Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

1 uur geleden zei La Pulga:

Wel lekker hè als je bijdehand kan doen? Je snapt dondersgoed waar je mee bezig bent.

daarover gesproken, waar is Becks?

over Becks gesproken, Hlysnsonn naar Sparta.

Je mag me best taggen hoor, en dat weet je best!!1

Ik vind het jammer dat Akpom vertrekt. 

4 minuten geleden zei Becks:

Je mag me best taggen hoor, en dat weet je best!!1

Ik vind het jammer dat Akpom vertrekt. 

Ik vind onnodig taggen stom als ik weet dat diegene het toch wel gaat lezen, en dat weet jij ook best!!!!

ik vind het net zo jammer als dat jij dat vindt dat Akpom vertrekt. En dan ook weer als huur. 

gelukkig kunnen we nu weer 10 miljoen leggen voor Moro en dan schijnt het niet genoeg te zijn. 

6 minuten geleden zei La Pulga:

Ik vind onnodig taggen stom als ik weet dat diegene het toch wel gaat lezen, en dat weet jij ook best!!!!

ik vind het net zo jammer als dat jij dat vindt dat Akpom vertrekt. En dan ook weer als huur. 

gelukkig kunnen we nu weer 10 miljoen leggen voor Moro en dan schijnt het niet genoeg te zijn. 

Dat weet ik dondersgoed inderdaad!

Gaan we ook nog voor Moro ja? Ik denk dat het alleen bij Edvardsen blijft. Daarnaast bidden dat Henderson blijft en dat we Vagiannidis of Calabria kunnen verwelkomen.

Taylor linksbuiten denk ik ja. Kan ook wel toch. Hoop dat Klaassen dan fit is om op de plek van Taylor te staan op het middenveld. Is vaak goed voor een goal tegen Feyenoord.

7 minuten geleden zei La Pulga:

We krijgen een rechtsachter!!

Altijd al vertrouwen in Kroes gehad #KroesControl 

Schandalig dat Edvardsen niet bij de Klassieker kan spelen. Dé reden om iemand te halen die er direct staat, en dan is hij een dag te laat :mrgy: