Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Urbeto:

Maar iedereen is hier dus oké mee nu? Het is toch ronduit gênant dat je zo'n man weer terug laat keren terwijl er nog een onderzoek loopt? 

Joh, moet jij je niet zorgen maken om het vertrek van Slot i.p.v. de nieuwe TD van Ajax?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

5 minuten geleden zei Urbeto:

Maar iedereen is hier dus oké mee nu? Het is toch ronduit gênant dat je zo'n man weer terug laat keren terwijl er nog een onderzoek loopt? 

het gênante is vooral dat er zo'n heisa van gemaakt, had het gewoon intern besproken en niemand had het een probleem gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Joh, moet jij je niet zorgen maken om het vertrek van Slot i.p.v. de nieuwe TD van Ajax?

Ik stel gewoon een terechte vraag, dus zie niet in waarom je zo zou reageren. Beetje kinderachtig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Urbeto:

Wat moeten we er aan doen dan? De ledenraad die zeer invloedrijk is wilde hem in een functie hebben perse. 

Als algemeen directeur was hij sowieso niet houdbaar door die mogelijke handel met voorkennis.

Dit is echt een andere functie dan ceo. Als algemeen directeur was hij wat mij betreft inmiddels ongeschikt omdat hij niet op de hoogte was en mogelijk is wat het inhoudt qua regelgeving en handelen van een statutaire directeursfunctie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Ik stel gewoon een terechte vraag, dus zie niet in waarom je zo zou reageren. Beetje kinderachtig. 

Het gaat er allemaal vreselijk amateuristisch aan toe, heb je helemaal gelijk in. Dit hele seizoen is een grote circusact. Toch lijkt mij dit voor alle partijen de beste oplossing. Daarnaast houdt de RVC een slag om de arm door aan te geven dat ze het nog lopende onderzoek afwachten en zijn positie eventueel heroverwegen als de uitkomst slecht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rich ruzzian:

Wat moeten we er aan doen dan? De ledenraad die zeer invloedrijk is wilde hem in een functie hebben perse. 

Als algemeen directeur was hij sowieso niet houdbaar door die mogelijke handel met voorkennis.

Dit is echt een andere functie dan ceo. Als algemeen directeur was hij wat mij betreft inmiddels ongeschikt omdat hij niet op de hoogte was en mogelijk is wat het inhoudt qua regelgeving en handelen van een statutaire directeursfunctie

Niemand verwacht dat je hoogstpersoonlijk die man van het pluche gaat trekken, maar je afkeuring over de gang van zaken uitspreken is wel het minste wat je kunt doen. Ik stoor me sowieso aan het gebrek aan kritiek op Kroes bij een deel van de Ajax aanhang (lees: F-Side), daar zit geen druppel zelfreflectie bij. Bij iedere andere BVO zou Kroes niet meer in genade aangenomen worden, maar bij Ajax maakt de publieke perceptie al heel lang niet meer uit. De club is niet eens in staat om de harde lijn van Van Praag vast te houden. Ik vind het echt een enorm zwaktebod. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Pantelic podcast had zo'n jongen het helemaal uitgezocht samen met advocaten en die dachten dat het hoogstens een boete zou worden oid.

Maargoed ben als Ajacied blij dat we door kunnen pakken en een nieuwe trainer kunnen gaan aanstellen en ons kunnen richten op transferbeleid.

Als burger denk ik weer lekker voorbeeld als club naar de maatschappij toe. Maargoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Gert:

Bij de Pantelic podcast had zo'n jongen het helemaal uitgezocht samen met advocaten en die dachten dat het hoogstens een boete zou worden oid.

Maargoed ben als Ajacied blij dat we door kunnen pakken en een nieuwe trainer kunnen gaan aanstellen en ons kunnen richten op transferbeleid.

Als burger denk ik weer lekker voorbeeld als club naar de maatschappij toe. Maargoed.

Als morgen bij ABN Amro blijkt dat iemand met voorkennis handelt en hem of haar niet ontslaat, dan is dat een week voer voor alle talkshows.

Ondanks of het met een boete en berisping kan woeden afgedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Als morgen bij ABN Amro blijkt dat iemand met voorkennis handelt en hem of haar niet ontslaat, dan is dat een week voer voor alle talkshows.

Ondanks of het met een boete en berisping kan woeden afgedaan.

Dit is nu toch ook al weken negatief nieuws? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien omdat het nu allemaal zo kut is, maar heb eigenlijk best wel veel zin in volgend seizoen. Zeg niet dat het allemaal geweldig gaat worden, maar een paar kutspelers verkopen, wat leuke erbij, Pottertje voor de ploeg, kan nog leuk worden. 

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Urbeto:

Niemand verwacht dat je hoogstpersoonlijk die man van het pluche gaat trekken, maar je afkeuring over de gang van zaken uitspreken is wel het minste wat je kunt doen. Ik stoor me sowieso aan het gebrek aan kritiek op Kroes bij een deel van de Ajax aanhang (lees: F-Side), daar zit geen druppel zelfreflectie bij. Bij iedere andere BVO zou Kroes niet meer in genade aangenomen worden, maar bij Ajax maakt de publieke perceptie al heel lang niet meer uit. De club is niet eens in staat om de harde lijn van Van Praag vast te houden. Ik vind het echt een enorm zwaktebod. 

Bij iedere andere BVO is deze situatie niet mogelijk, aangezien Ajax de enige club is die op de beurs aanwezig is. Dus in dat opzicht is dit lekker makkelijk roepen.

Nou bij deze dan mijn afkeuring van zaken , maar dan misschien juist nog om een andere redenen: Ik vind iemand die dermate gepokt en gemazeld is in het bedrijfsleven een hele slechte professional als je niet zelf kunt bedenken dat dit een uitermate achterlijke actie is en vraag me of in hoeverre je dan capabel bent om een dergelijke positie te bekleden.

Alsof ik als accountant mijn klanten soevereiniteit ga adviseren, omdat ik niet in belastingen geloof. Gekmakend vind ik het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites