rich ruzzian Gepost January 21 Share Gepost January 21 Over welke speler gaat het dan @Maurice'. Moro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost January 21 Share Gepost January 21 (edited) @rich ruzzian Ik lees dat Regeer niet echt wordt gezien als een versterking, maar dat Kroes het er een beetje doorheen aan het drukken is. Nogmaals, lees die dingen op X hoor en daar is merendeel onzin wat je leest. Edited January 21 by Maurice' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 21 Share Gepost January 21 Zou Farioli wel gelijk geven om dit Ajax te verlaten. Â dan komt Ten Hag sowieso terug ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost January 21 Share Gepost January 21 Laten we even op onze insider @Thierryvane wachten. Die zit er altijd bovenop! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 21 Share Gepost January 21 Laten we hopen dat AS Roma snel een andere trainer vindt, want dat lijkt me toch een van de slechtste dingen die je nu kan overkomen. En Kroes mag toch ook wel wat tempo gaan maken  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 21 Share Gepost January 21 19 minuten geleden zei Rogier.: Laten we hopen dat AS Roma snel een andere trainer vindt, want dat lijkt me toch een van de slechtste dingen die je nu kan overkomen. En Kroes mag toch ook wel wat tempo gaan maken  Gaat trouwens wel dan om komende zomer Ranieri op te volgen. Dit seizoen worden we gewoon kampioen en winnen we alles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Ik zie in Regeer op geen enkele positie een versterking. Was een leuke speler geweest voor de selectie als hij gewoon vanuit jong was doorgestroomd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 21 Share Gepost January 21 Laten we alsjeblieft in 2025 Cristian Willaert niet meer serieus nemen. Die man heeft het altijd fout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 21 Share Gepost January 21 2 minuten geleden zei Thierryvane: Laten we alsjeblieft in 2025 Cristian Willaert niet meer serieus nemen. Die man heeft het altijd fout. Bij Tekengeld? Daar zeggen ze vaker dingen waar weinig van klopt.  21 minuten geleden zei timpy00: Ik zie in Regeer op geen enkele positie een versterking. Was een leuke speler geweest voor de selectie als hij gewoon vanuit jong was doorgestroomd. Inderdaad, prima speler om erbij te hebben, maar niet om terug te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 21 Share Gepost January 21 4 minuten geleden zei FlyD: Bij Tekengeld? Daar zeggen ze vaker dingen waar weinig van klopt.  Vreselijk programma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 21 Share Gepost January 21 8 minuten geleden zei FlyD: Inderdaad, prima speler om erbij te hebben, maar niet om terug te halen. Op zich niet onwaar, alleen je hebt wel een alternatief nodig voor Rensch, want met alleen Gaaei ga je het niet redden. Het is nog te vroeg om een Alders door te schuiven. Dus in dat opzicht snap ik wel de gedachte dat er een back aangetrokken moet worden, en dan is Regeer wel een relatief goedkope optie die het niveau niet ver laat zakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 21 Share Gepost January 21 1 uur geleden zei Rogier.: Laten we hopen dat AS Roma snel een andere trainer vindt, want dat lijkt me toch een van de slechtste dingen die je nu kan overkomen. En Kroes mag toch ook wel wat tempo gaan maken   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 21 Share Gepost January 21 1 uur geleden zei Rogier.: Op zich niet onwaar, alleen je hebt wel een alternatief nodig voor Rensch, want met alleen Gaaei ga je het niet redden. Het is nog te vroeg om een Alders door te schuiven. Dus in dat opzicht snap ik wel de gedachte dat er een back aangetrokken moet worden, en dan is Regeer wel een relatief goedkope optie die het niveau niet ver laat zakken. Â Ik twijfel of het niveau niet ver zakt met Regeer als rechtsback. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 21 Share Gepost January 21 Welcome back Regeer! Shirtje halen denk ik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 21 Share Gepost January 21 2 uur geleden zei Rogier.: Op zich niet onwaar, alleen je hebt wel een alternatief nodig voor Rensch, want met alleen Gaaei ga je het niet redden. Het is nog te vroeg om een Alders door te schuiven. Dus in dat opzicht snap ik wel de gedachte dat er een back aangetrokken moet worden, en dan is Regeer wel een relatief goedkope optie die het niveau niet ver laat zakken. Ik vind 5 miljoen vrij duur eigenlijk. Dan zou ik zelfs nog eerder kijken of er niemand te huren is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 21 Share Gepost January 21 Is er al ergens duidelijk gezegd dat Regeer voor de rechtsback wordt gehaald of gewoon voor het middenveld? Want als voor het eerste, ben ik benieuwd waarom ze dat al bedacht hebben en wat Regeer daar zelf van vindt. Als voor het middenveld, dan ben ik benieuwd wanneer Kroes nog 2-3 middenvelder gaat verkopen/verhuren (Tahirovic, vd Boomen, Mannsverk) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 21 Share Gepost January 21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 21 Share Gepost January 21 8 minuten geleden zei Chiemel: Is er al ergens duidelijk gezegd dat Regeer voor de rechtsback wordt gehaald of gewoon voor het middenveld? Want als voor het eerste, ben ik benieuwd waarom ze dat al bedacht hebben en wat Regeer daar zelf van vindt. Als voor het middenveld, dan ben ik benieuwd wanneer Kroes nog 2-3 middenvelder gaat verkopen/verhuren (Tahirovic, vd Boomen, Mannsverk) Â Half jaar rechtsback, volgend seizoen gezien als middenvelder werd gezegd. Ik mag overigens hopen dat Mannsverk niet verkocht wordt als Regeer zijn opvolger is. Imo is Mannsverk de beste back up van Henderson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 21 Share Gepost January 21 Brobbert mag wel naar Marseille als ze een goed bod doen. Â dat geld van Bergwijn is door gegaan naar schulden ofzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 21 Share Gepost January 21 (edited) 2 uur geleden zei FlyD: Ik vind 5 miljoen vrij duur eigenlijk. Dan zou ik zelfs nog eerder kijken of er niemand te huren is. Ik mag hopen dat Kroes dat soort stadia allemaal gepasseerd heeft, en dat dit de beste optie is gebleken. Maar goed, gegeven jouw expertise word ik er niet heel vrolijk van eigenlijk  Overigens snap ik niet helemaal voor welke plek Regeer wordt gehaald als hij weer van de back af zou gaan. Kan me niet voorstellen dat hij rendeert als enige 6, en voor het aanvallende gedeelte lijkt hij me niet geschikt. Maar ook dat kan ik mis hebben. Edited January 21 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 21 Share Gepost January 21 5 uur geleden zei FlyD: Bij Tekengeld? Daar zeggen ze vaker dingen waar weinig van klopt. Toen Yordi het alleen deed was het echt mooi. Alleen maar afgeronde transfers. Nu zeggen ze dat ze geen geruchten doen om het vervolgens 15 minuten te hebben over Regeer en de linksbuitensituatie van Ajax en daarna even tussen neus en lippen door wat transfers te bespreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 21 Share Gepost January 21 1 uur geleden zei Rogier.: Overigens snap ik niet helemaal voor welke plek Regeer wordt gehaald als hij weer van de back af zou gaan. Kan me niet voorstellen dat hij rendeert als enige 6, en voor het aanvallende gedeelte lijkt hij me niet geschikt. Maar ook dat kan ik mis hebben. Dit begrijp ik ook niet aan deze transfer. Wat heeft Regeer te zoeken op het middenveld van Ajax? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 21 Share Gepost January 21 3 uur geleden zei timpy00: Â Half jaar rechtsback, volgend seizoen gezien als middenvelder werd gezegd. Ik mag overigens hopen dat Mannsverk niet verkocht wordt als Regeer zijn opvolger is. Imo is Mannsverk de beste back up van Henderson. Â Viel Hlynsson laatst niet in op de plek van Henderson? Ik mag hopen dat Mannsverk veel van Henderson leert, maar weet niet hoeveel tijd hij nog krijgt. Â Als Regeer voor het middenveld gehaald is, is het eigenlijk een absurde transfer. Ben benieuwd naar Kroes zijn uitleg als hij weer op een totaal verkeerd moment in de media verschijnt. Misschien is het gewoon een afleidingsmanoevre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjaciedBart. Gepost January 21 Share Gepost January 21 6 uur geleden zei Thierryvane: Â ''Ajax-DNA'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 22 Share Gepost January 22 Alders gespot op de laatste training voor Riga-uit. Die gaat dus mee naar Letland gok ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts