Gert Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Leuk gaan nu dus nog half uur kijken naar Ajax dat ballen de 16 in gaat pompen. Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Het houdt niet op, niet vanzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Is dit dan ook geen rood? Of moet ik mijn Ajax-bril afzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Uitvinding van het 1 5 2 1 1 systeem is dit denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei Thierryvane: Is dit dan ook geen rood? Of moet ik mijn Ajax-bril afzetten? Vond het wat ongelukkig, maar hands is hands en Godts was dan vrij door op de keeper. In mijn ogen net zo goed rood dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Taylor. Allemachtig. Die symboliseert toch wel het huidige Ajax hè. Een wedstrijdje leuk presteren en dan de volgende wedstrijd uitermate matig voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei Thierryvane: Is dit dan ook geen rood? Of moet ik mijn Ajax-bril afzetten? Ik twijfelde of het überhaupt hands was. Maar als bal niet tegen zijn hand komt dan komt hij tegen zij lichaam is die bak er alsnog niet doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april We moeten straks ook nog eens playoffs gaan zitten bekijken. Plsssss let it stopppppp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei AjaciedBart.: We moeten straks ook nog eens playoffs gaan zitten bekijken. Plsssss let it stopppppp Nee hoor. Ajax wordt gewoon 5e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Dit moet toch gewoon rood zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) 7 minuten geleden zei timpy00: Nee hoor. Ajax wordt gewoon 5e. Ik waardeer je optimisme 24 april bewerkt door Arles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april VAR heeft weer medelijden met Ajax. Deze van Gaeei had best even paar keer herhaald kunnen worden door ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 minuten geleden zei Arles: Ik waardeer je optimisme Is gewoon realistisch toch? Zie geen ander team meer punten halen dan Ajax in de laatste 4 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Wow mensen die ballen van de zijkant en de as kunnen inbrengen. Wat een geniale vondst van de trainer 10 minuten voor tijd. Nadat je al 50 minuten met 10 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei timpy00: Is gewoon realistisch toch? Zie geen ander team meer punten halen dan Ajax in de laatste 4 wedstrijden. Tja, Freek Jansen zei ook dat ze ‘gewoon’ 12 punten gingen pakken deze reeks. De eerste uitglijder wordt alweer gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Deze tackle was inderdaad niet zo fraaei. Dacht even dat het 'baaei baaei, zwaaei zwaaei' zou worden maar de VAR gaf er een andere draaei aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei ROEMM: Tja, Freek Jansen zei ook dat ze ‘gewoon’ 12 punten gingen pakken deze reeks. De eerste uitglijder wordt alweer gemaakt Zelfs als Ajax 6 punten haalt is er een reële kans dat je 5e wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Nu is het wachten op NEC en Utrecht. #BergwijnBedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zou Schip ooit van te voren nagedacht hebben over een tactiek met 10 tegen 11? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei timpy00: Zou Schip ooit van te voren nagedacht hebben over een tactiek met 10 tegen 11? Alle ballen op Rensch denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april #pep van 't Schip Meester tacticus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Het medelijden van de VAR is wel weer stuitend hé. Dat moest natuurlijk gewoon rood zijn voor jullie Deense wonderspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 33 minuten geleden zei JanVertonghen: Zoiets bedenkt John niet hoor. Zou zelf nu ook wel graag Gaaei zien inderdaad. Jammer dat onze trainer tot de 80e minuut nodig had om een simpel plan te bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei Urbeto: Het medelijden van de VAR is wel weer stuitend hé. Dat moest natuurlijk gewoon rood zijn voor jullie Deense wonderspeler. Omdat Baas z'n voet onder Gaaei z'n noppen zet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Nou, bedankt Chuba. Zin in 19 mei rond een uurtje of half 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten