Regis Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ik voel al een week zo'n dergelijk scenario aankomen, maar dan bij een 1-0 voorsprong met een eigen goal van die lul Veltman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Veltman is een van de weinige waar je wel op kunt vertrouwen wanneer het moeizaam verloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Sinds zijn comeback is hij wel stabiel ja. Daarvoor wel vaak rare blunders en kaarten. Maar sttt... niet jinxen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ik heb er een hard hoofd in. Hoop dat het meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: Ik pakte hier de Telegraaf ook weer eens weg bij de ingang (weinig keus, aangezien ik er werk). Las dat Ten Hag op de training had geexperimenteerd met Alvarez/Martinez op het middenveld. Zie ik niet gebeuren eigenlijk. Martinez en Blind omwisselen zou ik geen gekke gedachte vinden. Martinez kan ook prima voetballen en oogt fysiek beter in staat om te blijven lopen als middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Kom op jongens, beetje vertrouwen in die gasten Spel is nog niet geweldig, maar de resultaten liegen er niet om en zijn in principe gewoon prima. Zie geen reden waarom ze tegen (met alle respect) fokking APOEL Nicosia geen goed resultaat kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Lazy: Zie geen reden waarom ze tegen (met alle respect) fokking APOEL Nicosia geen goed resultaat kunnen halen. Hoe vaak is dit inmiddels niet gezegd in het voetbal? Los daarvan verwacht ik een 4-0, maar er zijn genoeg redenen en scenario's te vinden en bedenken waarin het helemaal fout gaat voor ze. 28 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Was dat niet zn favo positie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ten Hag kiest wat meer voor zekerheid nu, niet onverstandig. Met die 2 effe een defensief blok, en de voorste 4 mogen dan hun ei lekker kwijt. Gaat er nu om dat je gewoon CL ingaat natuurlijk, maar lijkt mij niet iets voor de lange termijn, tenminste mag ik hopen. Onana, Dest, Veltman, Blind, Nico, Martinez, Alvarez, Ziyech, Tadic, Neres, Huntelaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Alvarez komt in deze rol echt te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 9 minuten geleden zei cimbomcu: Alvarez komt in deze rol echt te kort. Roep dit ook ff over Huntelaar. Bvd. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Tering als je bewust bezig bent met wat Blind met een bal doet word je diep ongelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Lekker binnen gekopt door onze Mexicaantje, zie daar echt een goede CV in. Huntelaar komt sowieso te kort in de CL, mijn hoop is gevestigd op Traore de komende tijd nu Dolberg weg is/gaat. Vervelende tegenstander om tegen te spelen zeg, vind ze verdedigend sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei Barteh: Een uur geleden vond je het nog verstandig dat ie daar werd neergezet. Hahaha heerlijk he maar dit zal die wel weer rechtpraten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 minuut geleden zei Barteh: Een uur geleden vond je het nog verstandig dat ie daar werd neergezet. Tussen verstandig en niet onverstandig zit imo al een verschil. Maar idd, maar goed ken hem niet goed genoeg om te beoordelen of hij beter als CV of als middenvelder is. Als hij dan zelf zegt dat zijn favoriete plek middenveld is neem ik dat maar aan. Verdedigend zijn we dan ook niet in de problemen gekomen. Maar nee als je wil aanvallen heb je aan hem echt niks op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Vind het wel fijn om weer eens fatsoenlijke lengte op het veld te zien, maar ergens is het wel bizar dat een Frenkie bij Ajax centraal achterin moest beginnen en zo'n Alvarez op het middenveld begint terwijl er duidelijk nog een plekje vrij is in de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Bijzondere buitenspelbeslissing. Bal gaat toch aan Huntelaar voorbij in eerste instantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Huh maakt bij vrije trappen het niks uit wie er buitenspel staat? Tagliafico (de ontvanger) stond toch geen buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Leek toch op de teen van Veltman en geen Huntelaar. 28 augustus 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Hoezo is dat geen rood dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Wat is dit nou dan? Veltman staat met zijn teen buitenspel, maar gaat die bal niet gewoon 5 meter over hem heen? En dan geen rood op die schandalige trap op tagliafico? Wat is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 APOEL wordt met de minuut slechter. Als dit nog misgaat, dan is dit echt kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 13 minuten geleden zei cimbomcu: Leek toch op de teen van Veltman en geen Huntelaar. Klopt inderdaad. Nog onbegrijpelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 7 minuten geleden zei MetalMichael: Klopt inderdaad. Nog onbegrijpelijker. Is dit dan nieuwe regelgeving ofzo? Snap er oprecht niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Is dit dan nieuwe regelgeving ofzo? Snap er oprecht niks van. Al sla je me dood. Nee Pino en Magi, dit is geen uitnodiging... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten