La Pulga Gepost January 19 Share Gepost January 19 Wel weer mooi dat de uitsupporters vandaag laten zien waarom ze er tegen az niet bij mochten zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 19 Share Gepost January 19 43 minuten geleden zei Thierryvane: Absurd. Als je quitte kan spelen altijd doen en jeugd toepassen. Zeker nu. Ja genoeg spelers voor centrale verdediging. Innen en investeren. Hoop dat ze hard to get spelen en ze terugkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 uur geleden zei Gert: Ja genoeg spelers voor centrale verdediging. Innen en investeren. Hoop dat ze hard to get spelen en ze terugkomen. Wel Avila net van de hand gedaan en een geblesseerde Wijndal, er zal sowieso iets moeten komen als hij vertrekt. Desalniettemin, dat bedrag in deze financiele situatie weigeren? Quotetje van Thierry Verweij: ‘absurd’. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 20 Share Gepost January 20 Verkopen en de jeugd doorschuiven. Zoveel speelde Kaplan ook niet toch, dus die intensiviteit qua wedstrijden kan je gewoon opvangen met een speler uit Jong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 20 Share Gepost January 20 Hier dan een iets ander geluid, want ik vond kaplan vorig jaar echt 1 vd uitblinkers eerlijk gezegd. En het is niet alsof je nu heel erg dik zit in de linksbenige cv's. Ja hato, maar je hebt ook geen alternatief op linksback. Als je dit doet, dan snap ik niet zo goed waarom je avila hebt laten gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 20 Share Gepost January 20 Janse is ook rechtsbenig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 20 Share Gepost January 20 24 minuten geleden zei putdus: Janse is ook rechtsbenig? Janse is links. En je hebt ook nog Mokio die op meerdere posities uit de voeten kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 20 Share Gepost January 20 5 minuten geleden zei Thierryvane: Janse is links. En je hebt ook nog Mokio die op meerdere posities uit de voeten kan. Ja, laten we het met 2 onervaren spelers doen, waarvan er een 16 is. Ik snap best dat die 10 mil welkom is op dit moment, maar wat is belangrijker: Die 10 mil pakken, of die CL plek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 20 Share Gepost January 20 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja, laten we het met 2 onervaren spelers doen, waarvan er een 16 is. Ik snap best dat die 10 mil welkom is op dit moment, maar wat is belangrijker: Die 10 mil pakken, of die CL plek? Tja, alsof Kaplan nu veel minuten maakt. Die gaat het verschil echt niet maken dit seizoen. 10 miljoen (geloof er overigens geen reet van) moet je gewoon accepteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 20 Share Gepost January 20 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja, laten we het met 2 onervaren spelers doen, waarvan er een 16 is. Ik snap best dat die 10 mil welkom is op dit moment, maar wat is belangrijker: Die 10 mil pakken, of die CL plek? Ik denk niet dat Thierry zegt dat we dat moeten doen, maar meer de opties aangeven. 3 uur geleden zei ElPrincipito: Verkopen en de jeugd doorschuiven. Zoveel speelde Kaplan ook niet toch, dus die intensiviteit qua wedstrijden kan je gewoon opvangen met een speler uit Jong. Ik snap deze gedachte, maar vergeet niet dat je komende zomer sowieso Rensch en Rugani kwijt bent, en de kans best wel aanwezig is dat Hato en Sutalo er ook niet meer zijn. Nu speelt Kaplan wel op dezelfde positie als Baas (die lijkt me wel blijft), maar je hele verdediging onthoofden lijkt me niet het beste idee. Heel vervelend om hier een keuze over te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 20 Share Gepost January 20 (edited) 5 minuten geleden zei Thierryvane: Tja, alsof Kaplan nu veel minuten maakt. Die gaat het verschil echt niet maken dit seizoen. 10 miljoen (geloof er overigens geen reet van) moet je gewoon accepteren. Mja, maar dat is niet het argument toch? Baas is constant en tot nu toe niet blessie. Ga je dan de 2e seizoenshelft in met daar niks achter? Miljoentjes van de CL zijn wat belangrijker dan 10 mil vangen voor Kaplan. Zeker met in het achterhoofd houdende de manier waarop dat boekhoudkundig werkt, is er voor Kaplan nog niet bijster veel afgeschreven en hou je per saldo maar weinig over om iets van terug te halen. Even wat anders, appreciatie post voor Henderson dit hoor. Totaal idiote aankoop vond ik het, maar man wat lost die gozer veel op. Edited January 20 by Elsjorro1990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 20 Share Gepost January 20 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Mja, maar dat is niet het argument toch? Baas is constant en tot nu toe niet blessie. Ga je dan de 2e seizoenshelft in met daar niks achter? Miljoentjes van de CL zijn wat belangrijker dan 10 mil vangen voor Kaplan. Zeker met in het achterhoofd houdende de manier waarop dat boekhoudkundig werkt, is er voor Kaplan nog niet bijster veel afgeschreven en hou je per saldo maar weinig over om iets van terug te halen. Even wat anders, appreciatie post voor Henderson dit hoor. Totaal idiote aankoop vond ik het, maar man wat lost die gozer veel op. Ik snap je punt. Laat ik het anders zeggen: ik weet bijna 100% zeker dat Kroes/Beuker een bod van 10+ miljoen accepteren op een wisselspeler. Van dat bedrag kan er uiteraard een (goedkope) vervanger gehaald worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 20 Share Gepost January 20 2 minuten geleden zei Thierryvane: Ik snap je punt. Laat ik het anders zeggen: ik weet bijna 100% zeker dat Kroes/Beuker een bod van 10+ miljoen accepteren op een wisselspeler. Van dat bedrag kan er uiteraard een (goedkope) vervanger gehaald worden. Ik snap ook jou punt, maar dat dikgedrukte is dus niet zo, als ik het goed begrepen heb. Die 10 mil gaat 1 op 1 van de boekwaarde van Kaplan af. Salaris + aankoopprijs, minus het aantal lopende jaren van het contract. Het restant is herinvesteer baar, zoals ik het destijds begrepen heb. Volgens mij blijft er dus niet zo heel erg veel over om te her investeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 20 Share Gepost January 20 (edited) Sorry jongens, ik was in het weekend net zo inactief als Kroes.. #kroescontrol winterdashboard Aantal uitgaande transfers: 2 Aantal inkomende transfers: 0 Aantal dagen zonder succesvolle transfers: 19/31 Aantal dagen zonder voldoende linksbuitens: 142 Aantal dagen zonder prijs: 985 Uitgaven salaris Wijndal: 7.5M Zie Avila trouwens nog niet op transfermarkt.com staan. Maar, bijna 20 transferdagen verder en nog geen inkomende transfers dus. Edited January 20 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost January 20 Share Gepost January 20 Wij zijn Ajax en wij gaan de dubbel pakken dit jaar ❌❌❌. Mokum Mokum Chuba Chuba Godenzonen Superj*den heuj heuj. Had die Mislintat verdomme toch laten koken.. Goede oude tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 20 Share Gepost January 20 13 minuten geleden zei Chiemel: Sorry jongens, ik was in het weekend net zo inactief als Kroes.. #kroescontrol winterdashboard Aantal uitgaande transfers: 2 Aantal inkomende transfers: 0 Aantal dagen zonder succesvolle transfers: 19/31 Aantal dagen zonder voldoende linksbuitens: 142 Aantal dagen zonder prijs: 985 Uitgaven salaris Wijndal: 7.5M Zie Avila trouwens nog niet op transfermarkt.com staan. Maar, bijna 20 transferdagen verder en nog geen inkomende transfers dus. Gaston Avila op huurbasis naar Fortaleza EC Misschien andere bron gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 20 Share Gepost January 20 Kaplan kun je prima verkopen want je hebt Janse nog er achter. eventueel kan Hato ook naar het centrum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 En anders zet je er Rugani neer voor nood. Zou mooi zijn als je 20 mil kan krijgen voor Rensch en Kaplan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 20 Share Gepost January 20 1 uur geleden zei Beppu: Wij zijn Ajax en wij gaan de dubbel pakken dit jaar ❌❌❌. Mokum Mokum Chuba Chuba Godenzonen Superj*den heuj heuj. Had die Mislintat verdomme toch laten koken.. Goede oude tijd. Dubbel D, want we liggen al uit de beker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 1 minuut geleden zei Gert: Dubbel D, want we liggen al uit de beker Europa League is natuurlijk gewoon een troostprijs dit seizoen, alles op het kampioenschap!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 20 Share Gepost January 20 2 minuten geleden zei La Pulga: Europa League is natuurlijk gewoon een troostprijs dit seizoen, alles op het kampioenschap!!! Owja die gaan we ook winnen nondeju ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost January 20 Share Gepost January 20 Jezelf supporter noemen en niet weten dat je nog op twee fronten actief bent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 20 Share Gepost January 20 37 minuten geleden zei Beppu: Jezelf supporter noemen en niet weten dat je nog op twee fronten actief bent De Europa League is al binnen natuurlijk, dus Gert was het even kwijt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 20 Share Gepost January 20 Ik doe geen act en ga niet doen alsof we de EL gaan winnen met deze selectie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 20 Share Gepost January 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts