Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

12 uur geleden zei Maurice':

Dit is dan wel weer een goed en net interview van onze Alex.

Kan wel zo zijn, maar eerlijk gezegd geloof ik geen reet van wat er uit zijn mond komt. Natuurlijk heel makkelijk om achteraf verhalen te fabriceren over hoe iets is gegaan. Wil overigens niet direct zeggen dat wat hij zegt niet klopt, maar je kunt bij veel wel vraagtekens zetten.

27 minuten geleden zei Gert:

Ramaj is 2 weken later verkocht toch.

Als Regeer niet was gekocht, had Ramaj niet verkocht te worden om die rechtsback te halen ;) In ieder geval: Ramaj wilde weg (kan ik me voorstellen als je Duitser bent, op de bank zit en Dortmund komt). Begrijpelijke keuze om akkoord te gaan verder (en alles is wel uit te leggen, maarja daar doe je het niet altijd voor).

20 minuten geleden zei Rogier.:

Als Regeer niet was gekocht, had Ramaj niet verkocht te worden om die rechtsback te halen ;) In ieder geval: Ramaj wilde weg (kan ik me voorstellen als je Duitser bent, op de bank zit en Dortmund komt). Begrijpelijke keuze om akkoord te gaan verder (en alles is wel uit te leggen, maarja daar doe je het niet altijd voor).

Als Regeer niet was gekocht, dan had je direct een rechtsback kunnen halen? :) 

49 minuten geleden zei Rogier.:

Als Ramaj zou weten volgend jaar eerste keeper te zijn zou hij wel willen blijven. Er moet dus de keuze gemaakt zijn dat ze hem niet als eerste keeper zien.

Het verkoopbedrag wel heel mager in mijn ogen, gezien de geruchten van de zomer en contractduur.

Op 5-2-2025 om 20:45 zei Thierryvane:

Net ook de video van ESPN met hem gezien, komt over als een heel capabel en ondanks alle commotie hele rustige man, precies wat Ajax nodig heeft lijkt mij. Ondanks z'n misstap begin vorig jaar, ben ik als PSVer zijnde stiekem wel een beetje jaloers op Ajax, gewoon een TD die niet om de hete breij heen lult maar gewoon de waarheid zegt (i.t.t. Stewart met de Xavi afkoopsom-kwestie).

8 uur geleden zei joostmakaay:

Net ook de video van ESPN met hem gezien, komt over als een heel capabel en ondanks alle commotie hele rustige man, precies wat Ajax nodig heeft lijkt mij. Ondanks z'n misstap begin vorig jaar, ben ik als PSVer zijnde stiekem wel een beetje jaloers op Ajax, gewoon een TD die niet om de hete breij heen lult maar gewoon de waarheid zegt (i.t.t. Stewart met de Xavi afkoopsom-kwestie).

Hij was in dat interview heel goed in het omzeilen van de vragen over Hendo > Monaco en interesse Farioli. Maar 100% eens. Al vond ik Mislintat ook prima voor de camera. Zegt niet altijd alles natuurlijk.

20 uur geleden zei timpy00:

Als Ramaj zou weten volgend jaar eerste keeper te zijn zou hij wel willen blijven. Er moet dus de keuze gemaakt zijn dat ze hem niet als eerste keeper zien.

Het verkoopbedrag wel heel mager in mijn ogen, gezien de geruchten van de zomer en contractduur.

Maar er is tot nu toe geen enkele reden om Ramaj een eerste plek te beloven volgend jaar, dus gewoon logisch dat je hem dan moet laten gaan.

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Maar er is tot nu toe geen enkele reden om Ramaj een eerste plek te beloven volgend jaar, dus gewoon logisch dat je hem dan moet laten gaan.

Ik hoop dat we toch wel doorhebben dat keeper een vam de posities is waar we een stap moeten zetten volgend jaar.

1 minuut geleden zei timpy00:

Ik hoop dat we toch wel doorhebben dat keeper een vam de posities is waar we een stap moeten zetten volgend jaar.

Dat hoop ik ook. Maar een jongen hier houden terwijl je niet weet wat volgend jaar gaat doen, is ook geen optie. Alleen al vanwege de financiële situatie.

Ik baal er ook van, ik denk dat we de toekomstige nummer 1 van Duitsland hebben laten gaan. Maar ik snap ook wel dat je zo'n gozer niet hier kan houden terwijl Dortmund hem wil. 

59 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat hoop ik ook. Maar een jongen hier houden terwijl je niet weet wat volgend jaar gaat doen, is ook geen optie. Alleen al vanwege de financiële situatie.

Ik baal er ook van, ik denk dat we de toekomstige nummer 1 van Duitsland hebben laten gaan. Maar ik snap ook wel dat je zo'n gozer niet hier kan houden terwijl Dortmund hem wil. 

Nee ik snap dat niet. Dan maar geen Regeer.

20 uur geleden zei timpy00:

Nee ik snap dat niet. Dan maar geen Regeer.

Regeer heeft er niks mee te maken. Het gaat om Ramaj.

Als Barca komt voor Kaplan, kun je toch niet tegen Kaplan zeggen. Nee we hebben je nog nodig als back up? Terwijl je ook geen basisplek kan beloven volgend jaar.

3 uur geleden zei cimbomcu:

Regeer heeft er niks mee te maken. Het gaat om Ramaj.

Als Barca komt voor Kaplan, kun je toch niet tegen Kaplan zeggen. Nee we hebben je nog nodig als back up? Terwijl je ook geen basisplek kan beloven volgend jaar.

Dat was niet de uitleg die Ajax heeft gegeven.

En ja je had Ramaj prima kunnen houden. Sterker nog je had hem niks hoeven beloven maar wel het perspectief kunnen geven.

1 uur geleden zei timpy00:

Dat was niet de uitleg die Ajax heeft gegeven.

En ja je had Ramaj prima kunnen houden. Sterker nog je had hem niks hoeven beloven maar wel het perspectief kunnen geven.

Welk perspectief dan? Als ze dit jaar Pasveer al verkiezen boven hem, dan zou ik als speler er weinig vertrouwen inhebben dat ze je het jaar erna in de basis gaan zetten. Dan moet hij op de trainingen ineens spectaculair verbeteren in het voetballende gedeelte. 

Sowieso gaan spelers (en/of makelaars) niet zo goed op een perspectief. Die zijn over het algemeen redelijk ongeduldig.