Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

19 minuten geleden zei Rogier.:

Laten we hopen dat AS Roma snel een andere trainer vindt, want dat lijkt me toch een van de slechtste dingen die je nu kan overkomen. En Kroes mag toch ook wel wat tempo gaan maken :D 

Gaat trouwens wel dan om komende zomer Ranieri op te volgen. Dit seizoen worden we gewoon kampioen en winnen we alles 

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Laten we alsjeblieft in 2025 Cristian Willaert niet meer serieus nemen. Die man heeft het altijd fout.

Bij Tekengeld? Daar zeggen ze vaker dingen waar weinig van klopt. 

21 minuten geleden zei timpy00:

Ik zie in Regeer op geen enkele positie een versterking. Was een leuke speler geweest voor de selectie als hij gewoon vanuit jong was doorgestroomd.

Inderdaad, prima speler om erbij te hebben, maar niet om terug te halen.

8 minuten geleden zei FlyD:

Inderdaad, prima speler om erbij te hebben, maar niet om terug te halen.

Op zich niet onwaar, alleen je hebt wel een alternatief nodig voor Rensch, want met alleen Gaaei ga je het niet redden. Het is nog te vroeg om een Alders door te schuiven. Dus in dat opzicht snap ik wel de gedachte dat er een back aangetrokken moet worden, en dan is Regeer wel een relatief goedkope optie die het niveau niet ver laat zakken.

1 uur geleden zei Rogier.:

Op zich niet onwaar, alleen je hebt wel een alternatief nodig voor Rensch, want met alleen Gaaei ga je het niet redden. Het is nog te vroeg om een Alders door te schuiven. Dus in dat opzicht snap ik wel de gedachte dat er een back aangetrokken moet worden, en dan is Regeer wel een relatief goedkope optie die het niveau niet ver laat zakken.

Ik twijfel of het niveau niet ver zakt met Regeer als rechtsback.

2 uur geleden zei Rogier.:

Ik vind 5 miljoen vrij duur eigenlijk. Dan zou ik zelfs nog eerder kijken of er niemand te huren is.

Is er al ergens duidelijk gezegd dat Regeer voor de rechtsback wordt gehaald of gewoon voor het middenveld?

Want als voor het eerste, ben ik benieuwd waarom ze dat al bedacht hebben en wat Regeer daar zelf van vindt. Als voor het middenveld, dan ben ik benieuwd wanneer Kroes nog 2-3 middenvelder gaat verkopen/verhuren (Tahirovic, vd Boomen, Mannsverk)

8 minuten geleden zei Chiemel:

Is er al ergens duidelijk gezegd dat Regeer voor de rechtsback wordt gehaald of gewoon voor het middenveld?

Want als voor het eerste, ben ik benieuwd waarom ze dat al bedacht hebben en wat Regeer daar zelf van vindt. Als voor het middenveld, dan ben ik benieuwd wanneer Kroes nog 2-3 middenvelder gaat verkopen/verhuren (Tahirovic, vd Boomen, Mannsverk)

Half jaar rechtsback, volgend seizoen gezien als middenvelder werd gezegd.

Ik mag overigens hopen dat Mannsverk niet verkocht wordt als Regeer zijn opvolger is. Imo is Mannsverk de beste back up van Henderson.

2 uur geleden zei FlyD:

Ik vind 5 miljoen vrij duur eigenlijk. Dan zou ik zelfs nog eerder kijken of er niemand te huren is.

Ik mag hopen dat Kroes dat soort stadia allemaal gepasseerd heeft, en dat dit de beste optie is gebleken. Maar goed, gegeven jouw expertise word ik er niet heel vrolijk van eigenlijk :mmm:

Overigens snap ik niet helemaal voor welke plek Regeer wordt gehaald als hij weer van de back af zou gaan. Kan me niet voorstellen dat hij rendeert als enige 6, en voor het aanvallende gedeelte lijkt hij me niet geschikt. Maar ook dat kan ik mis hebben.

Edited by Rogier.

5 uur geleden zei FlyD:

Bij Tekengeld? Daar zeggen ze vaker dingen waar weinig van klopt. 

Toen Yordi het alleen deed was het echt mooi. Alleen maar afgeronde transfers. Nu zeggen ze dat ze geen geruchten doen om het vervolgens 15 minuten te hebben over Regeer en de linksbuitensituatie van Ajax en daarna even tussen neus en lippen door wat transfers te bespreken.

1 uur geleden zei Rogier.:

Overigens snap ik niet helemaal voor welke plek Regeer wordt gehaald als hij weer van de back af zou gaan. Kan me niet voorstellen dat hij rendeert als enige 6, en voor het aanvallende gedeelte lijkt hij me niet geschikt. Maar ook dat kan ik mis hebben.

Dit begrijp ik ook niet aan deze transfer. Wat heeft Regeer te zoeken op het middenveld van Ajax? 

3 uur geleden zei timpy00:

Half jaar rechtsback, volgend seizoen gezien als middenvelder werd gezegd.

Ik mag overigens hopen dat Mannsverk niet verkocht wordt als Regeer zijn opvolger is. Imo is Mannsverk de beste back up van Henderson.

Viel Hlynsson laatst niet in op de plek van Henderson? Ik mag hopen dat Mannsverk veel van Henderson leert, maar weet niet hoeveel tijd hij nog krijgt.

Als Regeer voor het middenveld gehaald is, is het eigenlijk een absurde transfer. Ben benieuwd naar Kroes zijn uitleg als hij weer op een totaal verkeerd moment in de media verschijnt. Misschien is het gewoon een afleidingsmanoevre.