Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Ja eens, Ornstein schrijft over het algemeen wel waarheden dus ik ben bang dat het gewoon een slechte deal is. Hopelijk horen we zo nog iets van Verweij of VI waaruit blijkt dat het toch iets anders in elkaar zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met al die (mogelijke) huurtransfers zitten we volgende zomer gewoon weer met dezelfde selectie, moet je toch niet aan denken? De spelers die het dan bijzonder goed doen gaan dan waarschijnlijk voor een te laag bedrag weg en de spelers die het alweer matig doen krijg je sowieso weer terug en wordt het nog moeilijker ze te verkopen. Matig beleid hoor. Je kan ze beter verkopen voor een lager bedrag vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei timpy00:

Ik verwacht dat een paar uitwedstrijden wel haalbaar zijn zonder uitkaart. Weet niet of je graag naar Bakoe wilt?

Collega heeft vakantie tijdens 1e uit potje en heeft al gezegd pas de vakantie aan met eerste uitpotje zelfs als het bakoe is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Chiemel:

Met al die (mogelijke) huurtransfers zitten we volgende zomer gewoon weer met dezelfde selectie, moet je toch niet aan denken? De spelers die het dan bijzonder goed doen gaan dan waarschijnlijk voor een te laag bedrag weg en de spelers die het alweer matig doen krijg je sowieso weer terug en wordt het nog moeilijker ze te verkopen. Matig beleid hoor. Je kan ze beter verkopen voor een lager bedrag vind ik.

Dat is financieel dus niet per se zo. Buiten dat ik ook graag minder huurtransfers had gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt een bizar slechte window als er verder niks meer komt/vertrekt. Twee spelers gehaald op posities waar je niemand nodig hebt met Rugani en Weghorst + een Traore die zeker niet meevalt voorlopig. De kritieke posities zijn niet ingevuld en verkocht is er eigenlijk ook amper wat. Als ik het een cijfer moet geven zou het uitkomen op een 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Urbeto:

Ik denk dat we er inderdaad andere standaarden op nahouden op dit vlak. Voor mij is het minimum van supporter zijn toch wel dat je de wedstrijden kijkt. Daar kijk jij anders naar en dat is ook prima verder. 

En daar ben je dan bijna 40 voor geworden :-D

Laat ik het dan zo stellen; in mijn ervaring is van de tweede situatie die jij schetst vrijwel nooit sprake. In ieder geval niet in het geval van FC Twente en Ajax, waar de discussie natuurlijk initieel uit voortkwam. Anders ben ik het wel met je eens hoor, maar soit. 

"Hele goede prestatie" lijkt me wel heel overdreven. Het is een prima prestatie dat je de EL haalt, maar dat is zeker niet onmogelijk gemaakt door de lotingen. Vojvodina en Jagiellonia Bialystok waren echt van rechterrijtje Eredivisie niveau. Panathinaikos is inderdaad iets beter, maar laten we niet doen alsof er een wereldprestatie is geleverd. Je hebt aan de verwachtingen voldaan, zoals het hoort bij een club als Ajax, maar laten we het niet groter maken dan dat. 

Je hoeft niet alles letterlijk te nemen hoor..je staat niet op de negeer😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei michael16:

Echt een bizar slechte window als er verder niks meer komt/vertrekt. Twee spelers gehaald op posities waar je niemand nodig hebt met Rugani en Weghorst + een Traore die zeker niet meevalt voorlopig. De kritieke posities zijn niet ingevuld en verkocht is er eigenlijk ook amper wat. Als ik het een cijfer moet geven zou het uitkomen op een 4

Wat zijn kritieke posities in jouw ogen?

Zie Rugani ook nog best wel eens als inverted back spelen.

Ik mis vooral een creatieve middenvelder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Praktisch een koop dus. Kan me niet voorstellen dat hij max. 9 keer in het veld zou komen. Maar je weet het nooit, zou zomaar op de bank gehouden kunnen worden na de 9e invalbeurt.

Verwacht het niet. De deal is enkel zo gestructureerd omdat Wolves een krap budget heeft. Borges speelt volgend jaar niet meer bij Ajax

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Wat zijn kritieke posities in jouw ogen?

Zie Rugani ook nog best wel eens als inverted back spelen.

Ik mis vooral een creatieve middenvelder.

Ja creativiteit op het middenveld, een rechtsbuiten en een rechtsback waren in mijn ogen de grootste pijnpunten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei michael16:

Ja creativiteit op het middenveld, een rechtsbuiten en een rechtsback waren in mijn ogen de grootste pijnpunten.

Rensch verlengt. Had ook graag vervanger gezien maar dat het niet hoogste prioriteit heeft snap ik.

Ze hebben ene rechtsbuiten gehaald.

Creatieve middenvelder is wel een ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Rensch verlengt. Had ook graag vervanger gezien maar dat het niet hoogste prioriteit heeft snap ik.

Ze hebben ene rechtsbuiten gehaald.

Creatieve middenvelder is wel een ding.

Een speler die al jaren amper fit is kun je niet serieus van verwachten dat dat je vaste rechtsbuiten gaat worden die een heel jaar fit blijft. En ook je alternatieve rechtsbuiten Berghuis heeft eigenlijk altijd wel wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei michael16:

Een speler die al jaren amper fit is kun je niet serieus van verwachten dat dat je vaste rechtsbuiten gaat worden die een heel jaar fit blijft. En ook je alternatieve rechtsbuiten Berghuis heeft eigenlijk altijd wel wat. 

Als er nu nog een creatieve speler bijkomt. Heb je altijd Traore of Berghuis als buitenspeler. En anders eventueel nog Godts.

En denk als jong talent Faberski er achter ook nog als optie, die zich wel erg hard ontwikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Als er nu nog een creatieve speler bijkomt. Heb je altijd Traore of Berghuis als buitenspeler. En anders eventueel nog Godts.

En denk als jong talent Faberski er achter ook nog als optie, die zich wel erg hard ontwikkeld.

Zie niet zo snel nog creativiteit op het middenveld worden aangetrokken maar ik laat me graag verrassen. Tahirovic lijkt nog weg te gaan en dan houdt het denk ik een heel eind op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei michael16:

Zie niet zo snel nog creativiteit op het middenveld worden aangetrokken maar ik laat me graag verrassen. Tahirovic lijkt nog weg te gaan en dan houdt het denk ik een heel eind op.

Nou heeft Kroesoe nog drie dagen extra om naar ons te luisteren natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Een van de grootste talenten op deze positie' gaat ons hopelijk nog verlaten. Bedankt, Mislintat.

Citaat

Monza meldt zich bij Ajax voor Tahirovic

Monza is met Ajax in onderhandeling over Benjamin Tahirović. Dat kan Transferwatch melden na eerdere berichtgeving van Gianluca Di Marzio. De 21-jarige middenvelder komt niet meer in de plannen voor bij Ajax en wil graag de stap maken naar Italië.

Monza en Ajax zijn in gesprek over wat voor deal het gaat worden. FC Kopenhagen was in een eerder stadium ook geïnteresseerd in Tahirovic. De Bosnische middenvelder kan hiermee terugkeren naar de Serie A. 

Ajax nam Tahirovic afgelopen zomer over van AS Roma voor zo’n 8 miljoen euro. Tahirovic speelde afgelopen seizoen zo’n 26 Eredivisie wedstrijden en wist daarin twee keer te scoren en gaf ook vier assists. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites