Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Urbeto:

Blijft bizar dat dit Ajax volle bak meedoet in de titelstrijd. Wat een zwak elftal zeg. 

Die Fitz-Jim is ook echt een speler voor Roda JC. Bizar dat hij in Ajax 1 acteert. 

Altijd welkom in mijn FM-save :classic_love:

Ik begrijp gewoon niet dat als je doorhebt dat het zo'n ongelofelijk kutveld is, dat je dan gewoon blijft voetballen in plaats van opportunistisch de ballen erin blijft pompen. 

Ik snap heus wel dat je als voetballer niet vrolijk wordt van deze omstandigheden, maar mijn hemel zeg. Dit is echt pure onderschatting.

3 minuten geleden zei Urbeto:

Blijft bizar dat dit Ajax volle bak meedoet in de titelstrijd. Wat een zwak elftal zeg. 

Die Fitz-Jim is ook echt een speler voor Roda JC. Bizar dat hij in Ajax 1 acteert. 

Eens over KFJ. Dat is zo'n ongelooflijke slapjanus eerste klas. Je hoeft maar te blazen en je hebt de bal van hem afgepakt.

We mogen trouwens ook wel kritisch zijn op Farioli deze wedstrijd, want wat een laffe tactiek weer zeg.

Schandelijk voor het Nederlandse voetbal. Neem aan dat de KNVB volgend jaar gewoon besluit dit zooitje gewoon niet af te vaardigen. Deze kan zo in het rijtje Differdange, AS Trencin etc.

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Benieuwd wat Farioli te melden heeft. Kan je nog zoveel zeiken bij Kroes om nieuwe spelers maar als je Fitz-Jim op de back zet ben je ook rijp voor het gesticht.

Kroes ziet, in tegenstelling tot Farioli, middenvelder Regeer als rechtsback, dus dat wordt een interessante discussie wel.

Ten Hag heeft ook eens met Fitz op rechtsback gespeeld. Niet zijn positie, maar ook weer niet heel gek. Hij had veel slechte passes. Ook al op het middenveld. Had hem gewoon moeten wisselen. 

5 uur geleden zei timpy00:

Het is juist de bedoeling dat de wedstrijd tegen Galatasaray cruciaal is. Je bent namelijk al door.

Zijn van 99% kans doorgaan gedropt naar 96%. Gaat hard nu.

Oke, laten we RFS vergeten en even focussen op Alex Kroes.

Nog een week voordat onze transferdeadline verstrijkt. Kroes wilde een linksbuiten halen en 3-4 spelers laten vertrekken. Hij moet binnen een week nog een linksbuiten halen nog 2 a 3 spelers laten vertrekken, het vertrek van Avila is eigenlijk het enige pluspuntje. Rensch en Regeer zou je tegen elkaar kunnen wegstrepen, met alle ongemak die erbij is gekomen. Het lijkt erop dat Kroes hier niet aligned is met Farioli en mogelijk dat Kroes dit vooral zit als een financiele kans en die kans zie ik al best klein in met de huidige situatie bij Ajax (een Vos werd ook slechts verkocht voor 3M). Regeer is trouwens nog niet eens helemaal rond.

Heeft Kroes ook nog wat beloofd wat betreft contracten verlengen? Kans groot dat Bounida gratis wegloopt, Kroes zal dan wel trots zijn dat hij daarmee 500K aan salaris heeft bespaard. Op dit vlak heeft hij ook bijzonder weinig voor elkaar gekregen.

Hij heeft maanden gehad om een nieuwe linksbuiten te bedenken en halen, maar lijkt toch weer daarmee begin januari pas te beginnen. Moro raakt toevallig geblesseerd, maar er lijkt geen lijstje klaar te staan. Buchanan is genoemd, maar blijkbaar kan die uberhaupt niet gehuurd worden.

Rondom de obvious victims Akpom, Tahirovic, vd Boomen en in mindere mate Wijndal zijn vrijwel geen geruchten. Dit geeft voor mij allemaal ook het teken dat het netwerk en relaties die Ajax/Kroes heeft met zaakwaarnemers en de markt bijzonder zwak is. 

Ik geef hem nog een week, anders #kroesout.

Edited by Chiemel

2 minuten geleden zei Chiemel:

Nog een week voordat onze transferdeadline verstrijkt. Kroes wilde een linksbuiten halen en 3-4 spelers laten vertrekken. Hij moet binnen een week nog een linksbuiten halen nog 2 a 3 spelers laten vertrekken, het vertrek van Avila is eigenlijk het enige pluspuntje. Rensch en Regeer zou je tegen elkaar kunnen wegstrepen, met alle ongemak die erbij is gekomen. Het lijkt erop dat Kroes hier niet aligned is met Farioli en mogelijk dat Kroes dit vooral zit als een financiele kans en die kans zie ik al best klein in met de huidige situatie bij Ajax (een Vos werd ook slechts verkocht voor 3M). 

Heeft Kroes ook nog wat beloofd wat betreft contracten verlengen? Kans groot dat Bounida gratis wegloopt, Kroes zal dan wel trots zijn dat hij daarmee 500K aan salaris heeft bespaard. Op dit vlak heeft hij ook bijzonder weinig voor elkaar gekregen.

Hij heeft maanden gehad om een nieuwe linksbuiten te bedenken en halen, maar lijkt toch weer daarmee begin januari pas te beginnen. Moro raakt toevallig geblesseerd, maar er lijkt geen lijstje klaar te staan. Buchanan is genoemd, maar blijkbaar kan die uberhaupt niet gehuurd worden.

Rondom de obvious victims Akpom, Tahirovic, vd Boomen en in mindere mate Wijndal zijn vrijwel geen geruchten. Dit geeft voor mij allemaal ook het teken dat het netwerk en relaties die Ajax/Kroes heeft met zaakwaarnemers en de markt bijzonder zwak is. 

Tahirovic en Wijndal geblesseerd zullen dus niet vertrekken.

vd Boomen die niet weg wilt en clubs heeft afgewezen.

Voor Akpom zijn dan nu ineens geruchten o.a. Sunderland.

Verder bakt Kroes er inderdaad weinig van tot nu toe.

2 minuten geleden zei Chiemel:

Nog een week voordat onze transferdeadline verstrijkt. Kroes wilde een linksbuiten halen en 3-4 spelers laten vertrekken. Hij moet binnen een week nog een linksbuiten halen nog 2 a 3 spelers laten vertrekken, het vertrek van Avila is eigenlijk het enige pluspuntje. Rensch en Regeer zou je tegen elkaar kunnen wegstrepen, met alle ongemak die erbij is gekomen. Het lijkt erop dat Kroes hier niet aligned is met Farioli en mogelijk dat Kroes dit vooral zit als een financiele kans en die kans zie ik al best klein in met de huidige situatie bij Ajax (een Vos werd ook slechts verkocht voor 3M). 

Ik geef hem ook nog tm de deadline. 4 februari toch meen ik? Dan heeft hij nog even. Maar die linksbuiten had er echt al lang moeten zijn. Dat neem ik hem wel kwalijk.

Uitgaande transfers ben je wel echt afhankelijk van wie er zich meld. Daar ben ik wel iets minder kritisch op.