La Pulga Gepost January 29 Share Gepost January 29 Kunnen we dit weekend niet even 11 spelers van Lille huren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 29 Share Gepost January 29 Ik drop even een bord-op-schoot-scouting-bommetje om 23:12 uur! Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 29 Share Gepost January 29 Oef. Dat is een flinke stap. Denk dat je dan beter Forbs kan halen en Moro voor de zomer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 29 Share Gepost January 29 Sterke scouting van Ajax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost January 29 Share Gepost January 29 Oeff.. daar word ik niet heel enthousiast van. Wel knap gevonden door Kroes, bij het voor hem onbekende GAE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 29 Share Gepost January 29 Drie (!!!) miljoen voor een 25-jarige GAE speler wiens contract deze zomer afloopt. #LetKroesCook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost January 29 Share Gepost January 29 Zojuist zei Thierryvane: Drie (!!!) miljoen voor een 25-jarige GAE speler wiens contract deze zomer afloopt. #LetKroesCook Wel een optie in zijn contract las ik, die zal wel eenzijdig zijn vermoed ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost January 29 Share Gepost January 29 1 minuut geleden zei ROEMM: Wel een optie in zijn contract las ik, die zal wel eenzijdig zijn vermoed ik.  Ja, dat is het. Die wordt wel gelicht als hij niet wordt verkocht.  Maar hou hem er liever nog bij tot het eind van het seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 29 Share Gepost January 29 Unuvar gratis wegdoen om speler van GAE voor 3M te halen, tuurlijk joh. Wellicht had je ze gewoon kunnen ruilen? Of dat geld gewoon alsnog uitgeven voor contractverlenging van Bounida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 30 Share Gepost January 30 En Ansu Fati wordt alleen genoemd voor de bĂ¼hne zeker?  Net zoals die naam van die Matondo, hele eerste seizoenshelft geblesseerd geweest  Mag je alleen komen als je minimaal 6 maanden per jaar geblesseerd bent of bij GAE hebt gezeten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 (edited) Citaat BREAKING: #Ajax maakt keuze uit vier linksbuitens. - Ansu Fati (22) - Oliver Edvardsen (25) - Rabbi Matondo (24) - Carlos Forbs (20) Â Geweldig werk van Kelvin de Lang & Co na maanden scouten. Â Fati: onrealistisch met zijn salaris en niet wedstrijdfit Edvardsen: genoeg over gezegd hierboven Matondo: lang geblesseerd geweest en dus verre van fit (maakt amper minuten, ook geen basisspeler) Forbs: onze eigen verhuurde linksbuiten Edited January 30 by Thierryvane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost January 30 Share Gepost January 30 Hoewel Edvardsen dit seizoen wel echt heel goed is, het natuurlijk best lachwekkend om bovengenoemde redenen. Wie gaat er trouwens gehaald worden als RB? Daar hoor of lees je niks over. Of gaan ze Ricardo van Rhijn weer z'n voetbalschoenen aan laten trekken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 30 Share Gepost January 30 Ik ben blij met alle geruchten. Als er iig maar geruchten zijn en we niet met Banel op linksbuiten uitkomen, wanneer Godts door overbelasting weer aan de kant staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 30 Share Gepost January 30 19 minuten geleden zei Maurice': Of gaan ze Ricardo van Rhijn weer z'n voetbalschoenen aan laten trekken? Â Die is nog niet gestopt zelfs. Speelt gewoon om de hoek bij AFC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 Nu hoop ik in ieder geval wel dat Edvardsen Ă©n Forbs komen zodat we definitief afscheid kunnen nemen van Banel (Burnley) en Rasmussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 30 Share Gepost January 30 Zie het wel zitten in Edvardsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 30 Share Gepost January 30 17 minuten geleden zei putdus: Zie het wel zitten in Edvardsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 30 Share Gepost January 30 1 uur geleden zei Maurice': Hoewel Edvardsen dit seizoen wel echt heel goed is, het natuurlijk