PJHoutman Gepost January 27 Share Gepost January 27 3 uur geleden zei Dansmeister:  Is een contractvoorstel gedaan. Alleen meneer heeft een zaakwaarnemer die het grote geld op zoekt. Wat hij ook al deed bij de overstap Anderlecht > Ajax. Ik wou zeggen, ik had begrepen dat (kamp) Bounida zelf niet wil verlengen. Dus vrij logisch dat je hem dan verkoopt, zeker nu hij in blakende vorm is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 27 Share Gepost January 27 Alex Kroes is een lul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 28 Share Gepost January 28 10 uur geleden zei Chiemel: Alex Kroes is een lul Dat is correct en tevens juist   20 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik denk echt niet dat we beide gaan verliezen. Hato weg, dan intern maar oplossen met Wijndal en eventueel Jetten doorschuiven, zodat je in de zomer kunt evalueren voor die positie. Dan zou je het vrijgekomen geld in principe in een nieuwe linksbuiten kunnen stoppen, of je haalt inderdaad Forbs terug voor achter Godts. Maar ik ben absoluut geen Forbs fan. Weten we al wanneer Wijndal weer fit is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 28 Share Gepost January 28 Hebben jullie liever de geblesseerde Moro of toch Forbs terughalen uit Engeland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 28 Share Gepost January 28 Zou beiden doen. Dan heb je de eerste weken een vangnetje als Godts geblesseerd geraakt. En dan straks een fitte Moro waar ze blijkbaar tunnelvisie op hebben gehad.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 28 Share Gepost January 28 Ik zou ook gaan voor beide. Je moet nu korting op Moro kunnen krijgen. Kun je Forbs weer pogen te loze nin de zomer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 28 Share Gepost January 28 Hierbij wat updates vanuit het AD: Â - Grote kans dat Brobbey bij Ajax blijft. Deal is toch best lastig met nog een weekje te gaan - Hlynsson richting Sparta. Heeft geen voorkeur meer voor Twente i.v.m. concurrentie - Forbs is nog altijd een optie als linksbuiten - Tahirovic moet nog weg (Ajax is zoekende naar clubs) - Wijndal lijkt te blijven door blessure - Kaplan kon naar Fener maar blijft deze winter - Akpom lijkt ook bij Ajax te blijven - Rechtsback gaan ze nog kopen/huren - Linksbuiten komt er ook nog bij - Veel verwarring of Kroes Regeer als middenvelder of als back gehaald heeft. In eerste instantie als rechtsback. Hij was ervan overtuigd dat Farioli hem als back zou gebruiken. Zou anders aankomende zomer gehaald worden als middenvelder - Farioli is niet van plan om hem als back te gebruiken - Manssverk definitief naar Cardiff (half jaartje huur) - Farioli en Kroes weer on speaking terms. Wel onvrede van Farioli richting Kroes voor het apathische aankoopbeleid. Kans aanwezig dat huwelijk geen 3 jaar gaat duren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 28 Share Gepost January 28 Uiteindelijk eindigen we, aangezien er nog maar een paar dagen te gaan is, met Forbs, geen rechtsback en een trainer die zich in zijn zak gescheten voelt. #kroescontrol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) 13 minuten geleden zei Thierryvane: - Veel verwarring of Kroes Regeer als middenvelder of als back gehaald heeft. In eerste instantie als rechtsback. Hij was ervan overtuigd dat Farioli hem als back zou gebruiken. Zou anders aankomende zomer gehaald worden als middenvelder - Farioli is niet van plan om hem als back te gebruiken Praten zij niet met elkaar? Te-ring. Â Zoals een Ajax-criticus ooit eens zei over een slecht handelende TD: die zou ik een klap in zijn nek geven. Edited January 28 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 28 Share Gepost January 28 Mag Overmars terugkomen als hij de piemel in de broek houdt?  Van mij mag hij ook terugkomen als hij hem er hele dag uit laat hangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 28 Share Gepost January 28 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Mag Overmars terugkomen als hij de piemel in de broek houdt?  Van mij mag hij ook terugkomen als hij hem er hele dag uit laat hangen.  Nooit. Normaal doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 28 Share Gepost January 28 Het lijstje van miskopen van onze Marcie is ook abnormaal hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 28 Share Gepost January 28 3 minuten geleden zei La Pulga: Het lijstje van miskopen van onze Marcie is ook abnormaal hoor. En van zijn winst op transfers ook toch. Je kan niet alleen maar voltreffers hebben.  Nog even afwachten wat Kroes allemaal uit kan halen. Bijzonder matige transferperiode tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 28 Share Gepost January 28 Overmars is het begin van de huidige financiële malaise. Wordt voor het gemakt vaak vergeten. Bij Antwerp ook niet per se problemen aan het oplossen op financieel gebied. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Overmars kon wel in ieder geval deals snel afsluiten en eerder in een transerperiode afronden. Wat op zichzelf waarschijnlijk al geld kostte. Kroes doet geen van beide. Â Hoeveel uitgaande transfers heeft Kroes nu al geregeld inclusief de zomer? Want Mikautadze, Sanchez en Conceiao waren eigenlijk allemaal daarvoor nog toch? Dan hou je Rulli (4M), Vos (3M) en Univar (0M) over? Edited January 28 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 28 Share Gepost January 28 1 uur geleden zei Rogier.: Praten zij niet met elkaar? Te-ring.  Zoals een Ajax-criticus ooit eens zei over een slecht handelende TD: die zou ik een klap in zijn nek geven.  Hahaha idd lekker de missende miljoenen spenderen aan een speler op een positie die nu niet versterkt hoeft te worden en waar je door de clausule in de zomer hetzelfde betaald. Echt dit krijg zelfs ik niet voor elkaar in FM dit soort gefaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 28 Share Gepost January 28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 28 Share Gepost January 28 Boels gaat ook Ziggo vervangen als hoofdsponsor, heb ik begrepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 28 Share Gepost January 28 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Hahaha Alex Kroes jij ontzettende clown. Het is dat hij het financieel probeert recht te trekken maar in elk ander opzicht is het nog bijna kutter dan onder Mislintat.  Daarmee bedoel ik overigens puur het gevoel dat er blijft hangen wegens zijn handelen. Snap dat de rotzooi waarin we nu verkeren voor een aanzienlijk deel op het conto van onze Duitse vriend is.  Edited January 28 by Arles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost January 28 Share Gepost January 28 Dat je dat Ajax zo desperate is dat we zelfs Wolves gaan betalen om 'm terug te krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 28 Share Gepost January 28 Fariolie op het vuur zo hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjaciedBart. Gepost January 28 Share Gepost January 28 Het is toch om te janken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 28 Share Gepost January 28 Ja ik moet steeds terug denken aan de stoere woorden van Kroes in dat Ajax in Crisis. Ongekend als je daaraan terugdenkt  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 28 Share Gepost January 28 Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen en dezelfde teleurstellingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts