Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 uur geleden zei Kavinos:

Braziliaans talent die miljoentje of 50 moet kosten.

Heeft een transferclausule van 50 miljoen, ja. Maar denk dat je met een miljoen of 20 al behoorlijk in de goede richting zit.

Echt een enorm talent nu actief op het Toulon toernooi voor Brazilië onder 23.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit staat op telesport:

Ajax heeft een streep gehaald door de naam van Martin Ødegaard. De Noorse aanvaller is geen optie meer voor directeur Marc Overmars die uitgebreid met hem sprak.

Dus Ajax loopt voor de tweede keer een blauwtje (toen ook toen hij richting Real ging wara Ajax em wilde hebben). Wat een kech die Odegaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gert:

Dit staat op telesport:

Ajax heeft een streep gehaald door de naam van Martin Ødegaard. De Noorse aanvaller is geen optie meer voor directeur Marc Overmars die uitgebreid met hem sprak.

Dus Ajax loopt voor de tweede keer een blauwtje (toen ook toen hij richting Real ging wara Ajax em wilde hebben). Wat een kech die Odegaard.

image.png.8d7cc071cca8bae110862fab6b2beae5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk me net tijdens het kijken van Peru - Brazilie iets best wel dramatisch. De Copa America duurt tot 9 juli, en de kans dat Brazilie in de finale komt is best wel groot. We gaan dus Neres sowieso missen tijdens de 3e kwalificatieronde (ik denk dat hij wel 2/3 weken vakantie krijgt, dus die is pas eind juli terug, en 6/13 augustus is die ronde al). Daarnaast is de Afrika Cup zelfs tot 22 juli, en komt ook gewoon de start van de competitie in gevaar voor Onana en Mazraoui, ervanuitgaande dat Ziyech vertrekt. Kans dat Kameroen finale haalt is gewoon aanwezig, en ook Marokko moeten we niet onderschatten. Mazraoui kunnen we opvangen met Veltman, maar Onana zou mooi zuur zijn. Hopelijk kan die Varela (schijnt dat ze die weer willen huren natuurlijk) een beetje ballen, want met Kotarski en Scherpen ga je het gewoon lastig krijgen, al laat ik me graag verrassen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites