Gert Gepost January 14 Share Gepost January 14 Van Bommel is helemaal afwezen meen ik te hebben gehoord. En we gaan geen van Bommel halen. Ben je gek.  Verder vermakelijk eerste kwartier. Daarna minder van beiden kanten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geppiej Gepost January 14 Share Gepost January 14 Godts heeft het vanavond ook nog niet echt. En Traore doet ook nog mee?  Verder echt een verschrikkelijke wedstrijd om naar te kijken. Typische wedstrijd voor invaller Klaassen om de gelijkmaker binnen te koppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 14 Share Gepost January 14 2 minuten geleden zei Geppiej: Godts heeft het vanavond ook nog niet echt. En Traore doet ook nog mee?  Verder echt een verschrikkelijke wedstrijd om naar te kijken. Typische wedstrijd voor invaller Klaassen om de gelijkmaker binnen te koppen. Die zit ergens in Amsterdam op de bank te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 14 Share Gepost January 14 27 minuten geleden zei Thierryvane: Ligt het aan mij of mogen Goes en Penetra weer alles bij Brobbey doen zonder dat GözĂ¼Â fluit?  Na een minuut had Brobbey moeten gaan liggen. Dan was het denk ik rood voor Goes. Best opzichtig vasthouden enkele keren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 14 Share Gepost January 14 Op de momenten dat ze druk zetten is het vaak wel weer echt dik ondermaats zeg. De tering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 14 Share Gepost January 14 Tijdens dit soort potjes neig ik zelf ook aan het roulatiesysteem te doen en mijn dochter voor de tv te zetten. Maargoed, we kijken het uiteraard zelf wel uit. Maar op het eerste kwartier na is het echt heel moeilijk wegkijken deze pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 14 Share Gepost January 14 Elke keer weer lachen gieren brullen als je die Weghorst ziet spelen hè  Zelden zo'n beperkte voetballer in een Ajax-shirt gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 14 Share Gepost January 14 Onze aanvallers zijn niet echt in vorm hè? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei JanVertonghen: Prima dit. Beker lekker laten schieten, scheelt weer een paar nutteloze potjes voor zo'n kutprijsje. Â Farioli is het met me eens zie ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost January 14 Share Gepost January 14 Heb niet veel gezien (gelukkig) maar Serdar trapt toch in bijzonder veel aanstellerij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 14 Share Gepost January 14 Heb maar delen gekeken. Maar leek er verdacht veel op dat Brobbey geen vrije trap meekreeg en AZ wel bij het minste en geringste duwtje. Â Zonde dat er niet meer spelers rust hebben gekregen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost January 14 Share Gepost January 14 Had de hoop dat de matige prestaties de laatste maanden kwamen doordat de spelers op waren en we na de winterstop weer energieker zouden ogen. Valt toch niet bepaald mee zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 14 Share Gepost January 14 Ach prima, winnen we toch gewoon die Europa League en kampioenschappie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 14 Share Gepost January 14 En door... Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 14 Share Gepost January 14 En dan gisteravond uit Sneijder's bakkes horen dat de komst van Moro overbodig is want "zonde van Godts". Kroes, begin te bellen naar Spanje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 Alle pijlen op de Conference League!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 14 Share Gepost January 14 Wat nog een paar turfjes vergeten @La Pulga  Dagen zonder nuttige transfers: lllll lllll lllll lllll lllll lllll l  Dagen zonder genoeg linksbuitens: lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll lllll ll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 14 Share Gepost January 14 Kun je ook nog dagen met een overbodige en duurbetaalde Wijndal turven? @Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 14 Share Gepost January 14 En wellicht ook dagen zonder een prijs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 15 Share Gepost January 15 Verkopen lukt niet dus gaan we spelers gratis weggeven aan concurrenten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 15 Share Gepost January 15 9 uur geleden zei bas huijsmans: En wellicht ook dagen zonder een prijs? Dit vind ik wel een heel goed idee persoonlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ik zal jullie input meenemen in mijn volgende update. Teller van vrijwel nutteloze transfers staan nu in ieder geval op 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 15 Share Gepost January 15 30 minuten geleden zei Thierryvane: Verkopen lukt niet dus gaan we spelers gratis weggeven aan concurrenten. Â Wel heel erg stom zeg. Doe dan een symbolisch bedrag met een doorverkoop percentage ofzo. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 15 Share Gepost January 15 8 minuten geleden zei Gert: Wel heel erg stom zeg. Doe dan een symbolisch bedrag met een doorverkoop percentage ofzo. Â Ik was ietsje te snel, klinkt zo al een stuk beter: - Ajax bedingt doorverkooppercentage van 25% - Salaris van bijna miljoen euro van payroll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 15 Share Gepost January 15 5 minuten geleden zei Thierryvane:  Ik was ietsje te snel, klinkt zo al een stuk beter: - Ajax bedingt doorverkooppercentage van 25% - Salaris van bijna miljoen euro van payroll  Hahaha dat klinkt al beter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts