cimbomcu Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Om 21:00 Nice - PSG voor de geïnteresseerden. Ben zelf wel benieuwd hoe Farioli zijn team neerzet, tegen zo'n grootmacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomboNL Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 9 minuten geleden zei cimbomcu: Om 21:00 Nice - PSG voor de geïnteresseerden. Ben zelf wel benieuwd hoe Farioli zijn team neerzet, tegen zo'n grootmacht. Ik zit ook klaar. Kan me niet heugen dat ik ooit zo heb uitgekeken naar een wedstrijd uit de Ligue Un... Wat een beetje hoop niet met eens mens kan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Hoor graag wat jullie ervan vonden. Kan die pot niet zien. Ook geen idee wie de rechten heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 2 minuten geleden zei Gert: Hoor graag wat jullie ervan vonden. Kan die pot niet zien. Ook geen idee wie de rechten heeft. Ziggo /Ziggo Sport. Ik kan kijken op mobiel nu maar heb al op achtegrond United-Newcastle aanstaan. Bij NIce -PSG staat nu 1-2 na 36 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Ja dat heb ik niet. Maar toch bedankt en fijn dat je er weer bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Verloren, hoeft dus niet naar Ajax te komen. Verliezen hebben we dit seizoen al genoeg gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomboNL Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Prima pot. Veel van wat je in analyses leest is duidelijk terug te zien. Met name verloren door 1 domme fout achterin en het missen van legio grote kansen. Laat maar komen die gast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Hendo dus vermoedelijk weer weg bij Ajax? Geluiden worden steeds sterker. Gemengde gevoelens over. Had wel het idee dat er iets meer houvast in kwam toen hij over kwam, maar vraag me wel af of het genoeg is voor het salaris wat hij opstrijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Heeft veel te weinig gebracht voor het salaris dat ie opstrijkt imo. Vind hem voetballend erg beperkt en weet uit zijn tijd bij Liverpool nog wel dat ie ook nogal dwars kan gaan liggen als het hem niet naar de zin gaat. Ik ga hem niet missen in ieder geval. Dat gezegd hebbende, er is wel een hoop ervaring nodig. Daarom waren gasten als Tadic en Klaassen zo belangrijk (schatte Klaassen als voetballer ook niet hoog in maar die had ik er toch heel graag bij). Maar goed, je zou toch zeggen dat je voor het geld dat Henderson kost echt wel een kwalitatief betere speler, of een speler met veel ervaring die een stuk minder kost kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 10 uur geleden zei Arles: Heeft veel te weinig gebracht voor het salaris dat ie opstrijkt imo. Vind hem voetballend erg beperkt en weet uit zijn tijd bij Liverpool nog wel dat ie ook nogal dwars kan gaan liggen als het hem niet naar de zin gaat. Ik ga hem niet missen in ieder geval. Idem hoor. Echt veel te weinig gebracht en wanneer je voetballend in de Eredivisie niet opvalt voor dit salaris, dan zijn we je beter kwijt dan rijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Zou ontzettend typisch zijn als Farioli naar een Brighton gaat en niet naar Ajax, zie het zo gebeuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 1 uur geleden zei Rogier.: Zou ontzettend typisch zijn als Farioli naar een Brighton gaat en niet naar Ajax, zie het zo gebeuren.. Die kans is met het aangekondigde vertek van De Zerbi wel ineens flink toegenomen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Vind Follow The Money normaliter wel goede stukken schrijven, maar wat ze nu hebben gepubliceerd is vooral een beetje gênant (zie https://www.ftm.nl/artikelen/ajax-faalde-vooral-bestuurlijk of de voetbalprimeurs van deze wereld). Natuurlijk negeerde Ajax de scouting (nog los van de redenen wisten we dit echt allang): - Mislintat kreeg de opdracht mee de bezem door de scouting te halen. - De scouting praatte niet met elkaar en van wekelijkse overleggen met het hele team was nauwelijk sprake. - Er was geen hoofdscout. - De scouting die het voor elkaar kreeg om Magallan een zeer positief rapport te geven (en nog vele andere namen). - Een scoutng die van zaakwaarnemers bonussen krijgt om spelers aan te bevelen (dit schijnt overigens dagelijkse kost te zijn bij veel clubs) - Een scouting die aan de lopende band lekt naar de buitenwereld om er zelf beter uit te komen. - Een scouting die in deze tijd van data blijkbaar geen (beginnende) rapporten heeft van een van de opkomende talenten van een topteam in Italië. Die scouting is genegeerd? Dat wisten we allang natuurlijk. Wat een schok.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Hoop wel dat er heel snel een trainer wordt gepresenteerd. Of dat dan onze Italiaanse adonis is of een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 18 uur geleden zei Rogier.: Zou ontzettend typisch zijn als Farioli naar een Brighton gaat en niet naar Ajax, zie het zo gebeuren.. Is gelukkig al ontkracht. Laatste pot van het seizoen. Was ben ik blij als het half 5 is. Hoop trouwens dat het Rensch op links is en Kaplan gewoon in het centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Bij ESPN beweerden ze zojuist dat na afhaken Porter Ajax toch weer wacht op Ten Hag. Maar geloof dat toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Wie de fuck is deze scheidsrechter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Ajax is er echt klaar mee hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Taylor en Rulli de enige voldoendes. Maar oh wat lekker dat het klaar is. Beste post van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Ja zo gefeliciteerd mede Ajacieden dat het erop zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 8 uur geleden zei Rogier.: Vind Follow The Money normaliter wel goede stukken schrijven, maar wat ze nu hebben gepubliceerd is vooral een beetje gênant (zie https://www.ftm.nl/artikelen/ajax-faalde-vooral-bestuurlijk of de voetbalprimeurs van deze wereld). Natuurlijk negeerde Ajax de scouting (nog los van de redenen wisten we dit echt allang): - Mislintat kreeg de opdracht mee de bezem door de scouting te halen. - De scouting praatte niet met elkaar en van wekelijkse overleggen met het hele team was nauwelijk sprake. - Er was geen hoofdscout. - De scouting die het voor elkaar kreeg om Magallan een zeer positief rapport te geven (en nog vele andere namen). - Een scoutng die van zaakwaarnemers bonussen krijgt om spelers aan te bevelen (dit schijnt overigens dagelijkse kost te zijn bij veel clubs) - Een scouting die aan de lopende band lekt naar de buitenwereld om er zelf beter uit te komen. - Een scouting die in deze tijd van data blijkbaar geen (beginnende) rapporten heeft van een van de opkomende talenten van een topteam in Italië. Die scouting is genegeerd? Dat wisten we allang natuurlijk. Wat een schok.. Dit vind ik ook te makkelijk. - Dat betekent niet dat iedereen niet functioneert, en dat hij naar niemand hoeft te luisteren - Hoofdscout was gewoon toch De Lange? - Heb jij ergens gezien/gelezen dat er een scout positief was over transfer Magallan? Hoe weet je dat zo anders. - Scouting en lekken, please tell me more. - Topteam talenten Italië? Wat bedoel je precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Kelvin de Lang is nog later dan Mislintat begonnen op die positie. Al jaren is het gezeik bij de scouting. Sommige scouts weigeren aanwezig te zijn bij vergadering omdat ze hekel hebben aan andere scouts etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei (bewerkt) Ajax wil nog steeds op Ten Hag wachten, Tamata mag terugkomen en van t Schip krijgt een geforceerde rol. Zijn dit de dingen die het nieuwe begin moeten zijn of ben ik wat te negatief? 19 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 46 minuten geleden zei timpy00: Kelvin de Lang is nog later dan Mislintat begonnen op die positie. Al jaren is het gezeik bij de scouting. Sommige scouts weigeren aanwezig te zijn bij vergadering omdat ze hekel hebben aan andere scouts etc. Ja in mei toch ergens? dus de transferperiode van Mislintat was die er ''gewoon'' bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten