Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Naja dit is toch ook niet zo een hele goede kans? Dan kan je net zo goed de tweede linksachter van Ajax blijven, waar je al je huisje boompje en beestje hebt staan. Ga er niet vanuit dat Avila hem al voorbij is namelijk. 

1 minuut geleden zei La Pulga:

Naja dit is toch ook niet zo een hele goede kans? Dan kan je net zo goed de tweede linksachter van Ajax blijven, waar je al je huisje boompje en beestje hebt staan. Ga er niet vanuit dat Avila hem al voorbij is namelijk. 

Maar hij is de derde linksback. Bovendien speelt hij amper. Hij staat nog 2 jaar onder contract na aankomende zomer, en er gaan geen betere clubs dan Leganes voor hem komen als hij niet meer gaat spelen, en die kans is bij Ajax echt nihil. Als Hato doorgroeit naar CV, staat Jetten al lang klaar. Er is gewoon geen perspectief, en die gaat er nooit komen als hij de Leganessen van deze wereld afwijst. 

En ja, tuurlijk kan hij blijven. Daarom: gebrek aan ambitie, wilskracht en doorzettingsvermogen. Hij kan prima leven als profvoetballer, maar dit is ook exact de reden dat hij volledig tegen de muur aan is gelopen bij Ajax.

Over die tweede/derde/vierde linksback gesproken: 

Citaat

Ávila vertrekt mogelijk bij Ajax

Gaston Ávila vertrekt mogelijk bij Ajax. De Argentijnse verdediger zal de club deze maand waarschijnlijk op huurbasis verlaten.

Voor Ávila is interesse van meerdere clubs, maar hij heeft zelf nog geen keuze gemaakt over waar hij graag zou willen spelen. Aannemelijk is wel dat dat buiten Europa zal zijn. Ajax is bereid mee te werken en daarom ligt een huurtransfer in de lijn der verwachting. 

Voor Ávila werd in de zomer van 2023 ongeveer twaalf miljoen euro door Ajax betaald aan Antwerp FC, maar bij Ajax kreeg hij amper speeltijd. Daarnaast liep hij begin januari 2024 een kruisbandblessure op, waar hij net van is hersteld.

Ajax gunt Ávila een transfer zodat hij elders meer ritme op kan doen.

2 uur geleden zei Rogier.:

Maar hij is de derde linksback. Bovendien speelt hij amper. Hij staat nog 2 jaar onder contract na aankomende zomer, en er gaan geen betere clubs dan Leganes voor hem komen als hij niet meer gaat spelen, en die kans is bij Ajax echt nihil. Als Hato doorgroeit naar CV, staat Jetten al lang klaar. Er is gewoon geen perspectief, en die gaat er nooit komen als hij de Leganessen van deze wereld afwijst. 

En ja, tuurlijk kan hij blijven. Daarom: gebrek aan ambitie, wilskracht en doorzettingsvermogen. Hij kan prima leven als profvoetballer, maar dit is ook exact de reden dat hij volledig tegen de muur aan is gelopen bij Ajax.

Voor nu is hij de tweede linksback toch? Hato staat alleen voor hem, zeker niet de minste nee maar als Hato geblesseerd raakt dan is die gewoon een basisspeler. 

en wie weet gaat die naar Leganes ook als wisselspeler, kent hij niemand uit de selectie en moet die weer voor een half jaar uit zijn vaste omgeving. (Zoals vorig jaar) 

3 minuten geleden zei La Pulga:

Voor nu is hij de tweede linksback toch? Hato staat alleen voor hem, zeker niet de minste nee maar als Hato geblesseerd raakt dan is die gewoon een basisspeler. 

en wie weet gaat die naar Leganes ook als wisselspeler, kent hij niemand uit de selectie en moet die weer voor een half jaar uit zijn vaste omgeving. (Zoals vorig jaar) 

We hebben het natuurlijk nog niet echt gezien, maar ik denk dat hij eerder voor de variant Baas - Rugani / Kaplan / Janse gaat kiezen dan Wijndal. Bovendien verwacht ik dat een Jetten of Alders misschien nog wel speelminuten gaat krijgen richting het einde van het seizoen.

En je weet inderdaad nooit wat je aantreft, maar je weet wel wat je hebt, en als hij nog wat uit zijn carrière wil halen, moet je wel alle kansen grijpen die je krijgt. Ik vraag me oprecht af voor welke club hij wel zou gaan. Bovendien als je bij Leganes al wisselspeler zou zijn, zou je dat ook bij een betere club (waar hij nu op wacht) zijn. 

Edited by Rogier.

5 minuten geleden zei Rogier.:

We hebben het natuurlijk nog niet echt gezien, maar ik denk dat hij eerder voor de variant Baas - Rugani / Kaplan / Janse gaat kiezen dan Wijndal. Bovendien verwacht ik dat een Jetten of Alders misschien nog wel speelminuten gaat krijgen richting het einde van het seizoen.

En je weet inderdaad nooit wat je aantreft, maar je weet wel wat je hebt, en als hij nog wat uit zijn carrière wil halen, moet je wel alle kansen grijpen die je krijgt. Ik vraag me oprecht af voor welke club hij wel zou gaan. Bovendien als je bij Leganes al wisselspeler zou zijn, zou je dat ook bij een betere club (waar hij nu op wacht) zijn. 

Ik zie Wijndal toch ook als 2e linksback. Denk dat dit ook bevestigd werd met de basisplaats tegen Almere.

Ik geloof zeker in het talent van Jetten en Alders, maar beide verwacht ik nog niet in Ajax 1 dit seizoen (en ook volgend seizoen is dat nog maar afwachten).

Dat staat er wel hè? Situatie zoals ie bij Ajax is, is toch ook vrij duidelijk? Ze moeten eerst financiële middelen vinden om dit soort transfers te kunnen doen (lees: uitgaande (huur)transfers).

2 uur geleden zei ROEMM:

Dat staat er wel hè? Situatie zoals ie bij Ajax is, is toch ook vrij duidelijk? Ze moeten eerst financiële middelen vinden om dit soort transfers te kunnen doen (lees: uitgaande (huur)transfers).

Post van de dag. Het is geen FM.

18 uur geleden zei Chiemel:

Ik gooi hem er alvast in, Kroes werkt volgens mij alleen op kantooruren:

Dagen zonder transfers: lllll lllll lllll lllll lllll lllll l

#kroescontrol

Maak hem maar vol. Kroes gaat lekker bij Rondo alles uit de doeken doen. Nou... dan weten we het wel.... 

10 uur geleden zei Chiemel:

Dagen zonder transfers: lllll lllll lllll lllll lllll lllll l

Wacht hier vandaag nog maar even mee...

Citaat

BREAKING: #Ajax en Raul Moro (22) mondeling akkoord over verbintenis tot zomer 2029.

- Wachten op witte rook tussen Real Valladolid en Amsterdammers.
- Clubs naderen overeenstemming over directe verkoop.