Kavinos Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Die Valentijn Driessen moeten ze een kerstpakket geven met een zak cement, een flesje water, een bakvorm en een stuk touw. Wat een enorme enge man is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 9 uur geleden zei Magikarp: He? Veltman stond toch buitenspel? Als je in buitenspelpositie ervoor zorgt dat een tegenstander zich niet met het spel kan bemoeien overtreed je de regels en krijg je een vrije trap tegen. Ook als Veltman geen 'fysieke overtreding' heeft gemaakt, maar toch op één of andere manier een tegenstander hindert. Hiervoor hoef je mij niet aan te kijken, maar de IFAB: wist ik niet. Dan is er wel wat voor te zeggen ja dat hij fluit, al vraag ik me wel af in hoeverre je het hinderen noemt maar dan krijg je een semantische discussie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Ja hoe kan dat toch zo doorgaan. Iedereen kotst ze uit. Voor en tegenstanders van welke trainer of speler dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Die Valentijn Driessen moeten ze een kerstpakket geven met een zak cement, een flesje water, een bakvorm en een stuk touw. Wat een enorme enge man is dat zeg. Zo eng dat ie maar dood moet ja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Prima pot gisteren. Blij om Alvarez eindelijk eens aan het werk te zien. Zou hem graag in het centrum naast Blind gaan zien, dan heb je echt weer een sterke defensie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Die Telegraaf ook he, ik durf te wedden dat als Blind middenveld had gestaan dat ze er iets van gemaakt hebben dat Ten hag star bij zijn ideeën blijft en dat hij open moet staan voor meningen van anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Zo eng dat ie maar dood moet ja.. Hij mag ermee doen wat hij zelf wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Dollie dus officieel weg. Lekker bedrag. Lekker gewerkt weer Marcie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Uiteindelijk beter voor alle partijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 4 uur geleden zei Pino: Die Telegraaf ook he, ik durf te wedden dat als Blind middenveld had gestaan dat ze er iets van gemaakt hebben dat Ten hag star bij zijn ideeën blijft en dat hij open moet staan voor meningen van anderen. Walgelijke krant en walgelijke figuren die daar werken. Spelen komen maand uit bij PSV, kan het stuk dat de maandag erna in de krant verschijnt al haast wel uittypen. Ervan uitgaande dat we daar tegen puntverlies aanlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 19 uur geleden zei cimbomcu: Goh wat een opluchting dit. Dat was het vooral inderdaad. Thuis tegen Apoel dat geen enkele aanvallende intentie heeft gehad met zes verdedigers aantreden, doet als Ajacied best wel een beetje pijn he. Wel terecht gewonnen zonder goed te voetballen. Hoop op een mooie loting zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Frenkie. Chelsea Valencia Lille Poeh zware loting, maar genoeg mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Leuke poule, niet heel makkelijk. Maar Ajax maakt zeker kans om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Poule met gelijkwaardige teams. Je kunt net zo makkelijk eerste als laatste worden imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Je kan deze poule zomaar winnen, als Erik zijn tactische huiswerk eindelijk op orde heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 1 uur geleden zei Regis: Frenkie. Chelsea Valencia Lille Poeh zware loting, maar genoeg mogelijkheden. Niet makkelijk, maar had ook weer veel zwaarder kunnen zijn. Chelsea wel één van de makkelijkste uit Pot 1. Valencia en Lille ken ik minder goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Geen enorm zware poule, maar ook niet de meest gemakkelijke loting. Paar toffe potjes er tussen. Overwinteren sowieso must. Of dat dan EL of CL wordt, zien we na 6 potjes wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Ajax Valencia Lille Chelsea Dit wordt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) Dit is toch een prima loting lijkt mij. Hier mag Ajax met de huidige selectie normaal gezien in ieder geval geen 4e worden. Chelsea is namelijk ook gewoon te pakken. Sowieso weinig vertrouwen in Lampard daar. 29 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Mja, zo'n poule betekent dat alles kan, maar er zit niet een AEK in als vorig jaar, dus 3e is niet zo zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 6 uur geleden zei himan: Mja, zo'n poule betekent dat alles kan, maar er zit niet een AEK in als vorig jaar, dus 3e is niet zo zeker. Denk dat je het ook net zo makkelijk kan omdraaien. Je hebt nu geen ploeg getroffen uit pot 1 die even 12 punten pakt tegen de clubs uit pot 3 en 4. Die gaan dus sowieso ook punten pakken tegen elkaar, waardoor best een spannende poule kan worden. Ajax heeft het in deze poule denk ik echt in eigen handen. Chelsea vind ik een matige ploeg, Valencia won vorig seizoen meer wedstrijden niet dan wel, en Lille ken ik eigenlijk niet heel goed. Zie wel dat daar Weah en Renato Sanchez o.a. spelen. Misschien toch een beetje de dark horse in de groep dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) Ik denk dat alle ploegen redelijk gelijkwaardig zijn. Dat maakt het wel een interessante groep. Ajax kan 1e worden maar evengoed 4e. 30 augustus 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Las vanmorgen in mijn twitter feed Mike Verweij melden dat hij nog 1 aankoop verwachte. Zou dat dan nog een spits zijn ofzo. Heb echt geen namen gelezen verder de afgelopen week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Ow ik lees net dit haha: https://www.telegraaf.nl/sport/1725664040/ajax-huurt-castilllo-19-van-chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Prima toch, jongen uit de jeugd. Was toen een groot talent op het middenveld, nu meer een linksback geworden. Zal wel bij Jong aansluiten. Vanavond weer genieten van de Jonge boyssss! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten