Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

34 minuten geleden zei Arles:

Ik heb niet het idee dat Rasmussen klaar is voor dit niveau :-D

Forbs, Taylor, akpom en rensch ook niet. 

Oke dat is wat makkelijk, maar Taylor had de schoenen er weer eens ouderwets verkeerd om aan staan. Jammer dit van sutalo wel, die vind ik toch best een aardige pot spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tegengoal kon Sutalo weinig aan doen. Het totaal verkeerd timen van Baas, één van de middenvelders die niet meeloopt en ja... de slaapwandelende... Rensch. Kortom, als 3 man tegelijkertijd een taak niet uitvoeren dan kan je nog weinig doen.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei 007mark:

Die Serven weten ook weer even waar ze staan.

Zonder gekheid; goed dat Ajax door is. Was alleen niet zo best. Understatement dat het tegen Panathinaikos wel beter moet.

Het was zeker niet geweldig maar ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat ze de controle kwijt waren. Daarnaast is iedereen nu nog fitheid aan het opbouwen en merkte je het laatste halfuur met Godts en Berghuis voor Forbs en Rasmussen (en ook zeker Traoré voor Akpom) dat er een enorme kwaliteitsinjectie was. Als straks Brobbey en Bergwijn ook nog meedoen, denk ik dat Europa League-kwalificatie er zeker in moet zitten. Want goedbeschouwd waren we wel gewoon een stuk beter dan de tegenstander. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites