Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Citaat Ajax maakt werk van Kamaldeen Sulemana (22) Ajax is volgens Fabrizio Romano geïnteresseerd in het aantrekken van de Ghanese vleugelaanvaller Kamaldeen Sulemana als vervanger van een eventueel vertrekkende Steven Bergwijn, die op zijn beurt onderweg is naar Al-Ittihad. De Amsterdamse club wil de speler, die momenteel onder contract staat bij het Engelse Southampton, huren met een optie tot koop aan het einde van het seizoen. Volgens onze informatie is Sulemana niet de enige optie om Bergwijn te vervangen, ook Mike Tresor (25) wordt in Amsterdam als een zeer interessante optie gezien. Eerder op de dag wist Transferwatch exclusief te melden dat Ajax een akkoord naderde met Al-Ittihad over een permanente transfer van Steven Bergwijn. De komende uren moeten alle puzzelstukjes in elkaar gaan vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Kunt toch veel beter voor Tresor gaan? Sulemana is vrijwel overal geflopt en als je de verhalen van Southampton-supporters moet geloven was hij ook in de Championship niet goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 3 minuten geleden zei joostmakaay: Kunt toch veel beter voor Tresor gaan? Sulemana is vrijwel overal geflopt en als je de verhalen van Southampton-supporters moet geloven was hij ook in de Championship niet goed genoeg. Beide zou prettig zijn haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Tresor lijkt mij ook een betere optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Wel top als ze dit beuren en direct zo'n waardige vervanger hebben. Even geduld nog uiteraard. Edit: tuurlijk afwachten hoe de vervanger het doet maar ik laat me graag positief verassen. Fijn om zelf een inkomend transfer met huur en optie koop te hebben ipv uitgaande. 2 september bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Sulemana waren ze aantal jaar terug toch ook in geïnteresseerd ? 2 september bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 minuut geleden zei putdus: Sulemana waren ze aantal jaar terug toch ook in ongeïnteresseerd? Nee wel enorm geïnteresseerd. Leek toen bijna rond, maar ging toch naar Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 15 minuten geleden zei rich ruzzian: Tresor lijkt mij ook een betere optie Tresor is wel meer een spelmaker, Sulemana heeft diepte. Dat kan Ajax wel gebruiken na het vertrek van Forbs. Met Traoré en Berghuis staat op rechts al iemand die die diepte niet heeft. Enige is dat Sulemana niet echt heeft geïmponeerd na zijn transfer naar Engeland, dus dat is afwachten. Ik hoop dat er ook nog een creatieve middenvelder bijkomt, want die is echt hard nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Tresor die van burnley? Afgelopen seizoen nul goals nul assist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 6 minuten geleden zei putdus: Tresor die van burnley? Afgelopen seizoen nul goals nul assist Ja en het jaar daarvoor 8 goals en 24 assists. Wat is je punt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) 4 minuten geleden zei Urbeto: Ja en het jaar daarvoor 8 goals en 24 assists. Wat is je punt? Is niks, net als sulemana. Wat belopen veel spelers de weg van right to dream- nordsjaelland 2 september bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ik maak van die tweede zin nog minder dan Te Kloese van deze transferperiode. Dat is ook best knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Veel spelers gaan van Right To Dream naar Nordsjaelland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Het stadion van Nordsjaelland geeft ook wel weg waarom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 18 minuten geleden zei putdus: Is niks, net als sulemana. Wat belopen veel spelers de weg van right to dream- nordsjaelland Ben jij te lui om ooit iets op te zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 3 minuten geleden zei timpy00: Ben jij te lui om ooit iets op te zoeken? Wat moet er op gezocht worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september In een discussie over Mike Tresor opeens naar Sulemana springen om vervolgens zonder enige aanleiding te zeggen dat er veel spelers van Right to Dream naar Nordsjaelland gaan is echt een koortsdroom van een argumentatiestructuur. Goed dat je terug bent @putdus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Wat heb ik dit soort nutteloze argumenten gemist zeg. Je doet je naam weer eer aan @putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Zojuist zei timpy00: Wel fijn dat je soms een hoofdletter of leesteken gebruikt tegenwoordig. Verder zou ik wel nog even je school afmaken. nergens voor nodig dit dat weet je zelf ook wel ik hoop dat sulemana komt want iedereen heeft recht op ze droom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Zojuist zei La Pulga: nergens voor nodig dit dat weet je zelf ook wel ik hoop dat sulemana komt want iedereen heeft recht op ze droom sorry jij hebt gelijk namen moet je gewoon typen wat je uitkomt heb ook last dat mijn telefoon niet snapt hoe een hoofdletter moet maar ik ben wel benieuwd of deze transfer doorgaat kan goed zijn voor ajax maar misschien wordt het ook helemaal niks maar toch sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Rustig aan tegen oppergod Putdus Slimpy00?????? Ik ben te lui om het op te zoeken (aan de wandel met de baby), hoe deed Sulemana het afgelopen seizoenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 8 minuten geleden zei ElPrincipito: Rustig aan tegen oppergod Putdus Slimpy00?????? Ik ben te lui om het op te zoeken (aan de wandel met de baby), hoe deed Sulemana het afgelopen seizoenen? Groetjes aan de baby! 👶 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 15 minuten geleden zei ElPrincipito: Rustig aan tegen oppergod Putdus Slimpy00?????? Ik ben te lui om het op te zoeken (aan de wandel met de baby), hoe deed Sulemana het afgelopen seizoenen? Had beter voor Ajax kunnen kiezen drie jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) 34 minuten geleden zei ElPrincipito: Rustig aan tegen oppergod Putdus Slimpy00?????? Ik ben te lui om het op te zoeken (aan de wandel met de baby), hoe deed Sulemana het afgelopen seizoenen? Slecht. Gewoon een wilde gok dus kunnen ze beter voor olsen van Brugge gaan 2 september bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 32 minuten geleden zei putdus: Slecht. Gewoon een wilde gok dus kunnen ze beter voor olsen van Brugge gaan Brugge zal inderdaad vast wel een van hun betere spelers willen verhuren met nog vijf uurtjes op de klok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten