La Pulga Gepost January 30 Share Gepost January 30 Haha doei Hendo er ook nog bij, dat was echt de enige stabiele speler dit seizoen samen met Sutalo en Hato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 Nou, klasse. Net Mannsverk verhuurd. Een middenveld van los zand zonder Hendo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 30 Share Gepost January 30 Worden we toch nog mooi vijfde jongens. Topbeleid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 Kroes blijkt nog te leven! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 30 Share Gepost January 30 Niks aan de hand dus. Â matchday! Â voor wie ben je eigenlijk m @cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 30 Share Gepost January 30 (edited) 15 minuten geleden zei Thierryvane: Kroes blijkt nog te leven!  Nou nee dus. Hij is gewoon te lui om de telefoon op te nemen vermoed ik.  #kroesuitslapen Edited January 30 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost January 30 Share Gepost January 30 3 uur geleden zei timpy00: Â Banel staat achter Akpom als linksbuiten. Dus met een aankoop is het tijdperk Banel eindelijk klaar. Op rechts is Rasmussen derde keuze achter Traore en Berghuis. Daar hoeft niemand anders voor te komen, kun beter Rasmussen met Faberski voor laten concurreren. In mijn ogen dan. Â Ik kan echt niks nuttigs over die Edvardsen zeggen. @GAE EAGLESÂ is dit een speler met diepgang? Â Â Laat ik vooropstellen dat ik niets begrijp van deze transfer. Ajax heeft met Godts daar een toptalent staan die in mijn ogen altijd hoort te spelen. Edvardsen is qua kwaliteit wel een stukje minder en al 25, bijna 26. Â Maar het is wel een speler die de diepte zoekt zonder bal, maar aan de bal ook vaardig is en een mannetje kan uitspelen. Daarnaast heeft hij scorend vermogen en laat hij anderen scoren. En schuwt het meeverdedigen ook zeker niet. Â Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als de transfer rond komt. Bosvelt heeft al aangegeven een transfer niet in de weg te zullen staan, omdat hij eigenlijk afgelopen zomer al zou gaan. Toen gooide een blessure roet in het eten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 8 minuten geleden zei GAE EAGLES:  Laat ik vooropstellen dat ik niets begrijp van deze transfer. Ajax heeft met Godts daar een toptalent staan die in mijn ogen altijd hoort te spelen. Edvardsen is qua kwaliteit wel een stukje minder en al 25, bijna 26.  Maar het is wel een speler die de diepte zoekt zonder bal, maar aan de bal ook vaardig is en een mannetje kan uitspelen. Daarnaast heeft hij scorend vermogen en laat hij anderen scoren. En schuwt het meeverdedigen ook zeker niet.  Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als de transfer rond komt. Bosvelt heeft al aangegeven een transfer niet in de weg te zullen staan, omdat hij eigenlijk afgelopen zomer al zou gaan. Toen gooide een blessure roet in het eten.  Jij denkt dat we Edvardsen gaan halen voor de basis? De bedoeling is juist dat hij de reserve linksbuiten achter Godts wordt.  Citaat  NIEUWS: #Ajax kiest #Edvardsen Ă³f Moro en Forbs. - Noor heeft beste papieren - Linksbuitenlijst ingekort - Twijfels over fitheid Ansu Fati - Farioli niet enthousiast over Matondo  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost January 30 Share Gepost January 30 (edited) Lees nu weer dat ook Moro én Forbs een optie is voor nu i.p.v. Edvardsen. Wat een rollercoaster mannen!  Edit: Verdomme Thier! Edited January 30 by Maurice' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost January 30 Share Gepost January 30 1 minuut geleden zei Thierryvane: Â Jij denkt dat we Edvardsen gaan halen voor de basis? De bedoeling is juist dat hij de reserve linksbuiten achter Godts wordt. Â Â Nee, dat denk ik niet. Maar begrijp niet dat je hem als backup wil hebben. Dan haalt je toch een talent ergens vandaan of uit de jeugd. Faberski bijvoorbeeld. Â Dit soort spelers past toch niet bij Ajax, tenminste niet zoals Ajax ooit was. Maar die tijden zijn natuurlijk ook veranderd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 30 Share Gepost January 30 Geen paniek over Henderson. Zal vast huur zijn en dan zien we hem na de zomer weer terug als we hopelijk CL spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 30 Share Gepost January 30 Ik ben wel fan van Moro en Forbs. Zit je volgend jaar ook gelijk goed met de flank spelers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 30 Share Gepost January 30 Al die geruchten. Kroes dacht denk ik dat de periode op 1 februari zou beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 30 Share Gepost January 30 49 minuten geleden zei Thierryvane: Kroes blijkt nog te leven! Hendo #out, Rosario #in  Zie het zo gebeuren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 40 minuten geleden zei Rogier.: Hendo #out, Rosario #in  Zie het zo gebeuren Alles liever dan Branco op 6. Laatste nieuwtje voor vandaag. Nog eventjes werken en dan richting de ArenA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost January 30 Share Gepost January 30 Akpom onderweg naar de uitgang volgens Verweij. Drie keer raden! Verhuur met optie tot koop. Weet Kroes dat er ook andere manieren zijn om een deal te sluiten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 30 Share Gepost January 30 Krijgen komende zomer weer 7 spelers terug die geen bal hebben geraakt waarschijnlijk en mag Kroes komende zomer weer met diezelfde 7 spelers bezig voordat hij uberhaupt stappen vooruit kan maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 30 Share Gepost January 30 1 uur geleden zei GAE EAGLES:  Nee, dat denk ik niet. Maar begrijp niet dat je hem als backup wil hebben. Dan haalt je toch een talent ergens vandaan of uit de jeugd. Faberski bijvoorbeeld.  Dit soort spelers past toch niet bij Ajax, tenminste niet zoals Ajax ooit was. Maar die tijden zijn natuurlijk ook veranderd. Er zijn jaren dat ik vrijwillig heb zitten kijken naar Tobias Sananas, Jeffrey Imbeciollio, Jordy Lukoko. Dus op zich kan die alleen maar mee vallen.  Talent ergens vandaag halen proberen ze toch met die Moro? Die moet al ongelooflijk veel geld kosten en is uiteindelijk niks meer dan een back-up voor Godts. Als je dan zoals nu een speler kunt halen als Edvardsen, toegegeven dat ik niet per see heel veel van hem gezien heb, maar laten we dan even af gaan op zijn statistieken, dan is dat als back-up toch gewoon meer dan prima voor dat geld? Faberski is een rechtsbuiten volgens mij en een Bounida wil niet verlengen. Banel, van Axel-Dongen, gewogen en te licht bevonden. Dan is het niet zo gek dat je daar niet op in gaat zetten toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 30 Share Gepost January 30 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Er zijn jaren dat ik vrijwillig heb zitten kijken naar Tobias Sananas, Jeffrey Imbeciollio, Jordy Lukoko. Dus op zich kan die alleen maar mee vallen.  Talent ergens vandaag halen proberen ze toch met die Moro? Die moet al ongelooflijk veel geld kosten en is uiteindelijk niks meer dan een back-up voor Godts. Als je dan zoals nu een speler kunt halen als Edvardsen, toegegeven dat ik niet per see heel veel van hem gezien heb, maar laten we dan even af gaan op zijn statistieken, dan is dat als back-up toch gewoon meer dan prima voor dat geld? Faberski is een rechtsbuiten volgens mij en een Bounida wil niet verlengen. Banel, van Axel-Dongen, gewogen en te licht bevonden. Dan is het niet zo gek dat je daar niet op in gaat zetten toch?  Van Axel Dongen bedoel je dan neem ik aan door zijn blessures te licht bevonden. Kwalitatief zeker niet te licht bevonden, maar die jongen is nog nooit 3 weken achter elkaar fit geweest in de afgelopen drie jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 30 Share Gepost January 30 1 uur geleden zei Thierryvane: Alles liever dan Branco op 6. Laatste nieuwtje voor vandaag. Nog eventjes werken en dan richting de ArenA.  En wie gaat onze nieuwe rechtsback worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 30 Share Gepost January 30 Lijkt wel of die transfermarkt vandaag pas is opengegaan  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 30 Share Gepost January 30 1 uur geleden zei Gert:  En wie gaat onze nieuwe rechtsback worden? na Edvardsen zal het Mats Deijl worden denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 30 Share Gepost January 30 Oke jongens, nog 5 transferdagen. Place your bets. Kan tot vanavond 23:59. Transfers van vandaag tellen dan ook niet mee. Welke spelers gaan nog komen? Welke spelers gaan nog vertrekken en waarheen? 1 punt voor juiste naam en 1 punt voor juiste club.  Prijs: dickpic Overmars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 30 Share Gepost January 30 Hendo wilt blijkbaar weg  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 30 Share Gepost January 30 5 uur geleden zei La Pulga: Niks aan de hand dus.  matchday!  voor wie ben je eigenlijk m @cimbomcu  Volgens mij kan Ajax niet meer in top 8 komen, Gala wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts