Gert Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Vind het een prima middenvelder. Maar we voor de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Voetballend is Eiting sterk, maar probleem is dat het nog zo’n jongetje is. Speelt nog alsof die in de B1 speelt. Is er in elk geval nog niet klaar voor om wekelijks in 1 te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 Wat staat die higler weer te doen dan? Wat een knaak van een scheidsrechter is dat. Verder vrij saaie wedstrijd tot nu toe. Promes nog niet gezien, evenals tadic. Van de beek weer prima. Verdediging staat ook wel goed te ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 12 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wat staat die higler weer te doen dan? Wat een knaak van een scheidsrechter is dat. Verder vrij saaie wedstrijd tot nu toe. Promes nog niet gezien, evenals tadic. Van de beek weer prima. Verdediging staat ook wel goed te ballen. Inderdaad, matig optreden. Belachelijk dat Van de Beek en Blind met dat gezeik nog steeds geen geel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 13 minuten geleden zei 007mark: Inderdaad, matig optreden. Belachelijk dat Van de Beek en Blind met dat gezeik nog steeds geen geel hebben. Goeie grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 KAMPIOENUUUHH. HELEMAAL NIETS IN EINDHOVUHH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Op 25-7-2019 om 10:22 zei Lazy: Voetballend is Eiting sterk, maar probleem is dat het nog zo’n jongetje is. Speelt nog alsof die in de B1 speelt. Is er in elk geval nog niet klaar voor om wekelijks in 1 te spelen. En bovenal: handelingssnelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 (bewerkt) Echt wel benieuwd naar komende weken tot aan de transferdeadline. Kan nog echt weinig zeggen over het beoogd basiselftal vind ik. Dit kan: Onana - Mazraoui, Alvarez, Blind, Tagliafico - Marin, vd Beek, Ziyech - Neres, Tadic, Promes Maar dit in principe ook: Onana - Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico - Blind, Schone, vd Beek - Ziyech, Dolberg, Tadic Zou wel veel afhangen van of we CL halen of niet en de tweede opstelling lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar toch 28 juli 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Ik vond dolberg goed en gretig beginnen maar op een gegeven moment zakte hij wel weet terug in wat hij de afgelopen 2 jaar doet. Liet ook veel ballen van de voet springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 5 uur geleden zei Chiemel: Echt wel benieuwd naar komende weken tot aan de transferdeadline. Kan nog echt weinig zeggen over het beoogd basiselftal vind ik. Dit kan: Onana - Mazraoui, Alvarez, Blind, Tagliafico - Marin, vd Beek, Ziyech - Neres, Tadic, Promes Maar dit in principe ook: Onana - Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico - Blind, Schone, vd Beek - Ziyech, Dolberg, Tadic Zou wel veel afhangen van of we CL halen of niet en de tweede opstelling lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar toch Kans op Blind en Schöne samen op het middenveld lijkt mij niet zo groot. Kan evt best een keertje gebeuren, maar zullen we niet tot nauwelijks zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Veltman was ook weer goed he, eerst tegen Bruma en dan tegen Lozano. Behouden die gozer. Wat verder opviel was dat Labyad buiten de selectie gelaten werd, voorbij gestreefd door jongens zoals Lang en als Neres terug is al helemaal. Snel verkopen dus die gozer. Marin vond ik ook sterk, net als Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 21 minuten geleden zei Hwb: Kans op Blind en Schöne samen op het middenveld lijkt mij niet zo groot. Kan evt best een keertje gebeuren, maar zullen we niet tot nauwelijks zien. Blind en Schone samen op een middenveld lijkt me ook niet wenselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Vond het wel mooi dat Blind weer eens op 6 speelde. Die is 10 stappen verder dan Eiting qua niveau en staat defensief 10x beter dan Schone. Met hem erbij zou er voorin toch net iets meer risico genomen kunnen worden omdat Blind toch beter in staat is de gaten die dan ontstaan dicht te lopen. Martinez liet zien uit het juiste hout gesneden te zijn, terwijl Schuurs ook al weken een goede indruk maakt. Straks met Alvarez erbij (al ken ik zijn niveau niet goed) heb je toch wel genoeg opties achterin om Daley op 6 te posteren lijkt me. Ben benieuwd naar aankomende zaterdag Vitesse uit <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Martinez dacht ik van dat dit echt een pure back was toen ik hem in die oefen potten zag, ookal werd hij omschreven als als linksback en VCL. Die zag er heel goed uit zaterdag ja. Mooie meevaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Stond Blind echt op 6 met Vd Beek en Marin voor hem, of stond Marin naast hem (zoals Schöne en De Jong vorig jaar)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 49 minuten geleden zei Hwb: Stond Blind echt op 6 met Vd Beek en Marin voor hem, of stond Marin naast hem (zoals Schöne en De Jong vorig jaar)? Marin naast hem. Al had die niet echt een idee wat hij moest doen bij balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 DM: Onana RA: Mazraoui RCV: Schuurs LCV: Martinez LA: Tagliafico CVM: Blind RCM: Van de Beek LCM: Ziyech RB: Neres CA: Tadic LB: Promes Alvarez (CV) en Dolberg (SP) zouden er dicht tegenaan zitten. Marin zou naast Van de Beek kunnen zodat Ziyech op rechts kan, Neres links en Promes op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Ga je nu elke week een nieuwe opstelling posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 (bewerkt) Idd ja :r David ook terug, Alvarez nog en we zijn compleet Alex Mendez gehaald voor Jong. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356194 30 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 8 uur geleden zei Pino: Ga je nu elke week een nieuwe opstelling posten? 23 minuten geleden zei cimbomcu: Idd ja :r Zouden jullie even mijn laatst geposte opstelling kunnen citeren dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 22 uur geleden zei Zeus: DM: Onana RA: Mazraoui RCV: Schuurs LCV: Martinez LA: Tagliafico CVM: Blind RCM: Van de Beek LCM: Ziyech RB: Neres CA: Tadic LB: Promes Alvarez (CV) en Dolberg (SP) zouden er dicht tegenaan zitten. Marin zou naast Van de Beek kunnen zodat Ziyech op rechts kan, Neres links en Promes op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 (bewerkt) Die is daar neergezet omdat Ziyech op rechts al zijn plekje had gepakt (in de tijd dat Neres op de bank werd gezet). Maar dat neemt niet weg dat Neres op rechts net zo goed dan wel beter uit de voeten kan en dat ik het middenveld momenteel gewoonweg dusdanig zwak zou vinden dat Ziyech bijzonder bruikbaar zou zijn op het middenveld. Zeker in de wetenschap dat Blind veel meer een '6' dan een LCM is en je dus twee man ervoor nodig hebt. Voor nu vind ik dan Marin nog niet geweldig en zou ik Promes even de kans op de linkerkant. Is dat niks en begint Marin zich te bewijzen kan hij naar het middenveld, Ziyech weer naar rechts en Neres weer naar links. 30 juli 2019 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Neres heeft toch in een eerder stadium op rechts gespeeld en daar rendeerde hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Als Ziyech nog weggaat moet Neres of Promes op rechts, dus weet niet of Promes op rechts nog een optie is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten