misterhille Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei JanVertonghen: Hopen op drie potten schorsing Ik vind dit wel 3 wedstrijden schorsing waard, hoor! xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Bergwijn Goed hoor dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april In de Kuip werd Bergwijn nog gespaard maar nu alsnog op herhaling. Wat een domme domme domme jongen is dit toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Veel te zwaar gestraft toch met rood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Nou benieuwd of onze meester tacticus, die met elf al bang is om initiatief te tonen nu iets moois neer gaat zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei Thierryvane: Veel te zwaar gestraft toch met rood? Ik denk dat ze hem tellen als doorgebroken/directe scoringskans ontnomen. Kan ik me ergens wel in vinden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: In de Kuip werd Bergwijn nog gespaard maar nu alsnog op herhaling. Wat een domme domme domme jongen is dit toch. Veelzeggend voor dit seizoen ook dat zo'n domme jongen aanvoerder is bij de grootste club van Nederland. Gaat je gewoon deze pot kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei Thierryvane: Veel te zwaar gestraft toch met rood? Het zal beoordeeld zijn als ontnemen van een scoringskans. Als je dat met een niet-voetbalactie doet is het wel rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Ik ben zo blij met mezelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Akpom? Ben benieuwd kan zelf geen variant bedenken waarbij ik nu aan hem zou denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei timpy00: Akpom? Ben benieuwd kan zelf geen variant bedenken waarbij ik nu aan hem zou denken. Never mind blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Brobbey heeft wel een beetje korte hamstrings volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Ben je toch blij dat je thuis zit en gewoon een boek kan lezen nu. wat een graf club is het geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik denk dat ze hem tellen als doorgebroken/directe scoringskans ontnomen. Kan ik me ergens wel in vinden hoor. Vind het een 50/50. Ach, een speelronde zonder Bergwijn is geen straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Nouja, gaat weer genieten worden 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 8 minuten geleden zei Thierryvane: Vind het een 50/50. Ach, een speelronde zonder Bergwijn is geen straf. Eén heel seizoen ook niet hè. Toch totaal niet gebracht wat je van hem mag verwachten. Hopelijk komt Pottertje snel, kunnen we altijd nog professioneel zwerkballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 8 minuten geleden zei ElPrincipito: Eén heel seizoen ook niet hè. Toch totaal niet gebracht wat je van hem mag verwachten. Hopelijk komt Pottertje snel, kunnen we altijd nog professioneel zwerkballen. Met MvP als de Golden Snitch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Mijn hemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april @timpy00 welke tactische meesterzet zou hij nu aan het bedenken zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Standaard Rensch moment ook weer geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 minuten geleden zei JanVertonghen: @timpy00 welke tactische meesterzet zou hij nu aan het bedenken zijn? Wat de snelste manier is om naar Ibiza te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei JanVertonghen: @timpy00 welke tactische meesterzet zou hij nu aan het bedenken zijn? Je hebt alleen Rijkhoff als aanvaller. En je hebt ook niet echt een aanvallende middenvelder op de bank. Waarschijnlijk ga je door de stand zo veel de bal krijgen. Dan maar diepgang vanaf je backs zou ik nu kiezen. Godts vrije rol om Akpom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei timpy00: Je hebt alleen Rijkhoff als aanvaller. En je hebt ook niet echt een aanvallende middenvelder op de bank. Waarschijnlijk ga je door de stand zo veel de bal krijgen. Dan maar diepgang vanaf je backs zou ik nu kiezen. Godts vrije rol om Akpom. Zoiets bedenkt John niet hoor. Zou zelf nu ook wel graag Gaaei zien inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zojuist zei JanVertonghen: Zoiets bedenkt John niet hoor. Zou zelf nu ook wel graag Gaaei zien inderdaad. Godts ergens deze wedstrijd wisselen is opgeven in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Wat een leuke kleine doekjes houden ze vast trouwens achter het doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten