Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

9 uur geleden zei Magikarp:

He? Veltman stond toch buitenspel? 

EDFa15CW4AAKMmV?format=jpg&name=large

Als je in buitenspelpositie ervoor zorgt dat een tegenstander zich niet met het spel kan bemoeien overtreed je de regels en krijg je een vrije trap tegen. Ook als Veltman geen 'fysieke overtreding' heeft gemaakt, maar toch op één of andere manier een tegenstander hindert.

Hiervoor hoef je mij niet aan te kijken, maar de IFAB:

3c48d0f3318332d90dffdd2297abe285.png

wist ik niet. Dan is er wel wat

voor te zeggen ja dat hij fluit, al vraag ik me wel af in hoeverre je het hinderen noemt maar dan krijg je een semantische discussie denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Pino:

Die Telegraaf ook he, ik durf te wedden dat als Blind middenveld had gestaan dat ze er iets van gemaakt hebben dat Ten hag star bij zijn ideeën blijft en dat hij open moet staan voor meningen van anderen.

Walgelijke krant en walgelijke figuren die daar werken.   Spelen komen maand uit bij PSV, kan het stuk dat de maandag erna in de krant verschijnt al haast wel uittypen. Ervan uitgaande dat we daar tegen puntverlies aanlopen.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei cimbomcu:

Goh wat een opluchting dit.

Dat was het vooral inderdaad. Thuis tegen Apoel dat geen enkele aanvallende intentie heeft gehad met zes verdedigers aantreden, doet als Ajacied best wel een beetje pijn he. Wel terecht gewonnen zonder goed te voetballen.

Hoop op een mooie loting zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch een prima loting lijkt mij. Hier mag Ajax met de huidige selectie normaal gezien in ieder geval geen 4e worden. Chelsea is namelijk ook gewoon te pakken. Sowieso weinig vertrouwen in Lampard daar.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei himan:

Mja, zo'n poule betekent dat alles kan, maar er zit niet een AEK in als vorig jaar, dus 3e is niet zo zeker. 

Denk dat je het ook net zo makkelijk kan omdraaien. Je hebt nu geen ploeg getroffen uit pot 1 die even 12 punten pakt tegen de clubs uit pot 3 en 4. Die gaan dus sowieso ook punten pakken tegen elkaar, waardoor best een spannende poule kan worden. Ajax heeft het in deze poule denk ik echt in eigen handen. Chelsea vind ik een matige ploeg, Valencia won vorig seizoen meer wedstrijden niet dan wel, en Lille ken ik eigenlijk niet heel goed. Zie wel dat daar Weah en Renato Sanchez o.a. spelen. Misschien toch een beetje de dark horse in de groep dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites