Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Zojuist zei Thierryvane:

Drie (!!!) miljoen voor een 25-jarige GAE speler wiens contract deze zomer afloopt. #LetKroesCook

Wel een optie in zijn contract las ik, die zal wel eenzijdig zijn vermoed ik.

1 minuut geleden zei ROEMM:

Wel een optie in zijn contract las ik, die zal wel eenzijdig zijn vermoed ik.

Ja, dat is het. Die wordt wel gelicht als hij niet wordt verkocht. 

Maar hou hem er liever nog bij tot het eind van het seizoen. 

En Ansu Fati wordt alleen genoemd voor de bĂ¼hne zeker? :D Net zoals die naam van die Matondo, hele eerste seizoenshelft geblesseerd geweest :D Mag je alleen komen als je minimaal 6 maanden per jaar geblesseerd bent of bij GAE hebt gezeten?

Citaat

BREAKING: #Ajax maakt keuze uit vier linksbuitens.

- Ansu Fati (22)
- Oliver Edvardsen (25)
- Rabbi Matondo (24)
- Carlos Forbs (20)

Geweldig werk van Kelvin de Lang & Co na maanden scouten.

Fati: onrealistisch met zijn salaris en niet wedstrijdfit

Edvardsen: genoeg over gezegd hierboven

Matondo: lang geblesseerd geweest en dus verre van fit (maakt amper minuten, ook geen basisspeler)

Forbs: onze eigen verhuurde linksbuiten

Edited by Thierryvane

Hoewel Edvardsen dit seizoen wel echt heel goed is, het natuurlijk best lachwekkend om bovengenoemde redenen.

Wie gaat er trouwens gehaald worden als RB? Daar hoor of lees je niks over. Of gaan ze Ricardo van Rhijn weer z'n voetbalschoenen aan laten trekken?

1 uur geleden zei Maurice':

Hoewel Edvardsen dit seizoen wel echt heel goed is, het natuurlijk best lachwekkend om bovengenoemde redenen.

Wie gaat er trouwens gehaald worden als RB? Daar hoor of lees je niks over. Of gaan ze Ricardo van Rhijn weer z'n voetbalschoenen aan laten trekken?

Ik vind het opzich nog niet eens een hele verkeerde keuze, als je er van uit gaat dat je iemand achter Godts wil hebben. Ik vind dat Ajax ( gelet op de bedragen die voor Moro genoemd werden) niet bepaald in een positie is om 10 mil oid uit te geven, voor een wisselspeler. Leuk dat je dan alle posities dubbel bezet wil hebben, maar dan zijn er wel andere posities waar je wat mag doen, ipv 10 miljoen uitgeven voor een wisselspeler. Dan vind ik Edvardsen wel een hele goede oplossing eerlijk gezegd. 

24 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik vind het opzich nog niet eens een hele verkeerde keuze, als je er van uit gaat dat je iemand achter Godts wil hebben. Ik vind dat Ajax ( gelet op de bedragen die voor Moro genoemd werden) niet bepaald in een positie is om 10 mil oid uit te geven, voor een wisselspeler. Leuk dat je dan alle posities dubbel bezet wil hebben, maar dan zijn er wel andere posities waar je wat mag doen, ipv 10 miljoen uitgeven voor een wisselspeler. Dan vind ik Edvardsen wel een hele goede oplossing eerlijk gezegd. 

Dit. Godts moet de klepper worden op linksbuiten, dus je wil eerder een back-up. Dan is dit een jongen die direct in kan vallen (want hoeft niet te wennen aan Nederland), hard wil werken, een prima basisniveau heeft en niet al te veel salaris hoeft te kosten. Relatief duur natuurlijk voor wat hij gaat brengen, maar dit zijn ook wel de spelers waar je je later voor je kop kan slaan met de vraag waarom je die niet hebt gehaald. Dit mogen we ook gewoon zeggen natuurlijk: prima zet. En hopelijk geeft dit ook nog wat ruimte voor een rechtsback.

1 uur geleden zei Thierryvane:

Nu hoop ik in ieder geval wel dat Edvardsen Ă©n Forbs komen zodat we definitief afscheid kunnen nemen van Banel (Burnley) en Rasmussen.

Banel staat achter Akpom als linksbuiten. Dus met een aankoop is het tijdperk Banel eindelijk klaar.

Op rechts is Rasmussen derde keuze achter Traore en Berghuis. Daar hoeft niemand anders voor te komen, kun beter Rasmussen met Faberski voor laten concurreren.

In mijn ogen dan.

Ik kan echt niks nuttigs over die Edvardsen zeggen. @GAE EAGLES is dit een speler met diepgang?

Ik heb het even met de clubleiding bij ons overlegd, en jullie mogen ook Ivanusec hebben voor 15 miljoen. 

Pluspunten:

Kroatisch international

Goede klik met Sutalo

Voldoende rust gekregen in de eerste seizoenshelft

Minpunten: 

Geen

15 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik heb het even met de clubleiding bij ons overlegd, en jullie mogen ook Ivanusec hebben voor 15 miljoen. 

Pluspunten:

Kroatisch international

Goede klik met Sutalo

Voldoende rust gekregen in de eerste seizoenshelft

Minpunten: 

Geen

Goede tip inderdaad. Voor 1.5 miljoen te betalen in 16 termijnen moet dit lukken.

Jordan Henderson ook dichtbij de uitgang. Staat op het punt een transfer naar Monaco af te ronden, als we Fabrizio Romano mogen geloven.

Zou wel een aderlating zijn, althans voor dit seizoen.