best lachwekkend om bovengenoemde redenen. Wie gaat er trouwens gehaald worden als RB? Daar hoor of lees je niks over. Of gaan ze Ricardo van Rhijn weer z'n voetbalschoenen aan laten trekken? Ik vind het opzich nog niet eens een hele verkeerde keuze, als je er van uit gaat dat je iemand achter Godts wil hebben. Ik vind dat Ajax ( gelet op de bedragen die voor Moro genoemd werden) niet bepaald in een positie is om 10 mil oid uit te geven, voor een wisselspeler. Leuk dat je dan alle posities dubbel bezet wil hebben, maar dan zijn er wel andere posities waar je wat mag doen, ipv 10 miljoen uitgeven voor een wisselspeler. Dan vind ik Edvardsen wel een hele goede oplossing eerlijk gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 30 Share Gepost January 30 Edvardsen it is! Â - Raul Moro: Farioli wil meteen over nieuwe linksbuiten beschikken - Carlos Forbs: Wolves werkt niet mee want geen vervanger - Rabbi Matondo: intern besproken maar onvoldoende draagvlak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 30 Share Gepost January 30 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vind het opzich nog niet eens een hele verkeerde keuze, als je er van uit gaat dat je iemand achter Godts wil hebben. Ik vind dat Ajax ( gelet op de bedragen die voor Moro genoemd werden) niet bepaald in een positie is om 10 mil oid uit te geven, voor een wisselspeler. Leuk dat je dan alle posities dubbel bezet wil hebben, maar dan zijn er wel andere posities waar je wat mag doen, ipv 10 miljoen uitgeven voor een wisselspeler. Dan vind ik Edvardsen wel een hele goede oplossing eerlijk gezegd. Dit. Godts moet de klepper worden op linksbuiten, dus je wil eerder een back-up. Dan is dit een jongen die direct in kan vallen (want hoeft niet te wennen aan Nederland), hard wil werken, een prima basisniveau heeft en niet al te veel salaris hoeft te kosten. Relatief duur natuurlijk voor wat hij gaat brengen, maar dit zijn ook wel de spelers waar je je later voor je kop kan slaan met de vraag waarom je die niet hebt gehaald. Dit mogen we ook gewoon zeggen natuurlijk: prima zet. En hopelijk geeft dit ook nog wat ruimte voor een rechtsback. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 30 Share Gepost January 30 1 uur geleden zei Thierryvane: Nu hoop ik in ieder geval wel dat Edvardsen Ă©n Forbs komen zodat we definitief afscheid kunnen nemen van Banel (Burnley) en Rasmussen. Â Banel staat achter Akpom als linksbuiten. Dus met een aankoop is het tijdperk Banel eindelijk klaar. Op rechts is Rasmussen derde keuze achter Traore en Berghuis. Daar hoeft niemand anders voor te komen, kun beter Rasmussen met Faberski voor laten concurreren. In mijn ogen dan. Â Ik kan echt niks nuttigs over die Edvardsen zeggen. @GAE EAGLESÂ is dit een speler met diepgang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 30 Share Gepost January 30 De keren dat ik hem heb zien spelen, dan oogt het echt als een potige Championship dribbelaar. Zie hem zo voor me in de Sunderland till i die docu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 30 Share Gepost January 30 Ik heb het even met de clubleiding bij ons overlegd, en jullie mogen ook Ivanusec hebben voor 15 miljoen. Pluspunten: Kroatisch international Goede klik met Sutalo Voldoende rust gekregen in de eerste seizoenshelft Minpunten: Geen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 30 Share Gepost January 30 15 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb het even met de clubleiding bij ons overlegd, en jullie mogen ook Ivanusec hebben voor 15 miljoen. Pluspunten: Kroatisch international Goede klik met Sutalo Voldoende rust gekregen in de eerste seizoenshelft Minpunten: Geen  Goede tip inderdaad. Voor 1.5 miljoen te betalen in 16 termijnen moet dit lukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost January 30 Share Gepost January 30 Jordan Henderson ook dichtbij de uitgang. Staat op het punt een transfer naar Monaco af te ronden, als we Fabrizio Romano mogen geloven. Â Zou wel een aderlating zijn, althans voor dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts