Chiemel Gepost January 22 Share Gepost January 22 4 uur geleden zei Thierryvane: Alders gespot op de laatste training voor Riga-uit. Die gaat dus mee naar Letland gok ik. Bevestigd inderdaad. Waar blijft die linksbuiten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 22 Share Gepost January 22 43 minuten geleden zei Chiemel: Bevestigd inderdaad. Waar blijft die linksbuiten? En géén Tahirovic. Hopelijk is hij bezig met een transfer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 22 Share Gepost January 22 13 minuten geleden zei Thierryvane: En géén Tahirovic. Hopelijk is hij bezig met een transfer. Die schijnt nog last te hebben van de nasleep van een hersenschudding. Of heeft hij al wel erbij gezeten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 uur geleden zei Thierryvane: En géén Tahirovic. Hopelijk is hij bezig met een transfer. Wat @Chiemel zegt inderdaad. Wel vrij heftig dan die blessure gezien hoelang het geleden is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 22 Share Gepost January 22 2 uur geleden zei Chiemel: Die schijnt nog last te hebben van de nasleep van een hersenschudding. Of heeft hij al wel erbij gezeten? 1 uur geleden zei timpy00: Wat @Chiemel zegt inderdaad. Wel vrij heftig dan die blessure gezien hoelang het geleden is. Scherp mannen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 22 Share Gepost January 22 O jeetje, Farioli is niet blij en forceert zo zijn vertrek naar Roma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik begrijp nu écht niet meer dat Kroes Regeer wil halen. Leuk dat hij de baas is, maar dat kan gewoon echt niet. Tenzij ze Alders definitief gaan doorschuiven, en dat dit voorsoorteren op vertrek Klaassen volgend seizoen is. Maar dan snap ik niet dat ze niet gewoon een buitenspeler halen. Bizarre situatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 22 Share Gepost January 22 #kroescontrol #kroeskop van jut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost January 22 Share Gepost January 22 Kroes is echt verplicht om een rechtsback te halen en een linksbuiten. Kunnen we #KroesOut al trending maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 minuut geleden zei Maurice': Kroes is echt verplicht om een rechtsback te halen en een linksbuiten. Kunnen we #KroesOut al trending maken? Ja als die er niet zijn voor de deadline, dan mag Farioli echt em heel hard gaan bashen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 22 Share Gepost January 22 Als #KroesControl nu nog "gewoon" een rechtsback en linksbuiten haalt hoor je mij niet klagen. Mochten die uitblijven dan krijgen we chaos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 22 Share Gepost January 22 Misschoen moet Ajax even een linksbuiten en een rechtsback halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Geruchtje over Buchanan is dan wel interessant. Wel type speler wat Farioli graag heeft. Maar lijkt me moeilijk haalbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 22 Share Gepost January 22 Zou om een huurtransfer gaan. Voor dit half jaar wel interessant. En graag een rechtsback, zoals arezo al terecht oppert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 22 Share Gepost January 22 26 minuten geleden zei timpy00: Geruchtje over Buchanan is dan wel interessant. Wel type speler wat Farioli graag heeft. Maar lijkt me moeilijk haalbaar. Wel een rechtsbuiten, toch? Stond volgens mij ook vaak wingback. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 22 Share Gepost January 22 5 minuten geleden zei Thierryvane: Wel een rechtsbuiten, toch? Stond volgens mij ook vaak wingback. Dacht zowel rechts als links. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 22 Share Gepost January 22 45 minuten geleden zei Thierryvane: Wel een rechtsbuiten, toch? Stond volgens mij ook vaak wingback. 39 minuten geleden zei timpy00: Dacht zowel rechts als links. Winger (beide kanten, maar vaker rechts) die werd omgeturnd naar wingback en later zelfs back (beide kanten, maar vooral rechts). Speelt bij de nationale ploeg nog wel vooral als winger op rechts. Bij Brugge niet echt fan van hem, vond hem wat overschat. Kwam begin dit jaar terug van een zware blessure en nog maar heel weinig minuten gemaakt. Door zijn multifunctionaliteit (en internationale ervaring) misschien handig in de selectie, maar zie hem Rensch niet vervangen in het systeem van Farioli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 22 Share Gepost January 22 Over 1,5 week alsnog de kans om het Bayern München van Nederland te worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 22 Share Gepost January 22 2 minuten geleden zei MetalMichael: Over 1,5 week alsnog de kans om het Bayern München van Nederland te worden! Je bent nou toch niet met Ajax bezig terwijl je in de CL voorstaat tegen wellicht 1 van de grootste teams ter wereld? O ja, rechtsachter en linksboetoe alsjeblieft. Anders Faberski doorschuiven voor achter Traore en Bounida ook maar beginnen te brengen. We spelen nu toch alleen maar tegen de makkelijke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Buchanan was toen op dat WK wat Canada een keer speelde ook prima toch? Maar heb die jongen denk ik 3x live gezien in mijn leven en kan er dus weinig over zeggen buiten dat hij snel is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 22 Share Gepost January 22 5 minuten geleden zei La Pulga: Je bent nou toch niet met Ajax bezig terwijl je in de CL voorstaat tegen wellicht 1 van de grootste teams ter wereld? Mijn grapje in de familieapp verdiende een breder publiek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 minuut geleden zei MetalMichael: Mijn grapje in de familieapp verdiende een breder publiek. Wordt gewaardeerd, het was ook rust dus excuus. Wanneer worden wij toegevoegd aan de familieapp? Dan hoef je het grapje maar één keer te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 22 Share Gepost January 22 Lijkt me gezellig ja. Ook graag bij de buurtapp als dat kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ben klaar met mijn kroes winterdashboard. Of, kan het versimpelen naar: Aantal linksbuitens gehaald: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 uur geleden zei Chiemel: Ben klaar met mijn kroes winterdashboard. Of, kan het versimpelen naar: Aantal linksbuitens gehaald: 0 Ergens aan beginnen en het niet afmaken klinkt wel een beetje als de zoektocht van kroes naar een vervanger voor Bergwijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts