Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei Hwb: Dit dus Pino. Je kunt nu niet eens normaal excuses ontvangen, maar moet nog weer een puntje tegen me scoren. In plaats van inderdaad inhoudelijk te gaan. Hou daar nou mee op. "Als dat verkeerd was, verkeerd overkwam, sorry daarvoor" Is dan ook maar een slap excuses, het kwam niet verkeerd over je bemoeide je met iets waarvoor ik (en vast ook anderen) een warning voor zouden krijgen. Als je nu je excuses had aangeboden dat je je ermee bemoeide, dan had ik die wel aanvaard, maar niet elke zin waarin je sorry zet is een goed excuses...... Maar goed Ajax: Ik ben zeer benieuwd hoe het intern zal lopen als iedereen blijft. Dan zit je toch met Ziyech, Promes, Neres, Dolberg, Tadic, vd Beek met 6 spelers waarvan er waarschijnlijk maar 4 gaan spelen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 15 uur geleden zei Pino: "Als dat verkeerd was, verkeerd overkwam, sorry daarvoor" Is dan ook maar een slap excuses, het kwam niet verkeerd over je bemoeide je met iets waarvoor ik (en vast ook anderen) een warning voor zouden krijgen. Als je nu je excuses had aangeboden dat je je ermee bemoeide, dan had ik die wel aanvaard, maar niet elke zin waarin je sorry zet is een goed excuses...... Maar goed Ajax: Ik ben zeer benieuwd hoe het intern zal lopen als iedereen blijft. Dan zit je toch met Ziyech, Promes, Neres, Dolberg, Tadic, vd Beek met 6 spelers waarvan er waarschijnlijk maar 4 gaan spelen..... Man man man. Ga hier nou niet de vermoorde onschuld lopen spelen, je wist dondersgoed waar op gedoeld werd. Daar ben je ( helaas) te slim voor. Maak je er een semantische discussie van, prima. Maar dat doe je welbewust. Weet je zelf ook wel. Je begint echt een beetje irritant te worden pien. En als El patron van de bikkelbrigade weet ik niet of ik dit kan accepteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Schoolpleingevecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Men denkt gewoon dat ik slimmer ben, dan ik daadwerkelijk ben. Wie had dat ooit gedacht. Vind het wel mooi dat andere mensen hier bepalen wat ik wel of niet denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 uur geleden zei Pino: Men denkt gewoon dat ik slimmer ben, dan ik daadwerkelijk ben. Wie had dat ooit gedacht. Vind het wel mooi dat andere mensen hier bepalen wat ik wel of niet denk. Je bedoeld te zeggen: Ik vind het niet mooi als mensen gaan doen wat ik ook altijd doe, dan is het ineens niet leuk meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 21 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je bedoeld te zeggen: Ik vind het niet mooi als mensen gaan doen wat ik ook altijd doe, dan is het ineens niet leuk meer. Is goed je hebt gelijk, zullen we nu de discussie beëindigen die gisteren ook al beëindigd was, maar waar weer iemand zich mee bemoeit die er niets mee te maken had.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 11 minuten geleden zei Pino: Is goed je hebt gelijk, zullen we nu de discussie beëindigen die gisteren ook al beëindigd was, maar waar weer iemand zich mee bemoeit die er niets mee te maken had.... Volgens mij is dit toch echt een reactie op een bericht van vandaag. Doe er mee wat je wilt, maar je bent echt vreselijk hypocriet bezig. Zelf altijd quasi nonchalant een beetje sarcastische opmerkingen maken ( zie ook nu weer het PSV topic met je smiley) en dan lopen janken als hetzelfde gebeurd. Geen idee of het erger wordt of dat ik me er de afgelopen tijd pas aan erger, maar volgens mij word het tijd dat je je weer eens een wijf op zoekt waar je tegen aan gaat zeiken ofzo. Man wat een zure reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Volgens Marca is vd Beek dichtbij een overstap naar Real, voor 60-70 miljoen. Tja, valt niet te weigeren natuurlijk. Maar dan moet je Ziyech wel behouden en die op het middenveld zetten, anders Tadic eventueel. En dan gewoon nog ff Malen en Bergwijn halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 En dan lijkt Schone opeens richting de uitgang te gaan, naar Genea. Gaan we die niet stiekem missen? Heeft wel geweldige en belangrijke goals gemaakt in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Ik ga hem wel missen. Prachtige gast toch? Zou wellicht geen basis zijn dit jaar, maar toch uitstekend om hem er bij te hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) Ik ga dan wel huilen ja. Maar buiten interesse, heb ik nog niets gelezen, jullie wel? 2 augustus 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) In Italie koppen ze dat er een akkoord is van beide kanten, maar ik geloof persoonlijk er niet in dat Schöne weg zou gaan om daar degradatievoetbal te gaan spelen terwijl die hier zijn gezin heeft. Lijkt hij mij niet de persoon voor. Zou het wel begrijpen en het hem gunnen, dus we gaan het zien. Zal dan wel flink de portemonnee getrokken worden voor een nieuwe middenvelder. Misschien dat ze alsnog voor Berge gaan, al schijnt Genk 20 a 25 miljoen te willen hebben. Van de Beek ook opdringende geruchten dat het bijna rond is. Maar ook dat zal wel meevallen. Ben daar wel heel benieuwd wat voor vervanger daar uberhaupt zou kunnen komen. Hebben niet echt een aanvallende middenvelder die echt als een middenvelder speelt en niet zoals Ziyech zeg maar. Zou het geen slimme move vinden als 'ie gaat overigens. Zidane schijnt 'm liever niet te willen ofzo, en we weten allemaal wat er dan gebeurt... 2 augustus 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Ik kan me voorstellen dat Schöne graag nog eens de stap naar een mooi land zou maken. Al heeft hij steeds gezegd dat hij graag blijft vanwege zijn gezin, dus dat zou ook best kunnen. Lijkt mij in elk geval dat hij het verdiend heeft dat Ajax meewerkt aan wat hij maar wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Opstelling vanavond? Onana - Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico - Blind, vd Beek, Marín - Tadic, Dolberg, Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Schöne dus naar Genoa.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Enorm zonde, maar snap de stap wel opzich. Fijne speler om erbij te hebben, maar is natuurlijk wel al 33 en zou geen vaste basisplaats hebben. Ben benieuwd of er nog wat bij komt of Ekkelenkamp en De Wit misschien een plekje opschuiven in de rangorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Schöne was eigenlijk toch al een aflopende zaak. Het is nu alleen niet te hopen dat Van de Beek ook vertrekt. Ik zeg al langer dat ik van mening ben dat je er nog een middenvelder van kwaliteit bij zou moeten halen, maar als Van de Beek óók nog vertrekt mag je er wel twee halen. En serieus gaan overwegen om Ziyech terug op het middenveld te positioneren. Voor vanavond ben ik benieuwd wat TH gaat doen met het middenveld. Blind, Marin en Van de Beek lijkt het meest logisch, maar ik vraag me af of hij al met die schopgrage Argentijn wil starten in wat toch een traditioneel lastige uitwedstrijd is voor Ajax (op vorig jaar na dan). Kan ergens ook wel begrijpen dat 'ie nog graag voor veiligheid kiest met Blind naast Schuurs, maar dan krijg je een lastige keuze op het middenveld. Eiting of Ekkelenkamp dan (?). Beide vind ik echt te licht voor de basisopstelling van Ajax, Europees al helemaal. Ik vind die Lang wel een gretig en technisch vaardig mannetje, maar dan zou je middenveld wat te offensief worden denk ik. Verder hoop ik oprecht dat die Promes gewoon gaat renderen en daar vanavond al mee begint, maar ik heb zo het gevoel dat hij tegen gaat vallen. Hetzelfde geldt voor Dolberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Volgens het Ad zijn dit de namen voor vanavond: Onana; Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Marin, Van de Beek, Blind; Ziyech, Dolberg, Tadic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Tadic op links? Hoop van niet. Vind ik niks. Tadic komt het best tot zijn recht vanuit het centrum imo (valse spits of 10), rechts kan ook nog wel. Op links vind ik hem statisch. Wel goede voorzet uiteraard, maar weinig snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Volledig met je eens Zeus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 30 minuten geleden zei Dansmeister: Volledig met je eens Zeus. Jij bent dan ook één van de weinige met daadwerkelijk iets van analytisch vermogen en tactisch besef op voetbalgebied. Voor de rest is het hier maar zeer magertjes voor een forum dat zich Managers United noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Matige 1e helft. Wel wat kansen gehad, maar voetballend houd het nog niet over. Eens met Zeus dat dit middenveld niet werkt. Je mist daar wel een creatieve speler. Je ziet nu ook weer dat je met neres gewoon geen diepgang hebt. Dolberg werkt weer hard, maar staat echt constant op de verkeerde plek. wat was dat trouwens met die scheidsrechterbal?? Vitesse maakt hands, voordeel is voor Ajax. dat wordt afgefloten en dan gooit Nijhuis de bal naar Vitesse?? Is dit een nieuwe regel ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: wat was dat trouwens met die scheidsrechterbal?? Vitesse maakt hands, voordeel is voor Ajax. dat wordt afgefloten en dan gooit Nijhuis de bal naar Vitesse?? Is dit een nieuwe regel ofzo? Als de bal tegen de scheidsrechter aankomt en het balbezit 'verandert' wordt er afgefloten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Ik vind Marin wederom gewoonweg ondermaats. Defensief zwak, passing op momenten slordig, positionering matig. Sowieso weinig souplesse op het middenveld, weinig vloeiend. Nu zijn we vorig jaar wel erg verwend met Frenkie, maar dit is een stroef middenveld. Tadic op links wegzetten maakt je eigenlijk ook wat lam en dan ga je Ziyech zien die een beetje over ballen heen loopt te aaien om hem vervolgens de tweede ring in te schieten. Enige die je dan nog offensief impulsen geeft is Van de Beek. Wat ga je die missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Ja, of je geeft het nog even de tijd. Jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten