ROEMM Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Duidelijk een speler met potentie, maar zoals je al aangeeft zit ie in zijn laatste contractjaar. Ik vind het knap dat ze nog 5 van de ooit geïnvesteerde 7 miljoen terug hebben gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 ´´je mist dus een back up op linksback´´ om dan vervolgens 2 spelers te noemen die daar eventueel als back-up kunnen fungeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: ´´je mist dus een back up op linksback´´ om dan vervolgens 2 spelers te noemen die daar eventueel als back-up kunnen fungeren. Je kent de betekenis van het woord 'tenzij'? Overigens is het ironisch dat de rollen nu omgedraaid zijn. Eerder noemde ik Martinez als optie voor de linksback (beetje for the sake of the argument, ging om de bezetting centraal achterin) en toen reageerde je zo: Op 10-6-2019 om 16:21 zei cimbomcu: Ik zou Blind gewoon achterin houden. Martinez heeft bijna alles CV gespeeld in Argentinië. Pierie vind ik persoonlijk een heel groot talent. Bijzondere is dat deze 3 allemaal LCV zijn. 18 juni 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Je hebt Nico als eerste keus, 3 man die als back-up kunnen spelen. Beetje nonsens om dan nog een extra linksback erbij te halen, helemaal als je ziet hoeveel duels Tagliafico gemist heeft het afgelopen seizoen.. dat zijn der niet veel. Hoop zelf nog op een goede vervanger voor De Ligt. Die Magallan heeft me nog niet weten te overtuigen. In ieder geval niet genoeg om er nu ineens te staan.. Dan liever met die 80 miljoen van De Ligt de markt op en een speler halen die er direct kan staan. Favoriet is Toby natuurlijk, al acht ik de kans erop minimaal tot nagenoeg nihil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 32 minuten geleden zei Lazy: Je hebt Nico als eerste keus, 3 man die als back-up kunnen spelen. Beetje nonsens om dan nog een extra linksback erbij te halen, helemaal als je ziet hoeveel duels Tagliafico gemist heeft het afgelopen seizoen.. dat zijn der niet veel. Hoop zelf nog op een goede vervanger voor De Ligt. Die Magallan heeft me nog niet weten te overtuigen. In ieder geval niet genoeg om er nu ineens te staan.. Dan liever met die 80 miljoen van De Ligt de markt op en een speler halen die er direct kan staan. Favoriet is Toby natuurlijk, al acht ik de kans erop minimaal tot nagenoeg nihil. Welke drie dan? Blind (wat ik echt onwenselijk vind), Martinez en Pierie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Hwb: Je kent de betekenis van het woord 'tenzij'? Overigens is het ironisch dat de rollen nu omgedraaid zijn. Eerder noemde ik Martinez als optie voor de linksback (beetje for the sake of the argument, ging om de bezetting centraal achterin) en toen reageerde je zo: Haha, wanneer onze moraalridder aan goedkoop scoren doet weten we iig dat de echte Hwb eindelijk z'n gezicht laat zien. Maar als je toch zo van scoren houdt, geef dan eens aan wat ik daar verkeerd zeg? Dat hij bijna alles CV heeft gespeeld? Ja dat klopt. 18 juni 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 7 minuten geleden zei Hwb: Welke drie dan? Blind (wat ik echt onwenselijk vind), Martinez en Pierie? Blind zal alleen als de andere 3 niet kunnen linksbacken. Ik zie niet in waarom er nog een linksback gehaald moet worden. Wie speelt er bij Jong Ajax linksback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Pierie noemt in interview met VI specifiek dst Ten Hag heeft aangegeven wat ze van hem verwachten als centrale verdediger en linksback, dus hij wordt blijkbaar sowieso als back-up gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 20 minuten geleden zei Pino: Blind zal alleen als de andere 3 niet kunnen linksbacken. Ik zie niet in waarom er nog een linksback gehaald moet worden. Wie speelt er bij Jong Ajax linksback? Afgelopen seizoen Bakker denk ik? Die gaat naar PSG natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 2 uur geleden zei Hwb: Welke drie dan? Blind (wat ik echt onwenselijk vind), Martinez en Pierie? Yes die 3. Ajax heeft vorig seizoen 58 duels gespeeld, daarvan heeft Tagliafico er 46 gespeeld. Nu bieden resultaten uit het verleden geen garantie, maar je mag er vanuit gaan dat als hij fit blijft, hij komend seizoen wederom tot zo'n gemiddelde kan komen. In de duels die hij mist door een schorsing en wellicht een blessure hier of daar en je kunt Martinez en Pierie prima als back-ups gebruiken, terwijl Blind in een uiterst geval er ook kan spelen (maar ook mijn 4e keus achter Nico, Martinez en Pierie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Daarbij kan zelfs Nous nog linksback spelen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Vanuit Ajax onder 19 komt er ook een hele talentvolle back aan. Salah-Eddine. Die is echter pas 17. Wat Ajax wel zou kunnen doen is Castillo transfervrij oppikken bij Chelsea. Is talentvol. Ik denk trouwens ook dat Blind naar het middenveld verhuist en dat Martinez basisspeler gaat worden. Pierie als eerste back-up LCV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei cimbomcu: Haha, wanneer onze moraalridder aan goedkoop scoren doet weten we iig dat de echte Hwb eindelijk z'n gezicht laat zien. Maar als je toch zo van scoren houdt, geef dan eens aan wat ik daar verkeerd zeg? Dat hij bijna alles CV heeft gespeeld? Ja dat klopt. Je zegt daar niets verkeerd. Maar je kwam met de opmerking dat hij bijna alles als CV had gespeeld als weerwoord op dat ik zei dat hij mogelijk vooral voor de linksback in aanmerking kwam. Nu ik het over de linksback had, ging dat blijkbaar ineens niet meer op. Verder zei ik alleen dat ik het interessant vond dat we allebei precies het tegenovergestelde beweerden van een weekje geleden ofzo. Niets meer, niets minder. Ik snap dan ook niet zo goed wat dat met 'moraalridder', 'goedkoop scoren' en 'z'n gezicht laat zien' te maken heeft. 9 uur geleden zei Pino: Blind zal alleen als de andere 3 niet kunnen linksbacken. Ik zie niet in waarom er nog een linksback gehaald moet worden. Wie speelt er bij Jong Ajax linksback? Ik heb niet gezegd dat er een linksback gehaald moet worden. Ik constateerde alleen bij het vertrek van Sinkgraven dat er nu niet direct een back-up voor de linksback was. Ik was Pierie trouwens glad vergeten daarbij. Zeker met Pierie is het kwantitatief niet verkeerd bezet. 6 uur geleden zei RogerGarcia: Vanuit Ajax onder 19 komt er ook een hele talentvolle back aan. Salah-Eddine. Die is echter pas 17. Wat Ajax wel zou kunnen doen is Castillo transfervrij oppikken bij Chelsea. Is talentvol. Ik denk trouwens ook dat Blind naar het middenveld verhuist en dat Martinez basisspeler gaat worden. Pierie als eerste back-up LCV. Dat is prima. Pierie kun je best als back-up voor twee posities gebruiken. 19 juni 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) @Hwb Weet je wat goedkoop scoren is? Dat ik heb aangegeven dat ik geen centrale verdediger wil vanwege de opties die we daar hebben en dat Martinez dus ook een centrale verdediger is aangezien hij daar bijna alles heeft gespeeld als CV. Jij kwam toen met, nou ik zie misschien toch wel een CV liever komen want Martinez is een linksback. Waarop ik weer zei, nee het is een centrale verdediger. Het ging dan om een eventuele aankoop voor centraal achterin. Nergens heb ik gezegd dat je Martinez niet als linksback kan gebruiken, en zeker nergens heb ik gezegd dat je hem als back-up al helemaal niet kan gebruiken. Dat jij dan nu een stukje van mij citeert waar niet het hele verhaal bij staat vind ik niks voor jou en inderdaad goedkoop scoren. Ik verwacht trouwens vind ik leuks van @MetalMichael en vooral @Kavinos op deze post. 19 juni 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Cim, het gaat niet om goedkoop scoren. Ik vond het gewoon grappig en interessant dat WIJ ALLEBEI nu juist het tegenovergestelde beweerden. Meer niet. Je hebt gelijk dat je nooit hebt beweert dat je Martinez niet als linksback kunt gebruiken. Mijn constatering was dan ook iets te kort door de bocht. Maar hij was niet bedoelt als argument in de discussie, excuus dat je hem wel zo opvat. Mijn argument in de discussie was: "ken je het woord tenzij?" Overigens zei ik niet dat ik liever een CV zag komen omdat Martinez een linksback is. Ik schetste een scenario waarin het logisch was een extra cv te kopen. Ik zie ook wel dat we genoeg spelers hebben die op cv uit de voeten kunnen. Wel heb ik kwalitatieve twijfels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 @Hwb doe geen moeite joh. @cimbomcu grappigs? Ik ga niet reageren man. Daar heb ik geen zin meer in. Je kan me niet eens goed taggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Was eigenlijk van plan om iets grappigs te posten over het feit dat Ajax bij de transfer van Sierhuis een terugkoop optie heeft opgenomen, maar laat maar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) Hoe kan je spreken over waar die Martinez wel of niet kan spelen als je hem nog nooit hebt zien spelen. Pierie lijkt me een echte CV (en een vrij matige ook nog), te stijf en apatisch om op linksback te spelen. Blind is een oké optie maar ga je elders zeer nodig hebben. Als Martinez niet goed op linksback kan spelen zou ik voor een alternatief zijn en anders zit dat wel redelijk snor. In een ideale wereld vind ik overigens dat Ajax een back-up voor Mazraoui zou moeten halen en de offensief zwakke Veltman zou moeten laten gaan. Schuurs lijkt me verder nog niet klaar ervoor en Magallan is nog altijd te beperkt als centrumverdediger voor Ajax, dus een fatsoenlijk voetballende, lange kopsterke RCV zou meer dan welkom zijn. Die lengte zou ook wel goed van pas komen, anders heb je straks een duo van rond de 1.80m. Op het middenveld begint Schöne toch wel klaar te zijn, zeker op Europees niveau. Marin lijkt mij met zijn dynamisch vermogen en goede traptechniek een modern alternatief. Voor de plek van De Jong zou ik echter toch graag een rasvoetballer willen zien komen. Sinkgraven is weg en Eiting lijkt mij te ligt. Ekkelenkamp en de logge De Wit lijken mij meer alternatieven voor Van de Beek. Voorin is het hopen op een Dolberg terug in vorm en zou ik Tadic als spits houden. Je gaat een vervanger van Ziyech nodig hebben en een nieuwe buitenspeler met diepte in zijn spel, snelheid en een functionele techniek zou ook bruikbaar zijn. En bij voorkeur een rechtspoot. 19 juni 2019 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Dus je stelt nog 4-6 extra aankopen voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Zoiets, afhankelijk van wie er nog gaan. Als Martinez ook goed als linksback uit de voeten kan dan heb je geen linksback nodig. Dan is het dus: - Een rechtsback (verkoop Veltman) - Een RCV (bij verkoop De Ligt) - Een technische, balvaardige CM (opvolger De Jong) - Een creatieve vleugelspeler (bij verkoop Ziyech) - Een vleugelspeler (Tadic voortaan als spits zien) In principe haal je er dan bijna even veel als er weggaan. En dan gaat Sinkgraven ook nog weg. Laten we niet doen alsof het zo enorm vreemd zou zijn, want we hebben dit jaar ook gewoon gezien dat buiten de eerste 12/13 de selectie aangevuld moest worden met spelers van een beduidend lager niveau dan die eerste 12/13. Ik zeg overigens niet dat ik het zie gebeuren; wél dat ik het verstandig zou vinden. Maar dat is mijn visie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 11 uur geleden zei Hwb: Cim, het gaat niet om goedkoop scoren. Ik vond het gewoon grappig en interessant dat WIJ ALLEBEI nu juist het tegenovergestelde beweerden. Meer niet. Je hebt gelijk dat je nooit hebt beweert dat je Martinez niet als linksback kunt gebruiken. Mijn constatering was dan ook iets te kort door de bocht. Maar hij was niet bedoelt als argument in de discussie, excuus dat je hem wel zo opvat. Mijn argument in de discussie was: "ken je het woord tenzij?" Overigens zei ik niet dat ik liever een CV zag komen omdat Martinez een linksback is. Ik schetste een scenario waarin het logisch was een extra cv te kopen. Ik zie ook wel dat we genoeg spelers hebben die op cv uit de voeten kunnen. Wel heb ik kwalitatieve twijfels. Mooi dat je het zelf erkent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 20 uur geleden zei Hwb: Cim, het gaat niet om goedkoop scoren. Ik vond het gewoon grappig en interessant dat WIJ ALLEBEI nu juist het tegenovergestelde beweerden. Meer niet. Je hebt gelijk dat je nooit hebt beweert dat je Martinez niet als linksback kunt gebruiken. Mijn constatering was dan ook iets te kort door de bocht. Maar hij was niet bedoelt als argument in de discussie, excuus dat je hem wel zo opvat. Mijn argument in de discussie was: "ken je het woord tenzij?" Overigens zei ik niet dat ik liever een CV zag komen omdat Martinez een linksback is. Ik schetste een scenario waarin het logisch was een extra cv te kopen. Ik zie ook wel dat we genoeg spelers hebben die op cv uit de voeten kunnen. Wel heb ik kwalitatieve twijfels. Je bent echt gek dat je je nog min of meer verontschuldigt hiervoor. Je doet echt niets fout. Cim, kun je discussies alsjeblieft weer op een normale toon voeren met anderen? Dat verongelijkte en misplaatste superieure toontje van je maken je, eerlijk gezegd, nogal een zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Nou Bril, ik vind wel degelijk dat ik op dit gebied een punt had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 14 uur geleden zei Zeus: Zoiets, afhankelijk van wie er nog gaan. Als Martinez ook goed als linksback uit de voeten kan dan heb je geen linksback nodig. Dan is het dus: - Een rechtsback (verkoop Veltman) - Een RCV (bij verkoop De Ligt) - Een technische, balvaardige CM (opvolger De Jong) - Een creatieve vleugelspeler (bij verkoop Ziyech) - Een vleugelspeler (Tadic voortaan als spits zien) In principe haal je er dan bijna even veel als er weggaan. En dan gaat Sinkgraven ook nog weg. Laten we niet doen alsof het zo enorm vreemd zou zijn, want we hebben dit jaar ook gewoon gezien dat buiten de eerste 12/13 de selectie aangevuld moest worden met spelers van een beduidend lager niveau dan die eerste 12/13. Ik zeg overigens niet dat ik het zie gebeuren; wél dat ik het verstandig zou vinden. Maar dat is mijn visie. Die rechtsback vind ik overbodig. Met Dest loopt er in Jong Ajax een goede, aanvallende rechtsback rond die die positie in de toekomst kan gaan overnemen. Voor de rest eens. In dat rijtje zou ik gaan voor Pröpper, Ödegaard en Antony. Voor de RCV ben ik er nog niet helemaal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Wie is Antony? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten