Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

ik vond vooral Andersen in positieve zin opvallen bij Aalborg

waarom ze die Magallan gehaald hebben is me ook een raadsel.... wat ie die toch matig, mag toch hopen dat Marc er nog wat bij gaat halen..  sws verdedigend gezien... naast Blind, tagliafico en mazraoui is het toch kwalitatief matig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Inb4 cim die vind dat dat niet aan magallan ligt maar aan de lengte van de grassprieten oid. 

Gelukkig heb ik altijd gezegd dat ik hem eerst wat langer aan het werk wil zien ipv dat ik hem echt goed vind.

Kom later terug op de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bas0314:

Wat ik begreep was hij juist een enorm lachertje bij Boca al.

Klopt idd.  Spelen daar natuurlijk ook met hun reet op de achterlijn dus komen zijn zwaktes niet zo snel naar boven.

Nee die gozer is gewoon een complete mismatch.  Bij die Martinez ook 2x al gezien dat hij wel echt wat kan gaan toevoegen. Dus onzin ook om te roepen dat men Magallan nog vaker aan het werk moet gaan zien.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Regis:

Klopt idd.  Spelen daar natuurlijk ook met hun reet op de achterlijn dus komen zijn zwaktes niet zo snel naar boven.

Nee die gozer is gewoon een complete mismatch.  Bij die Martinez ook 2x al gezien dat hij wel echt wat kan gaan toevoegen. Dus onzin ook om te roepen dat men Magallan nog vaker aan het werk moet gaan zien.  

Ik had nog wel wat hoop voor Magallan maar na gisteren echt niet meer, zag er echt niet uit. Martinez van wat ik tot nu toe gezien heb in balbezit erg goed maar gister liet hij eigenlijk zoals iedereen wel wat steken vallen verdedigend, verwacht wel heel veel van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te zien dat Ziyech Sevilla afwimpelt en Ajax alleen wil verlaten voor de absolute top. Vrees een beetje voor hem dat die niet gaat komen, dus dat zou nog minimaal een seizoentje Ajax betekenen <3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AD baseert zich volledig op uitspraken van vorig seizoen. Wordt maar weer wat geroepen, net als bij bijv. de transfer van De Ligt (al maanden lang). Zit aardig potdicht wat dit soort dingen betreft. Dat bedrag van 30 miljoen lijkt me daarom ook gelul, al is het jammer dat er weinig interesse is, zal het bedrag aardig drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is geen clausule. Vorig jaar vroeg Ajax  ongeveer 12,5 miljoen per contract jaar.  Daardoor is nu een beetje de 30 miljoen naar boven gekomen. De enige afspraak en die er is is dat Ajax niet heel moeilijk gaat doen mocht er een club komen waar Hakim heen wil.  

Mooi om te lezen dat Ajax ook gelijk al doorschakelt naar een vervanger voor De Ligt.  Hopelijk hoeven we het dan straks dus niet met Magalllan, Pierie of Schuurs te doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Magallan is elke keer wel enorm schrikken. Omdat ik zo'n pot tegen Quick en Aalborg toch inga met de gedachte van ik hoop dat ik toch goede dingen van hem ga zien. En we hebben allemaal gezien hoe vaak hij faalt. Enige wat ik positief vond (en ook die eerste pot tegen Heerenveen in de beker toen) is dat hij niet bang is om de spits hard in de spelen vanuit achteruit. 

Maar je ziet zoveel dingen, waarvan je je echt afvraagt hoe dat ooit echt goed moet komen bij Ajax. Vooral zijn wendbaarheid vind ik heel zorgelijk. Daarom erg blij dat die Alvarez serieus op de radar blijkt te staan. Magallan is er op dit moment iig sowieso niet klaar voor wat het lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kavinos:

Volgens mij is die 30 miljoen een afgesproken clausule, omdat hij dit seizoen nog is gebleven @Rogier.

Wat @Regis zegt. Overmars en Sar hebben gezegd dat ze niet met dergelijke clausules werken. Denk zelf dat het bedrag richting de 40 zal gaan, maar dan moet er eerst een club komen. Fenomenale speler, zou behoorlijk lekker als hij blijft, al zie ik Neres dan misschien nog wel vertrekken, wordt wel heel druk voorin dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het wel gebeuren dat Ziyech op het allerlaatste moment vertrekt. Hij wil zelf waarschijnlijk een subtopper of topclub die Champions League speelt en gaat de tijd nemen om daarop te wachten. Daarom heeft Sevilla net dit jaar pech waarschijnlijk. En als die CL-club er niet komt, dat ie dan alsnog naar Sevilla of Arsenal gaat ofzo. Zou mooi zijn als Ajax hem nog een paar belangrijke wedstrijden kan gebruiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites