007mark Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Die naam zie ik inderdaad al een heel lange tijd voorbij komen op X, ja. Hoopte bij Gent - Westerlo tijdje geleden een glimp van hem op te vallen, maar bleef toen helaas op de bank. Nog niet met eigen ogen gezien dus. Knap wel van Ajax / Kroes dat ze dit soort talenten weten te overtuigen. Zeker na de afgelopen jaren wanneer nou niet zo goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Komt morgen naar Amsterdam voor de medische keuring en sluit daarna de voorbereiding aan bij het eerste. #ForTheFuture Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Mensen die in omgeving Oldebroek wonen en naar Ajax - Sint Truiden gaan in Oldebroek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni (bewerkt) 13 uur geleden zei Thierryvane: Ken deze jongen niet maar heel Twitter is lovend. Knap werk van Beuker en Kroes. Heel benieuwd naar, paar keer zien spelen in de jeugd en enkele minuten in het eerste. Is eigenlijk een soort Hato, maar fysiek sterker. Hopelijk komt hij op al het andere effectief tot het niveau van Hato en kan hij dankzij die extra fysiek nog beter doen. Edit: zie net in de Whatsapp story van zijn broer dat hij vertrekt op zijn vakantieadres. Die broer behartigt mede de zaken van Jorthy, dus dan tekent hij mogelijk in de volgende dagen. 23 juni bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni (bewerkt) Ging je net taggen @FlyD. Hoe zou je hem vergelijken t.o.v. andere talenten buiten Hato in potentie om snel/jong mee te draaien in het eerste? Lastig in te schatten wat we van hem kunnen verwachten, gegeven dat teveel spelers tegenwoordig het stempel ‘toptalent’ krijgen. Edit: zit net ff naar de talentvolle (linksbenige) verdedigers te kijken die Ajax nu heeft, dat zijn er behoorlijk veel. Korte termijn: Hato, Kaplan, (Baas, Wijndal) Talentvol: Mokio, Butera, Janse, (Jetten) Mag ook nog wel wat ervaring bij eigenlijk, ben benieuwd hoe ze dat voor hun zien en wel deze spelers kunnen doorontwikkelen. 23 juni bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 9 uur geleden zei Rogier.: Ging je net taggen @FlyD. Hoe zou je hem vergelijken t.o.v. andere talenten buiten Hato in potentie om snel/jong mee te draaien in het eerste? Lastig in te schatten wat we van hem kunnen verwachten, gegeven dat teveel spelers tegenwoordig het stempel ‘toptalent’ krijgen. Edit: zit net ff naar de talentvolle (linksbenige) verdedigers te kijken die Ajax nu heeft, dat zijn er behoorlijk veel. Korte termijn: Hato, Kaplan, (Baas, Wijndal) Talentvol: Mokio, Butera, Janse, (Jetten) Mag ook nog wel wat ervaring bij eigenlijk, ben benieuwd hoe ze dat voor hun zien en wel deze spelers kunnen doorontwikkelen. Moeilijk te zeggen. Op het einde van dit seizoen deed hij al eens mee bij Gent in het eerste, maar dat waren wedstrijden waar weinig op het spel stond. Zal vooral in Jong spelen denk ik. Wel een moeilijke keuze tussen hem en Janse daar. Denk dat Jorthy iets meer body heeft dan Janse (die volgens mij langer is). Kan indien nodig dus al eens mee op de bank verwacht ik (maar dat zou Janse dus ook kunnen). Butera moet eerst weer eens volledig fit worden. Weet bij hem ook niet voor welke positie (4, 5 of 6 ze hem zien, maar die heeft zeker nog een jaar speeltijd in jong nodig. Linksbenig talent is er inderdaad genoeg. Bij de rechtsbenigen is het iets langer zoeken en moet je nog jonger kijken (oa. Bouwman). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 10 uur geleden zei Rogier.: Ging je net taggen @FlyD. Hoe zou je hem vergelijken t.o.v. andere talenten buiten Hato in potentie om snel/jong mee te draaien in het eerste? Lastig in te schatten wat we van hem kunnen verwachten, gegeven dat teveel spelers tegenwoordig het stempel ‘toptalent’ krijgen. Edit: zit net ff naar de talentvolle (linksbenige) verdedigers te kijken die Ajax nu heeft, dat zijn er behoorlijk veel. Korte termijn: Hato, Kaplan, (Baas, Wijndal) Talentvol: Mokio, Butera, Janse, (Jetten) Mag ook nog wel wat ervaring bij eigenlijk, ben benieuwd hoe ze dat voor hun zien en wel deze spelers kunnen doorontwikkelen. Laten we vooral duimen dat Butera fit blijft komend seizoen. Kan hij mooi basis bij Jong staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 1 uur geleden zei Thierryvane: Laten we vooral duimen dat Butera fit blijft komend seizoen. Kan hij mooi basis bij Jong staan. Lastig wel voor de ontwikkeling van Janse en Mokio, tenzij ze Butera dus voor een andere positie zien, zoals FlyD ook zegt. Kun je ook wel spelers eens linksback zetten, of met twee linksbenige CV's spelen, maar ook een Jetten zal minuten moeten krijgen in Jong. Dat zijn daarmee wel gelijk heel veel namen. Je speelt ook wel veel wedstrijden met Jong, maar er gaat geheid een goed talent sneuvelen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 59 minuten geleden zei Rogier.: Lastig wel voor de ontwikkeling van Janse en Mokio, tenzij ze Butera dus voor een andere positie zien, zoals FlyD ook zegt. Kun je ook wel spelers eens linksback zetten, of met twee linksbenige CV's spelen, maar ook een Jetten zal minuten moeten krijgen in Jong. Dat zijn daarmee wel gelijk heel veel namen. Je speelt ook wel veel wedstrijden met Jong, maar er gaat geheid een goed talent sneuvelen dit jaar. Dat hoort er uiteindelijk toch ook gewoon bij? Er is namelijk geen enkele mogelijkheid dat drie spelers van dezelfde lichting Ajax 1 op dezelfde positie halen. Waarbij omturnen tot andere posities soms ook nog een optie is wanneer spelers echt goed genoeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 18 uur geleden zei cimbomcu: Mensen die in omgeving Oldebroek wonen en naar Ajax - Sint Truiden gaan in Oldebroek? Zeker, vanochtend kaarten geregeld! Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Op 21-6-2024 om 09:35 zei Arezo: Ik vind het tot nu toe wel een leuk mannetje. Beetje confronterend dat hij jonger is dan ik, maar gun Ajax echt wel die frisse wind Deze voel ik ook heel erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni EK is nog bezig natuurlijk, maar naast de geruchten rondom Rosario en Weghorst alleen Mokio en Skaarud gehaald tot nu toe. Vind het opvallend rustig. Ook wel een keer lekker natuurlijk... alleen er mag van mij nog wel wat bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 1 minuut geleden zei Becks: EK is nog bezig natuurlijk, maar naast de geruchten rondom Rosario en Weghorst alleen Mokio en Skaarud gehaald tot nu toe. Vind het opvallend rustig. Ook wel een keer lekker natuurlijk... alleen er mag van mij nog wel wat bij Zolang er geen spelers vertrokken zijn zal er weinig gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Goede jongen lijkt het me als ik zo dat interview zie met Mokio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 48 minuten geleden zei Becks: EK is nog bezig natuurlijk, maar naast de geruchten rondom Rosario en Weghorst alleen Mokio en Skaarud gehaald tot nu toe. Vind het opvallend rustig. Ook wel een keer lekker natuurlijk... alleen er mag van mij nog wel wat bij Wat Thierry zegt en ik heb het idee dat er iets meer mensen met een lek naar de Nederlandse media zitten op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 28 minuten geleden zei timpy00: Wat Thierry zegt en ik heb het idee dat er iets meer mensen met een lek naar de Nederlandse media zitten op dit moment. Klerry weet alles maar lekt niet zoveel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Dubbelpost maar leuk nieuws: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Weijse zet van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Gerucht gaat dat Ajax dus Ikoné probeert te halen. Vond hem bij Lille altijd wel dreigend bij Fiorentina bakt hij er schijnbaar geen reet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Kijk toch ook wel een beetje met gemengde gevoelens naar die Mikautadze hoor. Je kunt verkeerd gebruikt worden, je kunt niet lekker in je vel zitten, maar die heeft bij Ajax werkelijk elke bal naar de verkeerde kleur gespeeld. Zie je hem nu voetballen, dan vraag je je haast af of die het expres gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 32 minuten geleden zei Elsjorro1990: Kijk toch ook wel een beetje met gemengde gevoelens naar die Mikautadze hoor. Je kunt verkeerd gebruikt worden, je kunt niet lekker in je vel zitten, maar die heeft bij Ajax werkelijk elke bal naar de verkeerde kleur gespeeld. Zie je hem nu voetballen, dan vraag je je haast af of die het expres gedaan heeft. Zag gister een statistiek dat hij maar 20 minuutjes in de spits heeft gestaan bij Ajax. Zegt ook wat natuurlijk. Eeuwig zonde. 23 uur geleden zei timpy00: Gerucht gaat dat Ajax dus Ikoné probeert te halen. Vond hem bij Lille altijd wel dreigend bij Fiorentina bakt hij er schijnbaar geen reet van. Gaat gelukkig naar de zandbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Kijk toch ook wel een beetje met gemengde gevoelens naar die Mikautadze hoor. Je kunt verkeerd gebruikt worden, je kunt niet lekker in je vel zitten, maar die heeft bij Ajax werkelijk elke bal naar de verkeerde kleur gespeeld. Zie je hem nu voetballen, dan vraag je je haast af of die het expres gedaan heeft. Ik zou toch meer de schuld bij Ajax neerleggen dan bij hem zelf, door waarschijnlijk een waslijstje aan redenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 10 minuten geleden zei Chiemel: Ik zou toch meer de schuld bij Ajax neerleggen dan bij hem zelf, door waarschijnlijk een waslijstje aan redenen Het zal een combinatie van beiden zijn, maar het was ook wel echt heel erg slecht wat hij liet zien. Er was oprecht niet 1 keer ook maar iets te zien waarbij je dacht: Het zit er wel in. @Thierryvane Eens, maar zoals ik hierboven al aan geef: Het was bij hem ook gewoon echt te slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Er was oprecht niet 1 keer ook maar iets te zien waarbij je dacht: Het zit er wel in. Dit dus. Die jongen heeft vanaf dag 1 geen motivatie getoond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Bij Balverlies is het ook helemaal niks he. Hij heeft geluk dat hij bij Georgië met zijn 2en voorin mag staan en verder niet zoveel hoeft te doen bij balbezit tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten