Grote Ree Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei Urbeto: Realiseer je je dat je nu doet wat je zegt niet te willen doen? Natuurlijk, was even benieuwd of je ging happen. Maar je leest weer niet. Ik zei heel bewust 'allerlei'. Ik had er namelijk nog veel meer in gedachten. Maar goed, ik voel niet echt de behoefte dat allemaal te droppen. 'Leven en laten leven' denk ik dan maar. Zojuist zei Urbeto: Uiteraard realiseer ik me ook wel dat niet iedere supporter het voetbal op dezelfde manier ervaart, maar dat doet niets af aan de normen die ik persoonlijk bij ware supportersbeleving vind horen. Zoals naar ik meen Kees Jansma vroeger altijd zei: voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven, dus dat mag ook best als zodanig ervaren worden. Als mensen ervoor kiezen om zich er niet door te laten bevangen is dat hun zaak, maar ik zou de sport op geen enkele andere manier willen ervaren. Rivaliteit en beleving maken de sport tot wat het is. Nu ben je al genuanceerder. In je vorige posts presenteerde het alsof jouw waarheid de waarheid zou zijn. Daar sloeg ik even op aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 minuten geleden zei Grote Ree: Natuurlijk, was even benieuwd of je ging happen. Maar je leest weer niet. Ik zei heel bewust 'allerlei'. Ik had er namelijk nog veel meer in gedachten. Maar goed, ik voel niet echt de behoefte dat allemaal te droppen. 'Leven en laten leven' denk ik dan maar. Nu ben je al genuanceerder. In je vorige posts presenteerde het alsof jouw waarheid de waarheid zou zijn. Daar sloeg ik even op aan. Ik lees wel degelijk en zie dus dat je het merkwaardig vindt. Dat is een label. Dat je zegt dat je de noodzaak voor dergelijke uitingen eigenlijk niet voelt is (net als het label) allemaal prima, maar ik vond het daardoor juist ironisch hoe je het neerpende. Verder moet je zelf weten wat je van mijn beleving vindt en hoe je daar tegen ageert. Ik heb daar geen moeite mee. Wel denk ik dat uit de context vrijwel altijd al af te lezen is wanneer iets een persoonlijk standpunt is en wanneer een absolute waarheid. Voorbeeld: "Ajax is onsympathiek" vs "Ik vind Ajax een onsympathieke club." Het is toch evident dat beide gevallen een mening betreft? Dat was hier niet anders. Als je mensen in dit soort situaties op de vorm gaat aanspreken blijf je de hele dag door bezig, dunkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 19 minuten geleden zei Urbeto: Ik lees wel degelijk en zie dus dat je het merkwaardig vindt. Dat is een label. Dat je zegt dat je de noodzaak voor dergelijke uitingen eigenlijk niet voelt is (net als het label) allemaal prima, maar ik vond het daardoor juist ironisch hoe je het neerpende. Verder moet je zelf weten wat je van mijn beleving vindt en hoe je daar tegen ageert. Ik heb daar geen moeite mee. Klopt, was ook een bewuste ironie die ik erin stopte. 19 minuten geleden zei Urbeto: Wel denk ik dat uit de context vrijwel altijd al af te lezen is wanneer iets een persoonlijk standpunt is en wanneer een absolute waarheid. Voorbeeld: "Ajax is onsympathiek" vs "Ik vind Ajax een onsympathieke club." Het is toch evident dat beide gevallen een mening betreft? Dat was hier niet anders. Als je mensen in dit soort situaties op de vorm gaat aanspreken blijf je de hele dag door bezig, dunkt me. Dan denk ik dat het woord 'normaal' mij op het verkeerde been heeft gezet. Daar zit namelijk een algemeen aanvaard gemiddelde in. Dat geeft 'het is normaal dat' in mijn beleving een andere lading dan 'ik vind het normaal dat'. Maar goed, dit wordt een semantische discussie zo langzamerhand, voor zover het dat niet al was. Hoog tijd om de Ajaccieden de ruimte te geven om even lekker na te genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) Net samenvatting gekeken.. Kampioenuh!! Bedankt Wellenreuther! Op basis van de samenvatting: +1 voor harde werken van Taylor -1 voor Brobbey die niet juicht bij het eindsignaal. Zo nog ff lezen waarom Akpom uberhaupt op rechts speelde, ook al deed ie het niet eens zo slecht wellicht. Mensen (vooral media, hier valt het mee) mogen nu ook wel ff stoppen met het geklaag over anti-Ajax onder Farioli. Wat een verschil met vorig seizoen met nagenoeg hetzelfde materiaal. Meer kan je echt niet vragen. 30 oktober bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Wat is dit ongekend lekker wakker worden mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 10 uur geleden zei Chiemel: Mensen (vooral media, hier valt het mee) mogen nu ook wel ff stoppen met het geklaag over anti-Ajax onder Farioli. Wat een verschil met vorig seizoen met nagenoeg hetzelfde materiaal. Meer kan je echt niet vragen. Sluit ik me bij aan. Natuurlijk is het niet het voetbal waar Ajax groot mee werd, maar Fariola haalt écht het maximale uit ongeveer dezelfde groep als die er vorig jaar stond. Dat is een groep die nog steeds niet in balans is, waarin we eigenlijk maar twee buitenspelers hebben. Maar toch speelden we gisteren met een plan en heeft Feyenoord geen moment zijn niveau kunnen halen in aanvallend opzicht. Dat is een ontzettend groot compliment voor Farioli. Absolute hulde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Gefeliciteerd jongens!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Even full @Beppu een rondje langs alle media, podcasts en alles wat er te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Vak 428 laat je horen! Citaat Opstelling #Ajax: Pasveer, Rensch, Sutalo, Baas, Hato, Henderson, Klaassen, Fitz-Jim, Traoré, Brobbey, Akpom. #ajapsv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 49 minuten geleden zei Thierryvane: Vak 428 laat je horen! Hé Vane, rustig aan hè! Die punten gaan gewoon mee naar Eindhoven . Fijne wedstrijd! Ook aan alle andere Ajacieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Volkomen verdiend! Maar dan ook echt volkomen verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Zul je zien dat we tweede helft alsnog tegen een zeperd aanlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 18 minuten geleden zei Geppiej: Zul je zien dat we tweede helft alsnog tegen een zeperd aanlopen. Tuurlijk niet, Farioli is aanwezig. 3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Zoveel zin om die megafoon anaal in te brengen bij de gebruiker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Godts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PRACHTIG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Maar hé, dat doorwisselen van Farioli is echt onbegrijpelijk, toch? Wat een week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Heeeerlijk 😍🫶🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Gefeliciteerd mannen. Volledig terecht en verdiend gewonnen. Meer passie & drive en over het algemeen beter gevoetbald. Die 3-2 zit mee, maar dwing je ook zelf af. Die zat er aan te komen. PSV ook echt heel erg slecht vandaag. Eigenlijk een wonder dat er nog 2 goals gemaakt zijn en 2x op voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Wat een heerlijke week zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Wij zijn ajax en wij gaan die fucking schaal pakken ❌️❌️❌️. Leidseplein, Beppu Timpy en Thierry komen eraan!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 6 minuten geleden zei Beppu: Wij zijn ajax en wij gaan die fucking schaal pakken ❌️❌️❌️. Leidseplein, Beppu Timpy en Thierry komen eraan!! Eerst dat klote Telstar maar eens koud maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Wat een week. Geen stem meer over. #FarioliBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Het mooie is, overduidelijk terecht gewonnen. Waren een stuk beter dan PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten