Keeza Gepost February 2 Share Gepost February 2 Wie heeft Nekketh verteld dat een goatee een goed idee is anno 2025Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 2 Share Gepost February 2 2 minuten geleden zei Keeza: Wie heeft Nekketh verteld dat een goatee een goed idee is anno 2025 Hij heeft wel een lekkere vriendin, dus het is maar net wat je classificeert als een goed idee  Wat een héérlijke overwinning zeg. Na die gemiste penalty kneep ik ‘m wel echt, vond Feyenoord eigenlijk veel gevaarlijker. En dan die zieke bal van Gaaei, heerlijk. Wel écht een leuke tweede helft. Niveau was van beide kanten niet geweldig (man, wat is Weghorst slecht), maar het was wel spannend!  De top-3 mag je nu echt niet meer ontgaan. 12 punten voor met nog 14 wedstrijden te gaan, dat moet je vasthouden. En plek 1 zelfs in zicht!  Lekker interview met Henderson net trouwens. Geeft gewoon aan dat alle geruchten waren omdat zijn management het gevoel had dat Ajax misschien van zijn salaris af wilde. Blij dat Kroes daar een stokje voor heeft gestoken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 1 minuut geleden zei Rogier.: Hij heeft wel een lekkere vriendin, dus het is maar net wat je classificeert als een goed idee  Wat een héérlijke overwinning zeg. Na die gemiste penalty kneep ik ‘m wel echt, vond Feyenoord eigenlijk veel gevaarlijker. En dan die zieke bal van Gaaei, heerlijk. Wel écht een leuke tweede helft. Niveau was van beide kanten niet geweldig (man, wat is Weghorst slecht), maar het was wel spannend!  De top-3 mag je nu echt niet meer ontgaan. 12 punten voor met nog 14 wedstrijden te gaan, dat moet je vasthouden. En plek 1 zelfs in zicht!  Lekker interview met Henderson net trouwens. Geeft gewoon aan dat alle geruchten waren omdat zijn management het gevoel had dat Ajax misschien van zijn salaris af wilde. Blij dat Kroes daar een stokje voor heeft gestoken. Ik had al vermoeden dat jij iets mankeerde aan je ogen door het Feyenoord topic maar nu weet ik het zeker.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 2 Share Gepost February 2 26 minuten geleden zei Rogier.: Hij heeft wel een lekkere vriendin En ik maar denken dat Woutje Weghorst de misser van de dag had  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 2 Share Gepost February 2 5 minuten geleden zei Keeza: En ik maar denken dat Woutje Weghorst de misser van de dag had  Wanneer novelle update? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 2 Share Gepost February 2 JAAAAAAAAAAAAAAÂ Â Dronken van geluk. Wat is deze smerig lekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 2 Share Gepost February 2 Wat een heerlijke zege om te pakken. Wel 30 jaar ouder geworden de laatste 20 minuten, maar dat was het waard  Plek 2 mogen we echt niet meer weggeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 2 Share Gepost February 2 50 minuten geleden zei La Pulga: Wanneer novelle update? Tijdens de uren van de baas, nu bezig met banners!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 2 Share Gepost February 2 Nu nog even CL geld van volgend seizoen de komende 3 dagen opmaken zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 2 Share Gepost February 2 Ramaj verkopen en een rechtsback en buitenspeler halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 2 Share Gepost February 2 Gaaei en Taylor  Hans Kraay en De Telegraaf weer eindeloos aan het vissen. Engnekken. Snap best dat ze sensatie willen zien/horen, maar het is een keer mooi geweest. Kutmedia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 2 Share Gepost February 2 22 minuten geleden zei Keeza: Tijdens de uren van de baas, nu bezig met banners!! Moet ik een banner maken? #vlonkie  Hoe speelde Gaaei? Wel dat pasje gezien, hoe was hij verder? Hem anders niet nog even de kans geven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 2 Share Gepost February 2 12 minuten geleden zei ElPrincipito: Moet ik een banner maken? #vlonkie Ja, maar die grap is nu wel een beetje uitgemolken ook.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 2 Share Gepost February 2 36 minuten geleden zei Fantasy: Ja, maar die grap is nu wel een beetje uitgemolken ook..  Nou, ontopic. Hoe was Gaaei? Ik wacht nog op de lange samenvatting, helaas niet kunnen kijken. Weghorst weer vreselijk slecht las ik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 2 Share Gepost February 2 2 minuten geleden zei ElPrincipito:  Nou, ontopic. Hoe was Gaaei? Ik wacht nog op de lange samenvatting, helaas niet kunnen kijken. Weghorst weer vreselijk slecht las ik?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 2 Share Gepost February 2 1 uur geleden zei ElPrincipito: Moet ik een banner maken? #vlonkie  Hoe speelde Gaaei? Wel dat pasje gezien, hoe was hij verder? Hem anders niet nog even de kans geven?  Goed!  Viel mij op dat die ook verdedigd sterker wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 2 Share Gepost February 2 2 minuten geleden zei cimbomcu:  Goed!  Viel mij op dat die ook verdedigd sterker wordt. Zouden we dan een nieuwe rechtsback moeten halen in jouw ogen of juist niet? Heeft die jongen niet gewoon veel meer vertrouwen nodig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 2 Share Gepost February 2 Het zou niet geheel logisch zijn om Gaaei, Regeer en Alders te versterken met een talentje of wel? Dan moet het een ervaren rechtsback zijn en zou Veltman een logische keuze zijn. Heb je ook meteen weer een ander type.  Ben benieuwd of de positieve flow nog invloed heeft op de transfers. Of de kans pakken om het elftal nog meer te versterken of juist als in "we geven dit team de kans". Alles op de Eredivisie sowieso, elke ronde in de EL is een leuke bonus. Of je moet zo dicht bij de finale komen dat je via die route nog kans maakt op de CL (is dat nog steeds zo?).   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) Mwa @ElPrincipito. Ben voorzitter van de plaatselijke Anton Gaaei-fanclub, maar mik toch liever een niveautje hoger. Gaaei is mijns inziens wel gewoon een degelijke back-up. Doet me echt enorm aan Rasmus Kristensen denken. Het ziet er bij allebei een beetje lomp / onbeholpen uit, technisch niet hoogstaand, verdedigend vrij kwetsbaar, maar ze hebben allebei een enorme drive naar voren, blijven maar gaan en bezitten een prima voorzet / trap. Voorzie voor Gaaei ook een beetje eenzelfde carrière als die van Kristensen. Edited February 2 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 2 Share Gepost February 2 Ramaj dus voor 5 miljoen weg  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 2 Share Gepost February 2 Snap deze transfer ook niet. Blijkbaar hebben ze helemaal geen vertrouwen meer in Ramaj. Hoop echt dat er nog een journalist de vraag gaat stellen wat het idee voor na de zomer is wat betreft keepers. Â Pasveer gaat sowieso nog geblesseerd raken dit seizoen, dus Gorter here we come. En vervolgens volgend seizoen weer een Ramaj-bedrag betalen aan een nieuwe keeper. Ik snap deze echt niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 2 Share Gepost February 2 Vijf miljoen hahaha  🫤 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 2 Share Gepost February 2 Vijf miljoen is wel echt een lachertje. Waar is Kroes in hemelsnaam mee bezig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 2 Share Gepost February 2 Ook na de heerlijke 2-1 winst blijft #ThierryRomano scherp. De rechtsback is daar. Ken ‘m alleen niet.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 2 Share Gepost February 2 5 miljoen voor Ramaj  Kroes is echt op ramkoers met de Mislintat-aankopen. Gênante deal.  Ken jij Lucas Rosa @FlyD? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts