Kavinos Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 43 minuten geleden zei Chiemel: Wie is Antony? Braziliaans talent die miljoentje of 50 moet kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Gewoon doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 contractie verlengd hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) Top, denk dat dit een erg belangrijk signaal is naar de selectie toe. Nu nog Neres en Ziyech laten verlengen, wat komende weken sowieso nog niet gaat gebeuren ivm toernooien. 20 juni 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 3 uur geleden zei Kavinos: Braziliaans talent die miljoentje of 50 moet kosten. Heeft een transferclausule van 50 miljoen, ja. Maar denk dat je met een miljoen of 20 al behoorlijk in de goede richting zit. Echt een enorm talent nu actief op het Toulon toernooi voor Brazilië onder 23. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Ødegaard schijnt naar Bayer Leverkusen te gaan, meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Dit staat op telesport: Ajax heeft een streep gehaald door de naam van Martin Ødegaard. De Noorse aanvaller is geen optie meer voor directeur Marc Overmars die uitgebreid met hem sprak. Dus Ajax loopt voor de tweede keer een blauwtje (toen ook toen hij richting Real ging wara Ajax em wilde hebben). Wat een kech die Odegaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 2 uur geleden zei Gert: Dit staat op telesport: Ajax heeft een streep gehaald door de naam van Martin Ødegaard. De Noorse aanvaller is geen optie meer voor directeur Marc Overmars die uitgebreid met hem sprak. Dus Ajax loopt voor de tweede keer een blauwtje (toen ook toen hij richting Real ging wara Ajax em wilde hebben). Wat een kech die Odegaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Odegaard wil gewoon niet zo graag. Next. Hoop nog steeds dat ze Sander Berge bij Genk oppikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) 21 uur geleden zei cimbomcu: Mooi dat je het zelf erkent. Helaas zijn Kokkie, Barteh en Magikarp hier niet meer om dit moment mee te beleven. Maar ken je nou het woord tenzij? 20 juni 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Wat een uithoudingsvermogen @Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Moest het van mijn creativiteit nooit hebben, maar blijven werken kan altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 De Dirk Kuijt van MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 juni 2019 Share Geplaatst 21 juni 2019 Het woord Dirk en Kuijt in t Ajax topic. Delete topic. Kill it with fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2019 Share Geplaatst 21 juni 2019 Ik neem aan dat PJ een ban krijgt nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 juni 2019 Share Geplaatst 21 juni 2019 51 minuten geleden zei Gert: Het woord Dirk en Kuijt in t Ajax topic. Delete topic. Kill it with fire. Dan zal ik je nog maar eens even citeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2019 Share Geplaatst 21 juni 2019 Op 20-6-2019 om 21:03 zei Hwb: Moest het van mijn creativiteit nooit hebben, maar blijven werken kan altijd. Brama! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2019 Share Geplaatst 21 juni 2019 Ik sta lekker te zuipen met de spwlersmakelaar van kotarski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2019 Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) Bedenk me net tijdens het kijken van Peru - Brazilie iets best wel dramatisch. De Copa America duurt tot 9 juli, en de kans dat Brazilie in de finale komt is best wel groot. We gaan dus Neres sowieso missen tijdens de 3e kwalificatieronde (ik denk dat hij wel 2/3 weken vakantie krijgt, dus die is pas eind juli terug, en 6/13 augustus is die ronde al). Daarnaast is de Afrika Cup zelfs tot 22 juli, en komt ook gewoon de start van de competitie in gevaar voor Onana en Mazraoui, ervanuitgaande dat Ziyech vertrekt. Kans dat Kameroen finale haalt is gewoon aanwezig, en ook Marokko moeten we niet onderschatten. Mazraoui kunnen we opvangen met Veltman, maar Onana zou mooi zuur zijn. Hopelijk kan die Varela (schijnt dat ze die weer willen huren natuurlijk) een beetje ballen, want met Kotarski en Scherpen ga je het gewoon lastig krijgen, al laat ik me graag verrassen. 22 juni 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juni 2019 Share Geplaatst 22 juni 2019 Kans dat Kameroen de finale haalt is aanwezig zegtie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 Nou als regerend kampioen is die kans wel aanwezig ja. Al hebben Marokko, Egypte en Senegal veel meer kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 Ze hebben zich net gekwalificeerd. Ze waren er bijna niet bij geweest. Zitten buiten de keeper ook geen toppers bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 Plus ze zijn maar weer eens in staking. Sfeer is niet top. Wel lullig voor Seedorf en Kluivert overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 Aha, dat wist ik niet. Ging er meer vanuit dat omdat ze 2 jaar geleden ook gewonnen hebben dat ze nog steeds wel kanshebbers zijn. Kan natuurlijk snel veranderen. Desalniettemin blijft de kans aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 1 uur geleden zei Lazy: Plus ze zijn maar weer eens in staking. Sfeer is niet top. Wel lullig voor Seedorf en Kluivert overigens. Ze staken toch niet meer? Want ze zijn wel afgereisd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten