Maurice' Gepost January 24 Share Gepost January 24 Uitgaand is inderdaad wel lastiger. Die gasten (Wijndal, VDB, Akpom) verdienen zo kneiter veel geld, die denken van; joh, zit prima hier. Inkomend helemaal eens met de heren hierboven, Kroes bakt er niks van tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 24 Share Gepost January 24 12 minuten geleden zei Thierryvane: Steeds meer media melden Brobbey op huurbasis naar West Ham. Lijkt me een beetje vreemd, maar het gaat om serieuze bronnen. Wat daar dan weer de logica van is? #LetKroesCook Zou mooi zijn. Kunnen we een andere spits halen. Wat valt die Kroes me in elk opzicht tegen zeg. Praatjes zat maar bakt er niks van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 24 Share Gepost January 24 13 minuten geleden zei putdus: Zou mooi zijn. Kunnen we een andere spits halen. Wat valt die Kroes me in elk opzicht tegen zeg. Praatjes zat maar bakt er niks van. Brobbey is letterlijk de enige spits op dit moment waarmee we tot voetballen komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 24 Share Gepost January 24 36 minuten geleden zei Thierryvane: Steeds meer media melden Brobbey op huurbasis naar West Ham. Lijkt me een beetje vreemd, maar het gaat om serieuze bronnen. Wat daar dan weer de logica van is? #LetKroesCook Als dit gebeurt mogen ze van mij Kroes wel meteen ontslaan. Of West Ham moet een verplichte koop hebben van 30-40M. Ik heb echt geen zin om het de rest vh seizoen naar Weghorst en Akpom 90 min te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 24 Share Gepost January 24 Is Kroes de aangetrouwde neef van Sven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 24 Share Gepost January 24 Kroes is stiekem voor PSV denk ik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 24 Share Gepost January 24 Brobbey verhuren zou echt zo dom zijn Ook lekker voor de groepsdynamiek zo'n leuke jongen uit de groep halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 24 Share Gepost January 24 Meer nasi voor de rest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 24 Share Gepost January 24 Als die 30+5 klopt, dan meteen doen. Kunnen we 5 nieuwe buitenspelers van kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 24 Share Gepost January 24 (edited) 2 minuten geleden zei Gert: Als die 30+5 klopt, dan meteen doen. Kunnen we 5 nieuwe buitenspelers van kopen. Nee, dat kan Kroes dus blijkbaar niet. Wil Brobbey dit zelf wel na zijn avontuur bij Leipzig? Ik zou zeggen van niet Edited January 24 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost January 24 Share Gepost January 24 Volgens VI is verhuur gelukkig onbespreekbaar. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, aan de ene kant kan je veel geld vangen voor een spits die niet kan afronden maar aan de andere kant is hij zoals @timpy00 al zegt ook de enige spits met wie je een beetje tot voetballen komt. Als Akpom ook vertrekt en je kan er een technische spits voor terughalen zou ik het wel doen, maar Kroes heeft nog niet echt laten zien dat hij dat vertrouwen verdient. En met alleen Akpom en Weghorst de tweede seizoenshelft in lijkt me een horrorscenario. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 24 Share Gepost January 24 Moet Brobbey zelf ook maar willen. Marseille heeft hij zelf van aangegeven niet te willen en Nottingham schijnt hij in de zomer ook niet gewild te hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 24 Share Gepost January 24 Akpom wilt niet naar Sunderland is het gerucht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjaciedBart. Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik denk oprecht dat Akpom het net zo goed zou doen nu. En ik ben absoluut geen fan van Akpom.... Maar als je geld kan vangen voor een spits die er 3? gemaakt heeft dit seizoen, waarbij je iig twee spelers achter de hand hebt. Dan moet je altijd doen lijkt me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 24 Share Gepost January 24 1 minuut geleden zei AjaciedBart.: Ik denk oprecht dat Akpom het net zo goed zou doen nu. En ik ben absoluut geen fan van Akpom.... Maar als je geld kan vangen voor een spits die er 3? gemaakt heeft dit seizoen, waarbij je iig twee spelers achter de hand hebt. Dan moet je altijd doen lijkt me Je pleit voor met Weghorst gaan spelen? Die man bewijst wekelijks totaal niet te kunnen meevoetballen. Ajax speelt met hem structureel slechter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 24 Share Gepost January 24 Brobbey gaat dit toch wel doen? Die weet nu elke wedstrijd bij de 60e minuut dat ze vervanger alweer klaar staat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 24 Share Gepost January 24 Als je Brobbey nu verkoopt moet je ook ff bedenken wat je plan is voor komende ~2 seizoenen. Dit jaar met Weghorst/Akpom spelen zou in theorie nog kunnen, maar je moet minimaal 1 vd 2 komende zomer ook wel weer kwijt. En aangezien Akpom nu Plan C linksbuiten is, ga je daar het gat ook nog groter maken. Ik zou heel graag willen horen wat gewoon beetje het plan van Kroes is. Is nu echt één grote willekeur. Had ik al aangegeven weinig vertrouwen te hebben in Kroes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 24 Share Gepost January 24 2 minuten geleden zei Chiemel: Als je Brobbey nu verkoopt moet je ook ff bedenken wat je plan is voor komende ~2 seizoenen. Dit jaar met Weghorst/Akpom spelen zou in theorie nog kunnen, maar je moet minimaal 1 vd 2 komende zomer ook wel weer kwijt. En aangezien Akpom nu Plan C linksbuiten is, ga je daar het gat ook nog groter maken. Ik zou heel graag willen horen wat gewoon beetje het plan van Kroes is. Is nu echt één grote willekeur. Had ik al aangegeven weinig vertrouwen te hebben in Kroes? Misschien moet hij maandag in Rondo gaan zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 24 Share Gepost January 24 Citaat Ajax en West Ham United onderhandelen over wintertransfer Brian Brobbey. ⚪ Huur is geen optie voor Ajax 🔴 Ajax wilde Brobbey sowieso verkopen in de zomer ⚪ Brobbey wil Ajax iets nalaten 🔴 Kans groot dat hij gaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 24 Share Gepost January 24 Voor dat geld een andere spits kopen of apkom erin zetten. Eindelijk dat geworstel en gemartel tot het treurige toe klaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 24 Share Gepost January 24 Jammer voor Brobbey dat hij een beetje richting de uitgang wordt geduwd. Gunt die jongen toch wat beters. Ben benieuwd of het doorgaat en wat Kroes ervoor terughaalt, zal wel nog een middenvelder worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjaciedBart. Gepost January 24 Share Gepost January 24 1 uur geleden zei timpy00: Je pleit voor met Weghorst gaan spelen? Die man bewijst wekelijks totaal niet te kunnen meevoetballen. Ajax speelt met hem structureel slechter. Ik zeg volgens mij nergens Weghorst haha? Ik zou eerder Akpom kiezen. En nogmaals, geen fan van, maar Brobbey ook totaal niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 24 Share Gepost January 24 Kudus en Brobbey samen trouwens @Stefangaan we weer richting West Ham? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 24 Share Gepost January 24 Mooi inkijkje: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost January 24 Share Gepost January 24 1 uur geleden zei La Pulga: Kudus en Brobbey samen trouwens @Stefangaan we weer richting West Ham? Altijd beschikbaar. Helaas kost een goed kaartje waarschijnlijk net zoveel als we voor Brobbey zelf krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts