Jump to content
Doe mee en voorspel het Nederlands Elftal van 2030!`` ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

12 minuten geleden zei Thierryvane:

Steeds meer media melden Brobbey op huurbasis naar West Ham. Lijkt me een beetje vreemd, maar het gaat om serieuze bronnen. Wat daar dan weer de logica van is? #LetKroesCook

Zou mooi zijn. Kunnen we een andere spits halen. 
Wat valt die Kroes me in elk opzicht tegen zeg. Praatjes zat maar bakt er niks van.

13 minuten geleden zei putdus:

Zou mooi zijn. Kunnen we een andere spits halen. 
Wat valt die Kroes me in elk opzicht tegen zeg. Praatjes zat maar bakt er niks van.

Brobbey is letterlijk de enige spits op dit moment waarmee we tot voetballen komen.

36 minuten geleden zei Thierryvane:

Steeds meer media melden Brobbey op huurbasis naar West Ham. Lijkt me een beetje vreemd, maar het gaat om serieuze bronnen. Wat daar dan weer de logica van is? #LetKroesCook

Als dit gebeurt mogen ze van mij Kroes wel meteen ontslaan. Of West Ham moet een verplichte koop hebben van 30-40M. Ik heb echt geen zin om het de rest vh seizoen naar Weghorst en Akpom 90 min te kijken.

2 minuten geleden zei Gert:

Als die 30+5 klopt, dan meteen doen. Kunnen we 5 nieuwe buitenspelers van kopen.

Nee, dat kan Kroes dus blijkbaar niet. 

Wil Brobbey dit zelf wel na zijn avontuur bij Leipzig? Ik zou zeggen van niet

Edited by Chiemel

Volgens VI is verhuur gelukkig onbespreekbaar. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, aan de ene kant kan je veel geld vangen voor een spits die niet kan afronden maar aan de andere kant is hij zoals @timpy00 al zegt ook de enige spits met wie je een beetje tot voetballen komt. Als Akpom ook vertrekt en je kan er een technische spits voor terughalen zou ik het wel doen, maar Kroes heeft nog niet echt laten zien dat hij dat vertrouwen verdient. En met alleen Akpom en Weghorst de tweede seizoenshelft in lijkt me een horrorscenario. 

Ik denk oprecht dat Akpom het net zo goed zou doen nu. En ik ben absoluut geen fan van Akpom....

Maar als je geld kan vangen voor een spits die er 3? gemaakt heeft dit seizoen, waarbij je iig twee spelers achter de hand hebt. Dan moet je altijd doen lijkt me 

1 minuut geleden zei AjaciedBart.:

Ik denk oprecht dat Akpom het net zo goed zou doen nu. En ik ben absoluut geen fan van Akpom....

Maar als je geld kan vangen voor een spits die er 3? gemaakt heeft dit seizoen, waarbij je iig twee spelers achter de hand hebt. Dan moet je altijd doen lijkt me 

Je pleit voor met Weghorst gaan spelen? Die man bewijst wekelijks totaal niet te kunnen meevoetballen. Ajax speelt met hem structureel slechter.

Als je Brobbey nu verkoopt moet je ook ff bedenken wat je plan is voor komende ~2 seizoenen. Dit jaar met Weghorst/Akpom spelen zou in theorie nog kunnen, maar je moet minimaal 1 vd 2 komende zomer ook wel weer kwijt. En aangezien Akpom nu Plan C linksbuiten is, ga je daar het gat ook nog groter maken.

Ik zou heel graag willen horen wat gewoon beetje het plan van Kroes is. Is nu echt één grote willekeur. Had ik al aangegeven weinig vertrouwen te hebben in Kroes?

2 minuten geleden zei Chiemel:

Als je Brobbey nu verkoopt moet je ook ff bedenken wat je plan is voor komende ~2 seizoenen. Dit jaar met Weghorst/Akpom spelen zou in theorie nog kunnen, maar je moet minimaal 1 vd 2 komende zomer ook wel weer kwijt. En aangezien Akpom nu Plan C linksbuiten is, ga je daar het gat ook nog groter maken.

Ik zou heel graag willen horen wat gewoon beetje het plan van Kroes is. Is nu echt één grote willekeur. Had ik al aangegeven weinig vertrouwen te hebben in Kroes?

Misschien moet hij maandag in Rondo gaan zitten.

Citaat

Ajax en West Ham United onderhandelen over wintertransfer Brian Brobbey.

Huur is geen optie voor Ajax
🔴 Ajax wilde Brobbey sowieso verkopen in de zomer
Brobbey wil Ajax iets nalaten
🔴 Kans groot dat hij gaat

Jammer voor Brobbey dat hij een beetje richting de uitgang wordt geduwd. Gunt die jongen toch wat beters. Ben benieuwd of het doorgaat en wat Kroes ervoor terughaalt, zal wel nog een middenvelder worden.

1 uur geleden zei timpy00:

Je pleit voor met Weghorst gaan spelen? Die man bewijst wekelijks totaal niet te kunnen meevoetballen. Ajax speelt met hem structureel slechter.

Ik zeg volgens mij nergens Weghorst haha? Ik zou eerder Akpom kiezen. En nogmaals, geen fan van, maar Brobbey ook totaal niet.