Rogier. Gepost February 9 Share Gepost February 9 Eerste plek Heel benieuwd naar het veld, maar lelijke overwinningen kunnen ook mooi zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 9 Share Gepost February 9 1 uur geleden zei Beppu: Waarom staat Ajax eerste? Doelsaldo is nog altijd beduidend minder. Vanwege de wedstrijd minder? Omdat het Ajax is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 9 Share Gepost February 9 1 uur geleden zei Beppu: Waarom staat Ajax eerste? Doelsaldo is nog altijd beduidend minder. Vanwege de wedstrijd minder? Kan begrijpen dat je niet vaak dit hebt hoeven te checken als Feyenoord-fan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 9 Share Gepost February 9 1 uur geleden zei Chiemel: Kan begrijpen dat je niet vaak dit hebt hoeven te checken als Feyenoord-fan. Kan jij vanaf vandaag gaan turven hoeveel dagen wij bovenaan staan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost February 9 Share Gepost February 9 Zou Koeman de stropdas nog met 1 hebben liggen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 9 Share Gepost February 9 2 minuten geleden zei La Pulga: Kan jij vanaf vandaag gaan turven hoeveel dagen wij bovenaan staan? Dagen bovenaan: l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 9 Share Gepost February 9 Heel het land weer aan het schuimbekken omdat we bovenaan staan. Oh wat heb ik dit gemist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 9 Share Gepost February 9 Hoe kan het dat Ajax eerste staat? Is de rest nog slechter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 9 Share Gepost February 9 (edited) 41 minuten geleden zei MisterX: Hoe kan het dat Ajax eerste staat? Is de rest nog slechter? Weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij gaat het op een ranglijst dus om wie het hoogste aantal punten haalt of tijdens het seizoen de minste verliespunten heeft. Is meer een educated guess, pin me hier niet op vast! Neem het vooral met een korrel zout want eigenlijk heb ik geen idee. Zou zelf wel verwachten dat de resultaten die een team gedurende het seizoen behaalt invloed hebben op de stand. Maar dat weet ik dus niet zeker! Misschien handig om deze vraag morgen even bij de KNVB neer te leggen. Hopelijk kunnen zij je uitsluitsel geven. Maar aangezien je vraag zo ingewikkeld is zou ik daar ook geen geld op durven inzetten. Edited February 9 by Arles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 10 Share Gepost February 10 (edited) 6 uur geleden zei Arles: Weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij gaat het op een ranglijst dus om wie het hoogste aantal punten haalt of tijdens het seizoen de minste verliespunten heeft. Is meer een educated guess, pin me hier niet op vast! Neem het vooral met een korrel zout want eigenlijk heb ik geen idee. Zou zelf wel verwachten dat de resultaten die een team gedurende het seizoen behaalt invloed hebben op de stand. Maar dat weet ik dus niet zeker! Misschien handig om deze vraag morgen even bij de KNVB neer te leggen. Hopelijk kunnen zij je uitsluitsel geven. Maar aangezien je vraag zo ingewikkeld is zou ik daar ook geen geld op durven inzetten. Zo bedoelde ik de vraag niet. Wekelijks lees ik dat het spel niet vaak niet om aan te zien is en dat ze met best wel wat geluk winnen. Hoezo heeft zo'n club de minste verliespunten, waardoor ze nu eerste staan. Is de rest van de clubs qua spel nog slechter? Het was dus geen vraag ove de regels van de rangschikking. Verdient Ajax het qua spel om eerste te staan? Dat is meer wat ik qua vraag bedoelde. Edited February 10 by MisterX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 10 Share Gepost February 10 (edited) 2 uur geleden zei MisterX: Zo bedoelde ik de vraag niet. Wekelijks lees ik dat het spel niet vaak niet om aan te zien is en dat ze met best wel wat geluk winnen. Hoezo heeft zo'n club de minste verliespunten, waardoor ze nu eerste staan. Is de rest van de clubs qua spel nog slechter? Het was dus geen vraag ove de regels van de rangschikking. Verdient Ajax het qua spel om eerste te staan? Dat is meer wat ik qua vraag bedoelde. Nee, Ajax verdient het niet qua spel en ook niet volgens de statistieken. Dus zeker ook veel geluk. Als PSV binnenkort uit de CL liggen klappen die er ook nog wel overheen. Maar dat Ajax 2e wordt is bijna hetzelfde als een kampioenschap dit seizoen. Edited February 10 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 10 Share Gepost February 10 Farioli liet dus blijkbaar tijdens de wedstrijd zelf al een foto van teletekstpagina 819 rondgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 10 Share Gepost February 10 10 uur geleden zei MisterX: Hoe kan het dat Ajax eerste staat? Is de rest nog slechter? Wij zijn joden, wij zijn de beste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost February 10 Share Gepost February 10 4 uur geleden zei MisterX: Zo bedoelde ik de vraag niet. Wekelijks lees ik dat het spel niet vaak niet om aan te zien is en dat ze met best wel wat geluk winnen. Hoezo heeft zo'n club de minste verliespunten, waardoor ze nu eerste staan. Is de rest van de clubs qua spel nog slechter? Het was dus geen vraag ove de regels van de rangschikking. Verdient Ajax het qua spel om eerste te staan? Dat is meer wat ik qua vraag bedoelde. Ajax wint wedstrijden niet gemakkelijk, maar is tegelijk ook niet gemakkelijk te verslaan. Hoe ongekend Woutje bij tijd ook is. Die man zorgt echt voor 10 bonuspunten dit seizoen. Knappe overwinning op dat veld. Sneu voor die Fortuna boys ook. Je zal daar maar dagelijks op moeten trainen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 10 Share Gepost February 10 2 uur geleden zei Chiemel: Nee, Ajax verdient het niet qua spel en ook niet volgens de statistieken. Dus zeker ook veel geluk. Als PSV binnenkort uit de CL liggen klappen die er ook nog wel overheen. Maar dat Ajax 2e wordt is bijna hetzelfde als een kampioenschap dit seizoen. Veel geluk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost February 10 Share Gepost February 10 35 minuten geleden zei Dansmeister: Ajax wint wedstrijden niet gemakkelijk, maar is tegelijk ook niet gemakkelijk te verslaan. Hoe ongekend Woutje bij tijd ook is. Die man zorgt echt voor 10 bonuspunten dit seizoen. Knappe overwinning op dat veld. Sneu voor die Fortuna boys ook. Je zal daar maar dagelijks op moeten trainen. Als ze er dagelijks op trainen is het direct duidelijk waarom het veld er zo bij ligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 10 Share Gepost February 10 1 uur geleden zei Dansmeister: Ajax wint wedstrijden niet gemakkelijk, maar is tegelijk ook niet gemakkelijk te verslaan. Hoe ongekend Woutje bij tijd ook is. Die man zorgt echt voor 10 bonuspunten dit seizoen. Knappe overwinning op dat veld. Sneu voor die Fortuna boys ook. Je zal daar maar dagelijks op moeten trainen. Dat was Wout... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Laat onze rechtsbuiten nou net zijn beste Ajax wedstrijden in de spits hebben gespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 10 Share Gepost February 10 Niet te filmen dit. Gelukkig hebben we genoeg linksbuitens nu… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost February 10 Share Gepost February 10 1 uur geleden zei FlyD: Als ze er dagelijks op trainen is het direct duidelijk waarom het veld er zo bij ligt Fortuna traint daar nooit. trainen meestal op een amateurveld in de buurt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 10 Share Gepost February 10 2 uur geleden zei Dansmeister: Ajax wint wedstrijden niet gemakkelijk, maar is tegelijk ook niet gemakkelijk te verslaan. Hoe ongekend Woutje bij tijd ook is. Die man zorgt echt voor 10 bonuspunten dit seizoen. Knappe overwinning op dat veld. Sneu voor die Fortuna boys ook. Je zal daar maar dagelijks op moeten trainen. Freekie Janssen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 10 Share Gepost February 10 3 uur geleden zei cimbomcu: Wij zijn joden, wij zijn de beste. Freudiaanse verspreking? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 10 Share Gepost February 10 Hadden we maar naar putdus geluisterd en een fatsoenlijke spits gehaald. Verder wel blij dat we een fatsoenlijke bank hebben en echt heel vast op weg zijn voor minimaal plek 2. Als je dat wordt dan is het qua resultaat al enorm sterk geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 10 Share Gepost February 10 9 minuten geleden zei Gert: Hadden we maar naar putdus geluisterd en een fatsoenlijke spits gehaald. Verder wel blij dat we een fatsoenlijke bank hebben en echt heel vast op weg zijn voor minimaal plek 2. Als je dat wordt dan is het qua resultaat al enorm sterk geweest. Wij zijn Ajax en wij zijn de beste ook tevreden met de tweede plek terwijl we eerste staan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 10 Share Gepost February 10 3 minuten geleden zei Beppu: Wij zijn Ajax en wij zijn de beste ook tevreden met de tweede plek terwijl we eerste staan! Ja ik ben voor dit seizoen volledig realistisch en de kinderhand is dit jaar snel gevuld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts