cimbomcu Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Van wat ik weet zijn al die clubs niet eens aan de orde geweest. City en PSG wel. City heeft dan gezegd dat ze op dit moment niks kunnen doen in verband met FFP. Als dan de technisch directeur en Maxwell naar Amsterdam komen en ze hebben een goed gesprek met Frenkie, waarom zou die dat moeten dan weigeren als er niemand verder concreet is? Competitie vind ik zelf ook verrot hoor, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 1 uur geleden zei cimbomcu: Van wat ik weet zijn al die clubs niet eens aan de orde geweest. City en PSG wel. City heeft dan gezegd dat ze op dit moment niks kunnen doen in verband met FFP. Als dan de technisch directeur en Maxwell naar Amsterdam komen en ze hebben een goed gesprek met Frenkie, waarom zou die dat moeten dan weigeren als er niemand verder concreet is? Competitie vind ik zelf ook verrot hoor, daar niet van. Barca is gegarandeerd ook aan de orde (geweest). Zijn of waren verregaande gesprekken mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Oke, maar was op dit moment niet concreet. Wilden misschien wachten bijvoorbeeld, of geen 75 miljoen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Dat kan, weet daar het fijne niet van. Overigens lijkt eea nog voorbarig. Er is nog niets rond, Frenkie vindt het nog te vroeg om te beslissen (al zegt dat niets). Vertrekt sowieso ook niet in de winter. Kan zomaar zijn dat de Telegraaf iets te gretig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Ik denk dat PSG de enige is die 75M wil betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 (bewerkt) http://www.leparisien.fr/sports/football/psg/de-jong-ndombele-le-psg-deja-au-centre-du-mercato-07-12-2018-7963386.php Fransen ontkennen nu weer haha, maar wie denken die gasten in godsnaam wel niet dat ze zijn met: 'nog nooit de eisen van een topclub ervaren' Gasten ballen net 3 jaar mee op topniveau. stelletje idioten, 0,0 historie, enkel dubieuze oliecenten. 7 december 2018 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Met Lyon en Marseille en Monaco heb je toch een leuke top 4. Dat Frankrijk niets voorsteld is wat barca wannebes graag zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Duidelijk gasten die de Franse competitie niet volgen zowel Monaco als Marseille is gewoon heel bedroevend alleen Lyon heeft een hele goede ploeg al betwijfel ik of die echt beter zijn dan Sevilla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Lyon is op papier de tweede club van Frankrijk, dan zou je ze niet met Sevilla maar met één van de clubs uit Madrid moeten vergelijken, maar dat terzijde. Ik vind PSG ook geen mooie club, maar De Jong heeft daar wel veel kans op speeltijd. In principe zijn Rabiot en Verratti de enige twee middenvelders die echt van kwaliteit zijn. Draxler en Lo Celso (momenteel verhuurd) zijn meer aanvallend ingesteld, Diarra komt te kort en is oud en Nkunku is nog te pril. Dan is het ook nog zo dat Rabiot wellicht naar Barca gaat volgend seizoen (of wellicht naar een andere club). Er is dus best perspectief voor De Jong bij PSG en daarnaast is spelen met Neymar en Mbappé ook niet niks uiteraard. Maar goed, hij zou inderdaad beter hebben gepast bij een Barca, Bayern of City. Maar ja, geldkwesties, minder perspectief, wellicht dat die clubs het ook niet helemaal aandurven voor zo'n hoge prijs.. Het gaat wel enorm lastig worden om het vertrek van De Ligt en De Jong op te vangen voor volgend seizoen. Benieuwd hoe ze daar mee om gaan springen. Jeugd de kans geven is leuk, maar totaal niet realistisch. Dat is gewoon weer een stap terug doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Veltman wordt weer fit, dus het vertrek van De Ligt heb je opgelost. Nee, zonder dollen, schijnt dat ze nog steeds bezig zijn met Magallan en die in de winter willen halen. Daarmee anticiperen ze dan op De Ligt. Met een vervanger voor De Jong zijn ze vast ook al bezig. Denk wel dat je met beide vervangers een stapje terug doet, tenzij Ajax een Tadic-achtige stunt weet uit te halen. Daarnaast zal ook Ziyech vertrekken (al is daar afgelopen zomer al op geanticipeerd) en moet ook gewerkt worden aan iemand die Schöne kan overnemen. Sluit niet uit dat ze Eiting daarvoor op het oog hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 1 uur geleden zei Hwb: Veltman wordt weer fit, dus het vertrek van De Ligt heb je opgelost. Nee, zonder dollen, schijnt dat ze nog steeds bezig zijn met Magallan en die in de winter willen halen. Daarmee anticiperen ze dan op De Ligt. Met een vervanger voor De Jong zijn ze vast ook al bezig. Denk wel dat je met beide vervangers een stapje terug doet, tenzij Ajax een Tadic-achtige stunt weet uit te halen. Daarnaast zal ook Ziyech vertrekken (al is daar afgelopen zomer al op geanticipeerd) en moet ook gewerkt worden aan iemand die Schöne kan overnemen. Sluit niet uit dat ze Eiting daarvoor op het oog hebben. Ik las dat ze Sander Berge wilden halen als eventuele vervanger voor de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Bijzonder moeizaam begin. Kunstgras en regen zullen het niet makkelijker maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 5 uur geleden zei Hwb: Veltman wordt weer fit, dus het vertrek van De Ligt heb je opgelost. Nee, zonder dollen, schijnt dat ze nog steeds bezig zijn met Magallan en die in de winter willen halen. Daarmee anticiperen ze dan op De Ligt. Met een vervanger voor De Jong zijn ze vast ook al bezig. Denk wel dat je met beide vervangers een stapje terug doet, tenzij Ajax een Tadic-achtige stunt weet uit te halen. Daarnaast zal ook Ziyech vertrekken (al is daar afgelopen zomer al op geanticipeerd) en moet ook gewerkt worden aan iemand die Schöne kan overnemen. Sluit niet uit dat ze Eiting daarvoor op het oog hebben. Ik denk ook wel dat Eiting de opvolger van Schöne wordt, daar ga je niet mee achteruit, alleen de vrije trappen van Schöne mis je dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 De beste man mag wel even wat meer gele kaarten aan PEC gaan uitdelen, maken constant vieze overtredingen die niet op de bal gericht zijn. Lamprou had die bal moeten hebben overigens, zie je toch meteen dat je Onana niet kan missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 december 2018 Share Geplaatst 9 december 2018 (bewerkt) Op 8-12-2018 om 14:37 zei Hwb: Veltman wordt weer fit, dus het vertrek van De Ligt heb je opgelost. Nee, zonder dollen, schijnt dat ze nog steeds bezig zijn met Magallan en die in de winter willen halen. Daarmee anticiperen ze dan op De Ligt. Met een vervanger voor De Jong zijn ze vast ook al bezig. Denk wel dat je met beide vervangers een stapje terug doet, tenzij Ajax een Tadic-achtige stunt weet uit te halen. Daarnaast zal ook Ziyech vertrekken (al is daar afgelopen zomer al op geanticipeerd) en moet ook gewerkt worden aan iemand die Schöne kan overnemen. Sluit niet uit dat ze Eiting daarvoor op het oog hebben. Vertonghen voor De Ligt. Heb je je Tadic-achtige stunt ? Overigens een Jong Ajax kijker die weet hoe Schuurs het doet? Maakt hij nog kans om De Ligt op te volgen? Had voor Ajax gekozen om het sportieve plaatje.. Zal Dolberg nog een jaartje bij Ajax spelen? 9 december 2018 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 december 2018 Share Geplaatst 9 december 2018 32 minuten geleden zei Niels: Vertonghen voor De Ligt. Heb je je Tadic-achtige stunt ? Overigens een Jong Ajax kijker die weet hoe Schuurs het doet? Maakt hij nog kans om De Ligt op te volgen? Had voor Ajax gekozen om het sportieve plaatje.. Zal Dolberg nog een jaartje bij Ajax spelen? Ik heb er nog niet veel van gezien, maar laatst zat hij in een wedstrijd verschrikkelijk mis een paar keer. vervanging van de ligt en de jong gaat lastig worden inderdaad. Maar laten we wel zijn: met 150 miljoen in de pocket moet daar toch wel een oplossing voor te bedenken zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 december 2018 Share Geplaatst 9 december 2018 1 uur geleden zei Niels: Vertonghen voor De Ligt. Heb je je Tadic-achtige stunt ? Overigens een Jong Ajax kijker die weet hoe Schuurs het doet? Maakt hij nog kans om De Ligt op te volgen? Had voor Ajax gekozen om het sportieve plaatje.. Zal Dolberg nog een jaartje bij Ajax spelen? Vertonghen zou inderdaad een mooie stunt zijn. Wat betreft Dolberg zal vermoedelijk veel afhangen van de tweede seizoenshelft. Op dit moment zie ik geen reden dat hij zou vertrekken en/of dat Ajax hem zou laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 9 december 2018 Share Geplaatst 9 december 2018 Dolberg had niet zo lang geleden ook aangegeven nog niet klaar te zijn bij Ajax toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 december 2018 Share Geplaatst 10 december 2018 Op 9-12-2018 om 18:04 zei Elsjorro1990: Ik heb er nog niet veel van gezien, maar laatst zat hij in een wedstrijd verschrikkelijk mis een paar keer. vervanging van de ligt en de jong gaat lastig worden inderdaad. Maar laten we wel zijn: met 150 miljoen in de pocket moet daar toch wel een oplossing voor te bedenken zijn? Denk dat Doan wel een interessante optie is. Op 9-12-2018 om 18:45 zei Hwb: Vertonghen zou inderdaad een mooie stunt zijn. Wat betreft Dolberg zal vermoedelijk veel afhangen van de tweede seizoenshelft. Op dit moment zie ik geen reden dat hij zou vertrekken en/of dat Ajax hem zou laten gaan. Lijkt mij ook niet. Bekeek de cijfers nog even. Een topjaar, een flopjaar en dit jaar kan je nog niet veel over zeggen maar opzich prima cijfers in de eredivisie. CL wel prut. Komt hij op 25 goals en speelt hij nog een goed CL vervolg dan zou een vertrek niet raar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 (bewerkt) Denk dat doan inderdaad wel een goede optie is, al vraag ik me af of Groningen onder de 10 mil zaken wil doen. En ik weet niet of je doan een hoger bedrag kan rechtvaardigen. Doan zou mij ook meer een vervanger voor Ziyech lijken. 11 december 2018 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Van Doan had Groningen toch al duidelijk gemaakt dat er on-Nederlandse bedragen gevraagd zouden worden? Niet gek ook, gezien die gozer bij alle grote talentenlijsten naar voren komt. Die staat bij heel veel clubs op de lijst. Ken hem zelf niet om eerlijk te zijn, zie Groningen daarvoor te weinig. Jan VT zie ik nog niet terugkomen deze zomer. Tottenham heeft nog een optie zijn contract met een jaar te verlengen. Denk dat Ajax eerder een seizoen later een kans maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Daarnaast is het een linkspoot, waar je Blind en Wöber al hebt. Traditioneel gezien zal Ajax toch er een rechtspoot naast willen hebben. Ik hoop wel dat ze gaan voor een fysiek sterke en lange centrumverdediger. Snelheid en iets van voetballend vermogen zouden ook wel fijn zijn. Die Argentijn van Boca valt dus al af dan. Ik las wel een keer dat ze interesse hadden in een jonge Mexicaan die wel aan deze schets leek te voldoen. Doan vind ik momenteel nogal wat gehyped worden. De individuele klasse van de spelers bij clubs buiten de top-2 lijkt jaarlijks af te nemen. Dit jaar is het wel heel droevig gesteld en dan valt nu een Doan op. Vorig jaar waren dat bijvoorbeeld Larsson en Jahanbaksh, die eigenlijk ook maar vrij matig waren en ik gok dat ze niet eens de Europese subtop ooit zullen gaan halen. Maar ik heb niet het idee dat Doan een nieuwe Ziyech is. Voor minder geld kan je een gokje of twee wagen in Zuid-Amerika. Of je kan een type Tadic aantrekken maar dan voor de linksbuiten-positie. Tadic en Neres zie ik toch graag van rechts en een Cerny ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 4 uur geleden zei Lazy: Van Doan had Groningen toch al duidelijk gemaakt dat er on-Nederlandse bedragen gevraagd zouden worden? Niet gek ook, gezien die gozer bij alle grote talentenlijsten naar voren komt. Die staat bij heel veel clubs op de lijst. Ken hem zelf niet om eerlijk te zijn, zie Groningen daarvoor te weinig. Jan VT zie ik nog niet terugkomen deze zomer. Tottenham heeft nog een optie zijn contract met een jaar te verlengen. Denk dat Ajax eerder een seizoen later een kans maakt. Ajax betaalt ook 'onnederlandse' bedragen. Ben het weer helemaal met @Zeus eens. Doan is overschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 10 minuten geleden zei Regis: Ajax betaalt ook 'onnederlandse' bedragen. Zeker, maar niet aan een speler uit de Eredivisie die zich nog niet bewezen heeft. Een tweede Sulejmani zullen we niet snel meer zien gebeuren zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Voor een Labyad hadden ze al zeven miljoen over, dus als er straks iemand komt met écht talent waar ook buitenlandse clubs achteraan zitten zie ik dat best gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten