Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Taylor kan er geen klote van joh, En hij heeft super veel middenvelders voor zich. Heeeeel misschien als Lwb omdat daar alleen Blind een optie is? Maar gisteren moest hij ook alweer bijna huilen toen hij op de lat kopte. Zit er mentaal wel een beetje doorheen. Heb in het NL elftal topic mijn selectie maar vast gedropt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

17 minuten geleden zei Arezo:

Taylor kan er geen klote van joh, En hij heeft super veel middenvelders voor zich. Heeeeel misschien als Lwb omdat daar alleen Blind een optie is? Maar gisteren moest hij ook alweer bijna huilen toen hij op de lat kopte. Zit er mentaal wel een beetje doorheen. Heb in het NL elftal topic mijn selectie maar vast gedropt.

Omdat het Koeman is en omdat hij dan wellicht denkt dat Taylor multi inzetbaar is en eventueel op de linker wingback kan spelen nu daar blessures zijn.

Hato is gewoon op. Speelde alles en je ziet gewoon dat het een te lang seizoen is geweest. Mentaal en fysiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Arezo:

Op basis van? Zou ik eerder Hato oproepen, je mag er toch 26 meenemen. 

Jij hebt ook voor het laatst naar Ajax gekeken in oktober van het vorige jaar? Als een speler bij Ajax, naast Brobbey, op dit moment boven de ellende uitstijgt is het Taylor wel. Legt meer energie in de wedstrijd dan in tijden en word ook weer steeds vaker gevaarlijk.

Hato nu meenemen zou ik geen goed signaal vinden. Die zit er niet goed in en eerlijk, ik denk dat de rust hem ook even goed gaat doen. Sinds zijn debuut altijd alles gespeeld. Voor Brobbey geldt qua rust hetzelfde. Hoe graag ik Brobbey ook met Oranje mee zie gaan naar het EK, ik denk dat ook voor hem rust goed is. Die jongen is overbelast en dat merk je met elke keer nieuwe blessures. 

Als wingback zou ik Maatsen meenemen op dit moment naast Blind. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Remko Pasveer is niet van plan om deze zomer te stoppen. De 40-jarige doelman voelt zich fit en denkt ook volgend seizoen van waarde te kunnen zijn voor #Ajax. Hij is met de club in gesprek over het verlengen van zijn aflopende contract.

Remkooooooooooooooo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Remkooooooooooooooo!

Zou hem dan graag naar Vitesse zien gaan en daar een mooi seizoen keepen. Maargoed, als 3e keeper bij Ajax zie ik het ook wel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Gert:

Zou hem dan graag naar Vitesse zien gaan en daar een mooi seizoen keepen. Maargoed, als 3e keeper bij Ajax zie ik het ook wel zitten.

Wellicht tweede keeper toch? Rulli en Gorter weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Gert:

Betrouwbare nestor en mentor met een persoonlijkheid die een jonge ploeg kan helpen. Ik vind het wel een goede zet eigenlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ElMarcos:

Jij hebt ook voor het laatst naar Ajax gekeken in oktober van het vorige jaar? Als een speler bij Ajax, naast Brobbey, op dit moment boven de ellende uitstijgt is het Taylor wel. Legt meer energie in de wedstrijd dan in tijden en word ook weer steeds vaker gevaarlijk.

Hato nu meenemen zou ik geen goed signaal vinden. Die zit er niet goed in en eerlijk, ik denk dat de rust hem ook even goed gaat doen. Sinds zijn debuut altijd alles gespeeld. Voor Brobbey geldt qua rust hetzelfde. Hoe graag ik Brobbey ook met Oranje mee zie gaan naar het EK, ik denk dat ook voor hem rust goed is. Die jongen is overbelast en dat merk je met elke keer nieuwe blessures. 

Als wingback zou ik Maatsen meenemen op dit moment naast Blind. 

Brobbey vind ik dan juist wel iemand die je mee moet nemen, vanuit oranje bekeken. Is toch iemand die echt wat anders brengt dan de spitsen die je hebt. Laat brobs maar elk laatste half uur ofzo oorlog maken daar. Memphis of Gakpo er dan om heen, zie ik wel wat in.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei ElMarcos:

Betrouwbare nestor en mentor met een persoonlijkheid die een jonge ploeg kan helpen. Ik vind het wel een goede zet eigenlijk. 

Nee begrijp me niet verkeerd. Ik gun Pasveer meer dan een bijrol. Lijkt me nog een prima Eredivisie keeper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Brobbey vind ik dan juist wel iemand die je mee moet nemen, vanuit oranje bekeken. Is toch iemand die echt wat anders brengt dan de spitsen die je hebt. Laat brobs maar elk laatste half uur ofzo oorlog maken daar. Memphis of Gakpo er dan om heen, zie ik wel wat in.  

Oh ik zou hem er qua speler en speelstijl dolgraag bij zien, maar dat doet niks af aan het feit dat hij er qua fysieke gesteldheid niet bij gebaat is en daarmee Ajax ook niet. Ik redeneer hier even puur als Ajacied en niet als supporter van Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ElMarcos:

Oh ik zou hem er qua speler en speelstijl dolgraag bij zien, maar dat doet niks af aan het feit dat hij er qua fysieke gesteldheid niet bij gebaat is en daarmee Ajax ook niet. Ik redeneer hier even puur als Ajacied en niet als supporter van Oranje.

Welke speler op het EK wel, kan je je afvragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Praag z’n zin in zoverre dat Kroes niet meer de hele organisatie mag regelen. (En daarbij doe ik even de aanname dat er vanuit Van Praag veel aangelegen was om Kroes te lozen als AD.) De bestuursraad en de fans hun zin omdat Kroes zich met het voetballende deel mag blijven bemoeien. 

Anyhow, het blijft bijzonder allemaal :-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites