Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Citaat

Ajax maakt werk van Kamaldeen Sulemana (22)

Ajax is volgens Fabrizio Romano geïnteresseerd in het aantrekken van de Ghanese vleugelaanvaller Kamaldeen Sulemana als vervanger van een eventueel vertrekkende Steven Bergwijn, die op zijn beurt onderweg is naar Al-Ittihad.

De Amsterdamse club wil de speler, die momenteel onder contract staat bij het Engelse Southampton, huren met een optie tot koop aan het einde van het seizoen. Volgens onze informatie is Sulemana niet de enige optie om Bergwijn te vervangen, ook Mike Tresor (25) wordt in Amsterdam als een zeer interessante optie gezien.

Eerder op de dag wist Transferwatch exclusief te melden dat Ajax een akkoord naderde met Al-Ittihad over een permanente transfer van Steven Bergwijn. De komende uren moeten alle puzzelstukjes in elkaar gaan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Kunt toch veel beter voor Tresor gaan? Sulemana is vrijwel overal geflopt en als je de verhalen van Southampton-supporters moet geloven was hij ook in de Championship niet goed genoeg.

Beide zou prettig zijn haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel top als ze dit beuren en direct zo'n waardige vervanger hebben. Even geduld nog uiteraard. 

Edit: tuurlijk afwachten hoe de vervanger het doet maar ik laat me graag positief verassen. Fijn om zelf een inkomend transfer met huur en optie koop te hebben ipv uitgaande. 

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei rich ruzzian:

Tresor lijkt mij ook een betere optie

Tresor is wel meer een spelmaker, Sulemana heeft diepte. Dat kan Ajax wel gebruiken na het vertrek van Forbs. Met Traoré en Berghuis staat op rechts al iemand die die diepte niet heeft. Enige is dat Sulemana niet echt heeft geïmponeerd na zijn transfer naar Engeland, dus dat is afwachten. Ik hoop dat er ook nog een creatieve middenvelder bijkomt, want die is echt hard nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een discussie over Mike Tresor opeens naar Sulemana springen om vervolgens zonder enige aanleiding te zeggen dat er veel spelers van Right to Dream naar Nordsjaelland gaan is echt een koortsdroom van een argumentatiestructuur. Goed dat je terug bent @putdus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Wel fijn dat je soms een hoofdletter of leesteken gebruikt tegenwoordig. Verder zou ik wel nog even je school afmaken.

nergens voor nodig dit dat weet je zelf ook wel ik hoop dat sulemana komt want iedereen heeft recht op ze droom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

nergens voor nodig dit dat weet je zelf ook wel ik hoop dat sulemana komt want iedereen heeft recht op ze droom

sorry jij hebt gelijk namen moet je gewoon typen wat je uitkomt heb ook last dat mijn telefoon niet snapt hoe een hoofdletter moet maar ik ben wel benieuwd of deze transfer doorgaat kan goed zijn voor ajax maar misschien wordt het ook helemaal niks maar toch sorry 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ElPrincipito:

Rustig aan tegen oppergod Putdus Slimpy00??????

Ik ben te lui om het op te zoeken (aan de wandel met de baby), hoe deed Sulemana het afgelopen seizoenen?

Had beter voor Ajax kunnen kiezen drie jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei ElPrincipito:

Rustig aan tegen oppergod Putdus Slimpy00??????

Ik ben te lui om het op te zoeken (aan de wandel met de baby), hoe deed Sulemana het afgelopen seizoenen?

Slecht. Gewoon een wilde gok dus 

kunnen ze beter voor olsen van Brugge gaan 

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites