Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

20 uur geleden zei Michaelinho*:

Karel ouwe PSV’ert je post in het verkeerde topic man 

Maar PSV heeft nog (niet) gewonnen in Europa dit seizoen ;c Natuurlijk bij voor de fans hier en Coëfficiënt lijst 

• Hart 1

RKC uit. Slechte tegenstander in een fietsenstalling alle ingrediënten voor een enorme kutpot. Zal wel 0 - 2 worden in een enorm saaie wedstrijd.

Benieuwd of we vandaag nog wijzigingen gaan zien. Klaassen vanaf de start? Rugani wellicht een keer?

1 minuut geleden zei Chiemel:

Nouja precies, dan hoop je dat dit seizoen wat minder te zien. Maar komt door Kroes natuurlijk, die heeft alle buitenspelers verkocht. 

Dit. Deze opstelling is echt volledig op het conto van Kroes. Benieuwd naar het veldspel. Als dat zelfs nu goed is, dikke credits naar Farioli.

17 minuten geleden zei Rogier.:

Dit. Deze opstelling is echt volledig op het conto van Kroes. Benieuwd naar het veldspel. Als dat zelfs nu goed is, dikke credits naar Farioli.

Ze lijken af en toe goed te versnellen. Maar stokt iets te veel bij Banel en Rasmussen (durven weinig) en Taylor die via Brobbey goed vrijkomt maar geen plan heeft.

Ik vind deze opstelling eigenlijk de omgekeerde wereld als ik eerlijk ben. Zorg nou eerst maar eens dat je in de top-3 eindigt voordat je spelers gaat sparen voor Europese potjes. Het lijkt mij nu juist handiger om het andersom te doen, dus sommige spelers sparen in Europa ipv in de competitie.

• Ja 1

1 minuut geleden zei michael16:

Ik vind deze opstelling eigenlijk de omgekeerde wereld als ik eerlijk ben. Zorg nou eerst maar eens dat je in de top-3 eindigt voordat je spelers gaat sparen voor Europese potjes. Het lijkt mij nu juist handiger om het andersom te doen, dus sommige spelers sparen in Europa ipv in de competitie.

Die mening deel ik niet als je uit tegen rkc speelt.

Zojuist zei michael16:

Begin gewoon met (bijna) je sterkste formatie en ga spelers sparen als je op voorsprong staat. Een wedstrijd die niet loopt omdraaien met spelers vanaf de bank is namelijk veel moeilijker.

Dit is wel precies hoe je dus spelers op brand. Zeker spelers die veel geblesseerd zijn geweest of nog niet structureel op een niveau hebben gespeeld.

Verder klopt je voorbeeld niet want in die twee potjes speelden de buitenspelers gewoon.

• Like 1

43 minuten geleden zei Rogier.:

Want godts Henderson Fitz Jim, traore kunnen niet spelen?