Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

50 minuten geleden zei Thierryvane:

Verkopen lukt niet dus gaan we spelers gratis weggeven aan concurrenten.

Wij zijn toch geen concurrent van jullie.. 

Unuvar, tsja.. de kans deed zich onverwachts voor afgelopen week. Wordt gehaald met het oog op volgend seizoen als extra optie. Niet als kwaliteitsimpuls waar we nu juist op zitten te wachten op de flanken.

Wel weer typische met het bord op schoot scouting, ik denk dat ik toch maar eens ga solliciteren bij die club van ons.

6 minuten geleden zei Jotew:

Wij zijn toch geen concurrent van jullie.. 

Unuvar, tsja.. de kans deed zich onverwachts voor afgelopen week. Wordt gehaald met het oog op volgend seizoen als extra optie. Niet als kwaliteitsimpuls waar we nu juist op zitten te wachten op de flanken.

Wel weer typische met het bord op schoot scouting, ik denk dat ik toch maar eens ga solliciteren bij die club van ons.

Wat is er mis met het halen van een speler die al eerder bij de club heeft gezeten en waarvan je weet wat voor persoonlijkheid en voetballer je in huis haalt? 

18 minuten geleden zei Gert:

Wat is er mis met het halen van een speler die al eerder bij de club heeft gezeten en waarvan je weet wat voor persoonlijkheid en voetballer je in huis haalt? 

Opzich niks, maar deze past in het rijtje van aankopen van de laatste jaren.. Arnold en Streuer zouden nou nooit eens met een Breum van GAE o.i.d. over de brug komen.. Het zijn allemaal oud bekenden of bekenden van de eredivisie, het wordt te voorspelbaar.

Dus het was niet zozeer gericht op Unuvar, meer op het scoutingsbeleid. Die Doesburg schijnt al weer weg te gaan, en 4e assistent Jeffrey de Visscher bekijkt zo'n beetje als enige bepaalde spelers. Voor een club als Twente vind ik dat gewoon diep droevig :) We lopen daarin gewoon écht mijlen ver achter op de rest.

Dat we uit een diep dal komen zal allemaal wel, maar dat excuus wordt nu nog steeds door o.a. Bruggink gebruikt. Volgens mij gaat het de laatste 3 a 4 seizoenen gewoon goed en hadden we daarin best meer stappen mogen maken.

Edited by Jotew

Ja Breum is een voltreffer, maar hoeveel spelers uit het buitenland blijken niet te kunnen aarden of blijken kwalitatief niet goed genoeg bij veel clubs. Twente de laatste jaren juist wat goede transfers gedaan met bijvoorbeeld Regeer, Steijns, Vlap, van Rooij. En bijvoorbeeld een Eiting heeft ook voldoende kwaliteiten en was geen vreemde transfer. We willen allemaal het nieuwe onbekende wonderkind, maar de wat minder exotische scoutings strategie van Twente valt juist wel te prijzen imo.

#kroescontrol winterdashboard:

Aantal uitgaande transfers: 2

Aantal inkomende transfers: 0

Aantal dagen zonder succesvolle transfers: 15/31

Aantal dagen zonder voldoende linksbuitens: 138

Aantal dagen zonder prijs: 981

Of missen jullie de turfjes nu te veel?

Edited by Chiemel

48 minuten geleden zei Chiemel:

Hoe eng vinden jullie die stilte over inkomende transfers?

Niet geheel verrast. Kroes gaat niet ineens in de winter wel kunnen verkopen als hij dat de hele zomer niet kon. Waar ook wel een kritische noot naar hem mag natuurlijk.

Inkomend is er dus niks mogelijk, want dat je nu Moro lijkt te verliezen op een bod van 7-10 miljoen. Dan kan ik me niet voorstellen dat er nog iets gebeurd.

En Rensch verkopen om Moro te halen zou in mijn ogen het domste zijn wat je kan doen. Ja er moet een linksbuiten bij maar met Gaaei als rechtsback moeten spelen is erger als met 1 linksbuiten.

4 minuten geleden zei putdus:

Een goede spits doet het hele elftal beter spelen. We hebben geen goede spits,

Brobbey laat het elftal in principe wel beter spelen, maakt de kansen gewoon niet af.

6 minuten geleden zei putdus:

Een goede spits doet het hele elftal beter spelen. We hebben geen goede spits,

We hebben twee spitsen die in het Nederlands elftal zitten. Denk dat je dan eerder een manier moet vinden die aan het scoren te krijgen, dan dat je dat beetje geld dat er is gaat besteden aan een positie waar we de meeste spelers van onder contract hebben staan.

29 minuten geleden zei La Pulga:

We hebben transfernieuws 

Unuvar weg deal bedoel je?

Lees nu ook nieuws over een Griekse rechtsback. Dat zou top zijn. Werd vannacht nog even wakker met het idee dat we een half jaar met alleen Gaaei op de back moesten gaan spelen.