Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Dit seizoen totaal geen beeld gekregen bij Maduro en of hij een aandeel heeft gehad in of de ellende of juist de wedstrijden waarin Ajax het sporadisch wel liet zien. Denk sowieso niet het type waar dit Ajax of het Ajax volgend seizoen veel aan gaat hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Thierryvane:

Leuk lijstje met Potter, Ten Hag en Farioli. Al hoop ik toch op Potter (Ten Hag lijkt mij onhaalbaar) met Vos en Chivu als assistenten.

Vooral dat Farioli op de lijst staat is toch wel echt lekker. Kan me niet voorstellen dat hij tekent (ook al meldt L'Équipe dat er contact is geweest - wat management van Farioli overigens ontkent), maar dat is toch wel een van de meer veelbelovende opkomende trainers van het moment. Goed dat de namen die rondzingen in ieder geval niet louter Nederlands zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2024 om 15:34 zei Rogier.:

Vooral dat Farioli op de lijst staat is toch wel echt lekker. Kan me niet voorstellen dat hij tekent (ook al meldt L'Équipe dat er contact is geweest - wat management van Farioli overigens ontkent), maar dat is toch wel een van de meer veelbelovende opkomende trainers van het moment. Goed dat de namen die rondzingen in ieder geval niet louter Nederlands zijn. 

Dit dus, ben al heel blij dat ze niet met een Pascal Jansen of Frank de Boer aan komen zetten. Heb ook wel vertrouwen in Beuker, De Lang en Kroes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Thierryvane:

De Lang en Beuker net aanwezig bij NEC - AZ voor Sandler. Viel al vrij snel geblesseerd uit, hopelijk schrikt dat ze af...

Vind het ook lastig in te schatten. Wat ik er vanuit PSV perspectief vooral schokkend aan vind is dat we dus bijna letterlijk een kopie van Ramalho zoeken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie trouwens ervan dat Ajax schijnt 'te wachten' op Ten Hag? Weet niet in hoeverre we het moeten geloven, maar heel slim vind ik het niet. Je hebt hem in ieder geval niet nodig voor de transferzomer, van zijn bijdrage aan transfers was bij Ajax en Man Utd nou niet zijn sterkste punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Wat vinden jullie trouwens ervan dat Ajax schijnt 'te wachten' op Ten Hag? Weet niet in hoeverre we het moeten geloven, maar heel slim vind ik het niet. Je hebt hem in ieder geval niet nodig voor de transferzomer, van zijn bijdrage aan transfers was bij Ajax en Man Utd nou niet zijn sterkste punt.

Geloof ik sowieso geen zak van. Dan zouden ze een 100% afspraak moeten hebben mocht hij ontslagen worden dat hij dan direct in Amsterdam aan de slag gaat. Dat lijkt me sowieso niet aan de orde en kwalijk mocht dat zo zijn. Helemaal naar United toe. En mocht dat er niet zijn dan is het toch zo'n lage kans dat hij komt en als hij komt of het dan in de komende zomer al gebeurd.

Aan de andere kant gebeuren er nu al 2 jaar zulke onbegrijpbare dingen bij ons Ajax dat het heel goed mogelijk is.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Thierryvane:

De Lang en Beuker net aanwezig bij NEC - AZ voor Sandler. Viel al vrij snel geblesseerd uit, hopelijk schrikt dat ze af...

Sandler doet het uitstekend bij NEC, maar als je hem haalt zet je toch schoon de dramatische weg van aankopen voort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Oerlie:

Sandler doet het uitstekend bij NEC, maar als je hem haalt zet je toch schoon de dramatische weg van aankopen voort?

Verschillende media hebben het over de vervanger van Medic. Kan ik mij in vinden maar liever niet. Ligt er volgens het AD weer lang uit met een hamstringblessure dus laat PSV 'm maar halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Geloof ik sowieso geen zak van. Dan zouden ze een 100% afspraak moeten hebben mocht hij ontslagen worden dat hij dan direct in Amsterdam aan de slag gaat. Dat lijkt me sowieso niet aan de orde en kwalijk mocht dat zo zijn. Helemaal naar United toe. En mocht dat er niet zijn dan is het toch zo'n lage kans dat hij komt en als hij komt of het dan in de komende zomer al gebeurd.

Aan de andere kant gebeuren er nu al 2 jaar zulke onbegrijpbare dingen bij ons Ajax dat het heel goed mogelijk is.

Kans dat Ten Hag beschikbaar is wordt met de week groter. Alsof Ten Hag het erom doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Thierryvane:

Verschillende media hebben het over de vervanger van Medic. Kan ik mij in vinden maar liever niet. Ligt er volgens het AD weer lang uit met een hamstringblessure dus laat PSV 'm maar halen.

Wij hebben wel ervaring met CV’s die vaak en/of langdurig geblesseerd zijn ja ;c

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei timpy00:

Vd Vaart bij rondo: Ik zou bij Ajax moeten werken

Van Halst: Ik heb je ervoor gevraagd

Vd Vaart: kwam privé niet uit....

Louter domme dingen roept vd Vaart.

Hart op de tong en zegt daarbij vanuit emotie regelmatig onhandige dingen. 

Even los van of hij iets kan geloof ik wel echt dat hij Ajax zou willen helpen. Dit voorbeeld vind ik dan niet per sé dom. Ik denk dat hij het liefst bij Ajax zou gaan werken, maar er is één ding dat hij nog veel belangrijker vindt, zijn gezin. Daarom is hij ook meegegaan naar Roemenië. Vindt dat juist wel ergens te prijzen. Snap dat het wat dom overkomt als je dit roept en gevraagd bent, maar de achterliggende reden vind ik toch vrij logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites