Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Ja dacht dat ze richting de 8-10 aan het onderhandelen waren :cab: Roma ook echt opzoek naar een rechtsback, dus voor mijn gevoel te weinig uitgehaald. Maargoed, INCOMINGGGG nu graag.

Tja.... 10 voor Rensch willen, er 6 uithalen kan ik nog inkomen.

Dan nu een speler halen die je in de zomer op t middenveld wil gaan laten spelen maar eerst nog een half jaar rechtsback moet gaan spelen voor 4 halen? Ik word er niet enthousiast van.

Jammere is dat Lexie het mediaspel (wel) snapt en lekker lekt richting, vooral, die engnekken van de Telegraaf, hij zal iig niet snel eruit geschreven worden.

Dacht dat Roma eerst 5M bood en Ajax 10M wilde en dat het er tussenin terecht zou komen. Maar het lijkt bij 5M (+1M) te zijn gebleven. Geen superpowers van Kroes in die onderhandeling dus.

Benieuwd naar of Regeer komt. Denk dat hij als rechtsback goed past in het systeem van Farioli waar de backs veel op de ruimte in het middenveld uitkomen. Afwachten hoe hij zich verdedigend staande houdt, maar Rensch was ook wel echt een dromer af en toe, dus tenzij zijn positionering heel slecht is (of in duels tegen echt sterke aanvallers), zal dat wel goedkomen. In ieder geval veel ervaring en oriëntatievermogen opgedaan bij Twente, mooie leerschool.

Ik reken de Rensch-deal nog niet als definitief;

#kroescontrol winterdashboard

Aantal uitgaande transfers: 2

Aantal inkomende transfers: 0

Aantal dagen zonder succesvolle transfers: 20/31

Aantal dagen zonder voldoende linksbuitens: 143

Aantal dagen zonder prijs: 986

Uitgaven salaris Wijndal: 7.51M

Ook 0,0 geruchten over een linksbuiten? "Akpom doet het goed"

Edited by Chiemel

Wat ik allemaal zo lees in de krochten van X is dat Kroes er een aardig zooitje van aan het maken is. Een speler aantrekken die eigenlijk niemand binnen Ajax als versterking ziet en nog altijd geen linksbuiten aangetrokken wat wel beloofd was.

Lees zelfs dat rond de Kerst Farioli ook al met AS Roma zou hebben gesproken (weet het, geen goede bronnen op X).

Maar het zou me niks verbazen dat Farioli in de zomer lekker zijn biezen pakt, mocht Kroes niet eindelijk eens een beetje vaart maken en niet zo eigenwijs zijn.