Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei 007mark:

Ik pakte hier de Telegraaf ook weer eens weg bij de ingang (weinig keus, aangezien ik er werk). Las dat Ten Hag op de training had geexperimenteerd met Alvarez/Martinez op het middenveld. Zie ik niet gebeuren eigenlijk.

Martinez en Blind omwisselen zou ik geen gekke gedachte vinden. Martinez kan ook prima voetballen en oogt fysiek beter in staat om te blijven lopen als middenvelder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op jongens, beetje vertrouwen in die gasten :) Spel is nog niet geweldig, maar de resultaten liegen er niet om en zijn in principe gewoon prima. Zie geen reden waarom ze tegen (met alle respect) fokking APOEL Nicosia geen goed resultaat kunnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lazy:

Zie geen reden waarom ze tegen (met alle respect) fokking APOEL Nicosia geen goed resultaat kunnen halen.

Hoe vaak is dit inmiddels niet gezegd in het voetbal?

Los daarvan verwacht ik een 4-0, maar er zijn genoeg redenen en scenario's te vinden en bedenken waarin het helemaal fout gaat voor ze.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten Hag kiest wat meer voor zekerheid nu, niet onverstandig. Met die 2 effe een defensief blok, en de voorste 4 mogen dan hun ei lekker kwijt. Gaat er nu om dat je gewoon CL ingaat natuurlijk, maar lijkt mij niet iets voor de lange termijn, tenminste mag ik hopen.

Onana, Dest, Veltman, Blind, Nico, Martinez, Alvarez, Ziyech, Tadic, Neres, Huntelaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker binnen gekopt door onze Mexicaantje, zie daar echt een goede CV in. Huntelaar komt sowieso te kort in de CL, mijn hoop is gevestigd op Traore de komende tijd nu Dolberg weg is/gaat.

Vervelende tegenstander om tegen te spelen zeg, vind ze verdedigend sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Barteh:

Een uur geleden vond je het nog verstandig dat ie daar werd neergezet. 

Tussen verstandig en niet onverstandig zit imo al een verschil. Maar idd, maar goed ken hem niet goed genoeg om te beoordelen of hij beter als CV of als middenvelder is. Als hij dan zelf zegt dat zijn favoriete plek middenveld is neem ik dat maar aan. Verdedigend zijn we dan ook niet in de problemen gekomen. Maar nee als je wil aanvallen heb je aan hem echt niks op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites