Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

In het stadion was het een beetje een flauwe wedstrijd met weinig sfeer (lag aan het stadion, niet aan de supporters). Mokio (na de eerste 5min) een goede wedstrijd. Vond enkele acties van Edvardsen ook niet slecht trouwens. Brengt in elk geval wat diepgang met en zonder bal. Hato vond ik dan weer matig, net als enkele rare acties van Klaassen. Toch 2 spelers die in dit team juist de beteren zouden moeten zijn. 

Hoopte stiekem nog op een debut voor Steur en/of Bounida, maar alle 'basisspelers' van de bank kregen hun hogere winstpremie.

12 minuten geleden zei Arezo:

Er is toch ook zo'n heel jong backie bij Ajax die het super goed doet? Hoe heet hij dan? Dacht linksback, maar uit geloofsovertuiging volg ik Ajax niet op de voet..

Jetten?

Lijkt mij nog niet klaar voor Ajax 1. Zeker niet gezien alle opties voor hem.

13 minuten geleden zei Arezo:

Er is toch ook zo'n heel jong backie bij Ajax die het super goed doet? Hoe heet hij dan? Dacht linksback, maar uit geloofsovertuiging volg ik Ajax niet op de voet..

Borna Sosa? Speelt inmiddels in Italië en is niet meer zo jong en ook niet zo goed maar wel linksback. 

2 uur geleden zei Thierryvane:

Mokio stond tegen Fortuna linksback. Gisteren op 6. Heb anders geen idee op wie je doelt. Dies Janse stond begin dit seizoen een keertje back, maar dat is een CV.

Ik denk die. Maar die speelde gisteren op het middenveld?