoten klein hertje is zie je opeens dat ze wél waarde aan deze pot hechten. Hoe Feyenoord zichzelf degradeerde na die pot, doen ze het hier vooraf al (overigens niet per se hier hoor). Deze pot neem je toch niet serieus? Hier zit minder spanning op dan Ajax - VVV Hahaha hecht persoonlijk altijd waarde aan deze wedstrijd. Ben gewoon ook nogal pessimistisch als het op Ajax aankomt. Helemaal als je dan de hele week hoort ja Feyenoord won in 2005 voor het laatst. Denk ik alleen maar de keer dat ze weer winnen komt dus steeds dichterbij Maar ja hebt wel gelijk verder achteraf is het meestal een vrij tamme pot 2/3-0 voor Ajax met een paar speldenprikjes van Feyenoord. Ergens zit ook wel een stemmetje dat het niet fout kan gaan, maar op zo'n wedstrijd dag zit dat er gewoon niet in. Misschien toch maar wat eerder richting het stadion en alvast een paar goud gele rakkers naar binnen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ajax was de laatste paar wedstrijden ook niet erg indrukwekkend. Als we weer Tadic op links gaan zien met Huntelaar in de spits heb ik er alvast een stuk minder zin in. Alvarez weer op het middenveld idem dito. Dat maakt dit Ajax in voetballend opzicht gewoon voorspelbaar en zwakker, beide van die keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 18 minuten geleden zei Zeus: Ajax was de laatste paar wedstrijden ook niet erg indrukwekkend. Als we weer Tadic op links gaan zien met Huntelaar in de spits heb ik er alvast een stuk minder zin in. Alvarez weer op het middenveld idem dito. Dat maakt dit Ajax in voetballend opzicht gewoon voorspelbaar en zwakker, beide van die keuzes. Tadic in de spits lijkt me een garantie met dat duo van Feyenoord achterin, dus geen zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Je kan blij zijn @Zeus. Vraag me zelf af of dit wel goed kan gaan. Zij laten zoveel ruimte op het middenveld dat een Van de Beek die ook nog eens bij de spits gaat lopen misschien niet heel praktisch is, maar we zullen zien. Zeker gezien zij met Berghuis en Toornstra op het middenveld starten. 27 oktober 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Proficiat met het kampioenschap mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Toch zie ik gewoon liever een Ziyech (Neres rechts, Promes links) of desnoods Tadic (Promes spits) op 10. Maar het kon een hoop slechter ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Heerlijke opstelling zeg. Hopelijk sturen we ze met een grote uitslag terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen geloof ik, maar 7-0 zou ook wel lekker zijn. Tegen Chelsea rustig aan gedaan, dus ze zullen nog wel wat energie over hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 36 minuten geleden zei Zeus: Toch zie ik gewoon liever een Ziyech (Neres rechts, Promes links) of desnoods Tadic (Promes spits) op 10. Maar het kon een hoop slechter ja. Je gebeden zijn verhoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 14 minuten geleden zei Chiemel: Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen geloof ik, maar 7-0 zou ook wel lekker zijn. Tegen Chelsea rustig aan gedaan, dus ze zullen nog wel wat energie over hebben Eerste neem ik terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 6 minuten geleden zei Pino: Je gebeden zijn verhoord. Volgens mij ook. Zie Ziyech vooralsnog op 10 met Neres op rechts en Promes op links. Komt dichtbij de perfecte opstelling in mijn ogen. Niet voor niets staat het dan ook al 2-0 natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 41 minuten geleden zei Zeus: Toch zie ik gewoon liever een Ziyech (Neres rechts, Promes links) of desnoods Tadic (Promes spits) op 10. Maar het kon een hoop slechter ja. Lijkt nu ook meer zo, maar nog beter. Gewoon constant wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Je kan met deze opstelling naast beter voetballen ook heel goed vooruit pressen. Fijn om te zien. Doet aan het Bosz-tijdperk denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Er worden nog veel kansen gemist zeg, zonde. Wel lekkere voorsprong zo. Zijn echt veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Assistje en goal van David, nooit meer passeren Erik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 11 minuten geleden zei cimbomcu: Assistje en goal van David, nooit meer passeren Erik! Moet gewoon in de basis ja. Promes doet het ook aardig en is vooral effectief, maar ik zou hem nooit boven Neres verkiezen. En liefst gewoon allebei op een vleugel, zoals nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Heel jammer dat je er niet met een nulletje of zeven overheen gegaan bent, had echt makkelijk gekund. Daarnaast vind ik het wel jammer dat Traoré maar zeven minuutjes mee heeft mogen doen, had hem lekker tegelijk met Gravenberch ingebracht. Nu heeft hij een of twee balletjes gehad, dus een waardeloze invalbeurt. #denegativiteitsgoeroe Straks positieve woorden, maar dit zijn mijn kritiekpuntjes van vandaag. 27 oktober 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Jammer dat we die gasten zo laten leven. Verder natuurlijk in alles een perfect weekend. 6 punten los, 8 doelpunten uitlopen. VAMOSSS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten