Gert Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ja volgens mij moet die 5/6 miljoen kosten las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Zojuist zei timpy00: Bedoelen ze niet dat hij 4 a 5 miljoen moet kosten? Zo goed is m’n Italiaans niet, geen idee dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Op andere websites lees ik dat het om huur gaat. Anders 4/5 miljoen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Zelfde opstelling zo, gaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus #FarioliOut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus #fariolieophetvuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 9 minuten geleden zei Chiemel: #fariolieophetvuur Eerst al spelers allerlei psychische aandoeningen aanpraten en nu is de trainer een heks... Je durft wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus #BomberBranco #Chiemelkleinepiemel #Beppusbijdrage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus #inSlaolieWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Dat veld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Wat begint Hato slecht aan deze wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Taylor doet ook lekker veel met alle ruimte die hij krijgt. "Laatic die maar vrijic" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Denk wel dat deze rol goed bij Taylor past. Wel dramatisch slordig tot nu toe. Evenals Hato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ik heb niet het idee dat Rasmussen klaar is voor dit niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) Vrijwel het hele elftal die nu speelt is niet EL-waardig. De frisse hoop waar ik vorige week mee begon is al flink aan het wegebben. 1 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Nou, vd Boomen gaat voorlopig nog niet weg vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 34 minuten geleden zei Arles: Ik heb niet het idee dat Rasmussen klaar is voor dit niveau Forbs, Taylor, akpom en rensch ook niet. Oke dat is wat makkelijk, maar Taylor had de schoenen er weer eens ouderwets verkeerd om aan staan. Jammer dit van sutalo wel, die vind ik toch best een aardige pot spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) Die tegengoal kon Sutalo weinig aan doen. Het totaal verkeerd timen van Baas, één van de middenvelders die niet meeloopt en ja... de slaapwandelende... Rensch. Kortom, als 3 man tegelijkertijd een taak niet uitvoeren dan kan je nog weinig doen. 1 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Hato maar eens op het middenveld proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Wat een verschil met Godts - Bertje - Berghuis voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Bertje oogt fit. Lekkere invalbeurt 😎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Die Serven weten ook weer even waar ze staan. Zonder gekheid; goed dat Ajax door is. Was alleen niet zo best. Understatement dat het tegen Panathinaikos wel beter moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Traore is terug thuis tijdens zijn debuut knap hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 12 minuten geleden zei 007mark: Die Serven weten ook weer even waar ze staan. Zonder gekheid; goed dat Ajax door is. Was alleen niet zo best. Understatement dat het tegen Panathinaikos wel beter moet. Het was zeker niet geweldig maar ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat ze de controle kwijt waren. Daarnaast is iedereen nu nog fitheid aan het opbouwen en merkte je het laatste halfuur met Godts en Berghuis voor Forbs en Rasmussen (en ook zeker Traoré voor Akpom) dat er een enorme kwaliteitsinjectie was. Als straks Brobbey en Bergwijn ook nog meedoen, denk ik dat Europa League-kwalificatie er zeker in moet zitten. Want goedbeschouwd waren we wel gewoon een stuk beter dan de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ja ik heb eigenlijk vrij relaxed gekeken. Verdedigend staat het vrij goed over het algemeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten