Chiemel Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden Steijn > Taylor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Hmm, dit had voor mij wel een penalty mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Is toch gewoon een strafschop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Heb me wel vermaakt. Denk dat er wel meer in zit als we geconcentreerd blijven de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Zo slecht was het eigenlijk niet. Lazio krijgt vooral kansen als Ajax in balbezit onnodig fouten maakt. Lazio zal 2e helft wellicht wel wat verdedigender gaan spelen. Ben ook wel bang als er wissels inkomen dat het niet het spel van Ajax gaat helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Allemachtig. Speel je zo slecht, maar krijg je alsnog zoveel kansen. Volledig onnodig deze nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Een beter Ajax gezien dan ik vooraf dacht. Gelijkspel was niet onverdiend geweest. Zondag maar starten met dezelfde 11 minus Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Zijn het ‘ff kwijt hè mannen? En die Traoré. Wat heb ik me lopen ergeren in het stadion. Leuk die goal maar verder een 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden 44 minuten geleden zei Thierryvane: Zijn het ‘ff kwijt hè mannen? En die Traoré. Wat heb ik me lopen ergeren in het stadion. Leuk die goal maar verder een 2. Haha zat jij toevallig naast me? Mijn buurman heeft dit ook zo’n twintig keer herhaald tijdens de wedstrijd. We zijn denk ik op de goede weg, maar de eerste seizoenshelft duurt net even te lang voor deze selectie, zowel kwalitatief als kwantitatief. Resterende potjes moeten wel gewonnen worden en dan even de batterijen opladen en hopelijk met een of twee toevoegingen voor de tweede plek en wellicht nog een leuk Europees avontuur gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Arles: Haha zat jij toevallig naast me? Mijn buurman heeft dit ook zo’n twintig keer herhaald tijdens de wedstrijd. We zijn denk ik op de goede weg, maar de eerste seizoenshelft duurt net even te lang voor deze selectie, zowel kwalitatief als kwantitatief. Resterende potjes moeten wel gewonnen worden en dan even de batterijen opladen en hopelijk met een of twee toevoegingen voor de tweede plek en wellicht nog een leuk Europees avontuur gaan. Vakkie 428. Continu dat balverlies op eigen helft omdat meneer weer zijn tegenstander wil passeren. Kap ermee. Almere, Telstar en Sparta graag alle drie winnen en dan is het echt te hopen dat Kroes nog twee Godts'jes haalt want zodra hij gewisseld is, is alle dreiging verdwenen. Zo ontzettend belangrijk dit seizoen die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 9 uur geleden zei Thierryvane: Zijn het ‘ff kwijt hè mannen? En die Traoré. Wat heb ik me lopen ergeren in het stadion. Leuk die goal maar verder een 2. Is natuurlijk ook precies de speler die hij is. Als hij consistent zou zijn geweest had hij nooit bij Ajax gespeeld. Maar ja ik kan me er soms ook aan ergeren. Al is hij ook wel een van de weinige die dan nog iets creëert. Want gisteren heb je meer kansen gehad als in de vorige twee wedstrijden bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 minuten geleden Share Geplaatst 27 minuten geleden Ach sowieso wist je dat dit kon gebeuren. Lazio wint niet voor niets van Napoli. Veel belangrijker is dat je waarschijnlijk gewoon doorgaat en dat je de komende 3 potjes wint. xG was ook gisteren hoger dan tegen Lazio, en dan had je nog een mogelijke penalty ook. Je ziet dat de vermoeidheid toeneemt, dus het is goed dat het straks even winterstop is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten