Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei Urbeto:

Het medelijden van de VAR is wel weer stuitend hé. Dat moest natuurlijk gewoon rood zijn voor jullie Deense wonderspeler. 

Ja we zijn echt gematst door de VAR vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil het eigenlijk nog wel terugzien, maar volgens mij kijkt Akpom naar Rijkhoff op het moment dat hij die omhaal wil gaan doen en springt hij er toch nog tussen. 

Gaaei was nooit rood trouwens, absurd dat de commentator dat uberhaupt suggereert. Glijdt over de bal heen en komt daardoor vervelend terecht, maar heeft niets met buitensporige inzet oid te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Omdat Baas z'n voet onder Gaaei z'n noppen zet?

Haha dat mag niet? Want de weledelgestrenge heer Gaaei zou overal zijn noppen neer moeten zetten zelfs als hij daar iemand half invalide mee schopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Wil het eigenlijk nog wel terugzien, maar volgens mij kijkt Akpom naar Rijkhoff op het moment dat hij die omhaal wil gaan doen en springt hij er toch nog tussen. 

Gaaei was nooit rood trouwens, absurd dat de commentator dat uberhaupt suggereert. Glijdt over de bal heen en komt daardoor vervelend terecht, maar heeft niets met buitensporige inzet oid te maken.

Had het in ieder geval meer begrepen dan de rode kaart voor Bergwijn. Hoe ongelukkig ook (Gaaei).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Die indruk kreeg ik ook inderdaad. Heb sowieso al niks met hem sinds hij tegen AEK samen met debutant Gooijer alleen op de keeper af ging en hij weigerde af te leggen, voor zijn eigen kans ging en ook nog eens miste. Zou me dus niks verbazen als dit inderdaad het geval was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Keeza:

De lijstjes met potentiële transfers en daarbij komende opstellingen voor volgend seizoen geeft ook wel wat kleur. Wanneer beginnen jullie?  

Originele grap weer. Fijn dat je weer terug bent in het topic.

Ik zal beginnen

Schip -> out

Mbappe -> in

bewerkt door timpy00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey maar wat is dat met Brobz. Wordt hij gewoon te vroeg voor de leeuwen gegooid? Is de medische staf van Ajax gewoon dramatisch of wat is dit? Ik ben persoonlijk enorm fan van Brobbey maar dit begint wel een probleem te worden voor die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ey maar wat is dat met Brobz. Wordt hij gewoon te vroeg voor de leeuwen gegooid? Is de medische staf van Ajax gewoon dramatisch of wat is dit? Ik ben persoonlijk enorm fan van Brobbey maar dit begint wel een probleem te worden voor die jongen.

Die man wordt gewoon overbelast. Als jij je hamstrings op spanning staan hebt, dan is het wel lekker als je even een week of 2 kunt rusten om dat er uit te krijgen. Die rust krijgt brobbeast niet, dan kun je er op gaan zitten wachten dat het een keer mis gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Elsjorro1990:

Die man wordt gewoon overbelast. Als jij je hamstrings op spanning staan hebt, dan is het wel lekker als je even een week of 2 kunt rusten om dat er uit te krijgen. Die rust krijgt brobbeast niet, dan kun je er op gaan zitten wachten dat het een keer mis gaat. 

Dan denk je toch juist gezien dit seizoen, geef m gewoon zijn nodige rust zodat die ook straks naar het EK kan. Straks scheurt die daadwerkelijk zijn hamstring af en dan is het helemaal klaar. Seizoen is toch al voorbij en eerlijk is eerlijk zonder Brobs zou je ook van Volendam etc moeten winnen, zou je denken tenminste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dan denk je toch juist gezien dit seizoen, geef m gewoon zijn nodige rust zodat die ook straks naar het EK kan. Straks scheurt die daadwerkelijk zijn hamstring af en dan is het helemaal klaar. Seizoen is toch al voorbij en eerlijk is eerlijk zonder Brobs zou je ook van Volendam etc moeten winnen, zou je denken tenminste. 

Daar zit het hem nou net in: Dat is vaak dus niet het geval. Ik ben het met je eens hoor, je moet ergens die rust gunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dit vraag ik mij al jaren af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het vooral opmerkelijk dat Brobbey zoveel wedstrijden achter elkaar fit is gebleven terwijl 90 minuten speelde. Dat het lichaam nu overbelast is dat is wel te verklaren ergens. Dat ze blijkbaar geen idee is of het verantwoord is om hem wel of niet te laten spelen dat baart me wel zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brobbey gaat op deze manier niet mee naar het EK. Misschien zijn play offs ideaal voor hem, kan hij daarvoor rust krijgen en alsnog 2 wedstrijdjes spelen.

Mn gevoel nu is trouwens dat geen Ajacied meegaat naar het EK. Bergwijn loopt erbij alsof Koeman al vertelt heeft dat hij geen kans meer maakt en Berghuis heeft ook niks meer kunnen laten zien. De rest hoef je het niet eens over te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites