Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

44 minuten geleden zei Thierryvane:

Zijn het ‘ff kwijt hè mannen? En die Traoré. Wat heb ik me lopen ergeren in het stadion. Leuk die goal maar verder een 2.

Haha zat jij toevallig naast me? Mijn buurman heeft dit ook zo’n twintig keer herhaald tijdens de wedstrijd. 

We zijn denk ik op de goede weg, maar de eerste seizoenshelft duurt net even te lang voor deze selectie, zowel kwalitatief als kwantitatief. Resterende potjes moeten wel gewonnen worden en dan even de batterijen opladen en hopelijk met een of twee toevoegingen voor de tweede plek en wellicht nog een leuk Europees avontuur gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Arles:

Haha zat jij toevallig naast me? Mijn buurman heeft dit ook zo’n twintig keer herhaald tijdens de wedstrijd. 

We zijn denk ik op de goede weg, maar de eerste seizoenshelft duurt net even te lang voor deze selectie, zowel kwalitatief als kwantitatief. Resterende potjes moeten wel gewonnen worden en dan even de batterijen opladen en hopelijk met een of twee toevoegingen voor de tweede plek en wellicht nog een leuk Europees avontuur gaan. 

Vakkie 428. Continu dat balverlies op eigen helft omdat meneer weer zijn tegenstander wil passeren. Kap ermee.

Almere, Telstar en Sparta graag alle drie winnen en dan is het echt te hopen dat Kroes nog twee Godts'jes haalt want zodra hij gewisseld is, is alle dreiging verdwenen. Zo ontzettend belangrijk dit seizoen die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Thierryvane:

Zijn het ‘ff kwijt hè mannen? En die Traoré. Wat heb ik me lopen ergeren in het stadion. Leuk die goal maar verder een 2.

Is natuurlijk ook precies de speler die hij is. Als hij consistent zou zijn geweest had hij nooit bij Ajax gespeeld.

Maar ja ik kan me er soms ook aan ergeren. Al is hij ook wel een van de weinige die dan nog iets creëert. Want gisteren heb je meer kansen gehad als in de vorige twee wedstrijden bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach sowieso wist je dat dit kon gebeuren. Lazio wint niet voor niets van Napoli. Veel belangrijker is dat je waarschijnlijk gewoon doorgaat en dat je de komende 3 potjes wint. xG was ook gisteren hoger dan tegen Lazio, en dan had je nog een mogelijke penalty ook. Je ziet dat de vermoeidheid toeneemt, dus het is goed dat het straks even winterstop is (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites