La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Is het al tijd om de selectie bij te pakken en wegstrepen wie er weg mogen? Ook mis ik al een paar pagina's een opstelling. Als jullie willen dat ik ga aftrappen, dan doe ik dat met alle liefde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Wil alleen nog even deze actie posten van onze geliefde aanvoerder. Bergwijn statistieken Feyenoord - Ajax: - klappen 1 - schoten op doel 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ben wel benieuwd of de tuchtcommissie er nog naar gaat kijken, want dit lijkt me toch gewoon rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 12 uur geleden zei La Pulga: Is het al tijd om de selectie bij te pakken en wegstrepen wie er weg mogen? Ook mis ik al een paar pagina's een opstelling. Als jullie willen dat ik ga aftrappen, dan doe ik dat met alle liefde. Zolang het in de andere organen chaos is, zal er chaos op t veld blijven 12 uur geleden zei PJHoutman: Ben wel benieuwd of de tuchtcommissie er nog naar gaat kijken, want dit lijkt me toch gewoon rood. Hoop dat die geschorst wordt en daarmee zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 23 minuten geleden zei PJHoutman: Ben wel benieuwd of de tuchtcommissie er nog naar gaat kijken, want dit lijkt me toch gewoon rood. Vrees van niet. Anders kunnen we zomaar een punt pakken tegen Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Kon Ajax vandaag niet beter een Fenerbahce doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Wil alleen nog even deze actie posten van onze geliefde aanvoerder. Bergwijn statistieken Feyenoord - Ajax: - klappen 1 - schoten op doel 0 Kan mooi met Di Maria in de ring stappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Wil alleen nog even deze actie posten van onze geliefde aanvoerder. Bergwijn statistieken Feyenoord - Ajax: - klappen 1 - schoten op doel 0 Ik had het vandaag nog met m’n schoonvader (Ajax-fan) over Bergwijn. Die man is toch in helemaal niets een aanvoerder? Dat vreselijke verongelijkte smoelwerk zal vast niet helpen in het smeden van een echt team. Op het veld lijkt het natuurlijk ook al jaren nergens (meer) op. Die ‘gangster’ tattoo in z’n gezicht maakt het wel echt af trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Blindje ook aan het woord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) 12 uur geleden zei Thierryvane: Geweldige vergelijking! Je kan ook normaal antwoord geven, ipv zo raar te doen. Jij hebt hier om haverklap over Vos, dus blijkbaar ben je tevreden... Als ranglijst je niet boeit, wat dan wel? 12 uur geleden zei timpy00: Jong Ajax gaat totaal niet om kampioen te worden. Jong Ajax speelt herkenbaar voetbal. Vos stond ook voor de groep in de enige helft van dit seizoen die ergens op leek. "herkenbaar" voetbal, dat is voldoende dus? Ehhh oké, weer wat geleerd. 7 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Bij Jong Ajax is resultaat ondergeschikt aan ontwikkeling van individuele spelers en ontwikkeling van spelers onderling. Dat is al jaren zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Zijn Dave en Sylvano eigenlijk broers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 39 minuten geleden zei Kyrill: "herkenbaar" voetbal, dat is voldoende dus? Ehhh oké, weer wat geleerd. Na twee jaar naar niks te zitten kijken. Vind ik het belangrijkst dat wie de trainer ook wordt een duidelijk idee heeft over voetbal en dat kan overbrengen op het team. Dat zou Vos kunnen zijn, die dat wel heeft aangetoond bij Jong. Of hij klaar is voor Ajax 1 geen idee. Als Ajax een Nederlandse trainer wilt dan hoop ik op hem. Hoop wel het liefst een buitenlandse trainer. Naam van Potter is daarin wel interessant. Maar wat vind jij dan belangrijk voor de nieuwe Ajax trainer aan kwaliteiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 37 minuten geleden zei Arezo: Zijn Dave en Sylvano eigenlijk broers? Nee zussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Nou benieuwd wat voor een nieuwsfeitje van Ajax we vandaag door onze strot krijgen geduwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Het was geen nachtmerrie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 42 minuten geleden zei Gert: Nou benieuwd wat voor een nieuwsfeitje van Ajax we vandaag door onze strot krijgen geduwd Vooral het ontbreken van het nieuwtje dat de trainer weg is vind ik jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 43 minuten geleden zei timpy00: Vooral het ontbreken van het nieuwtje dat de trainer weg is vind ik jammer. Ja zou graag Vos het seizoen zien afmaken. Maar misschien eerst maar tegen Twente in eigen huis nog vernederd worden en dan de laatste 4 potten dan met Vos en wat makkelijker programma dan het seizoen laten voltooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 6 minuten geleden zei Gert: Ja zou graag Vos het seizoen zien afmaken. Maar misschien eerst maar tegen Twente in eigen huis nog vernederd worden en dan de laatste 4 potten dan met Vos en wat makkelijker programma dan het seizoen laten voltooien. Kan je hem eigenlijk niet aan doen. Als je hem volgend jaar voor de groep wilt hebben dan zou ik 'm vanaf nu gewoon steeds meer verantwoordelijkheden geven. Dat kan ook stilzwijgend. Ik ga er ook vanuit dat van 't Schip naar een andere plek in de organisatie gaat, dus volgens mij loopt dat ook wel los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Normaal zou je zeggen Twente overleven en de laatste vier potten winnen voor plekkie 5. Maar dat zullen wel hooguit vier punten worden. #KroesControl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei Lenstra: Kan je hem eigenlijk niet aan doen. Als je hem volgend jaar voor de groep wilt hebben dan zou ik 'm vanaf nu gewoon steeds meer verantwoordelijkheden geven. Dat kan ook stilzwijgend. Ik ga er ook vanuit dat van 't Schip naar een andere plek in de organisatie gaat, dus volgens mij loopt dat ook wel los. Gaan ze ook niet doen, ze laten het voor nu wat het is. Alles lijkt erop dat er plaats gemaakt wordt voor Vos als assistent bij 1 komend seizoen. Gezien de hele technische staf van 1 wordt afgehaald. Ze hebben ook aangegeven dat ze een assistent willen die soort verbinder voor spelers van Jong naar 1 moet zijn. Daar zal Vos dus wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 3 minuten geleden zei Lenstra: Kan je hem eigenlijk niet aan doen. Als je hem volgend jaar voor de groep wilt hebben dan zou ik 'm vanaf nu gewoon steeds meer verantwoordelijkheden geven. Dat kan ook stilzwijgend. Ik ga er ook vanuit dat van 't Schip naar een andere plek in de organisatie gaat, dus volgens mij loopt dat ook wel los. Vos-Maduro beviel me wel even prima toen die 2 potten. Dat kan nu ook wel weer denk ik. Zie Ajax wel een trainer van buitenaf halen en Vos volgend seizoen gewoon nog een jaar Jong doen. Of assistent bij 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Graham Potter werd even genoemd in de Engelse/Nederlandse media maar die heeft bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 2 minuten geleden zei Thierryvane: Graham Potter werd even genoemd in de Engelse/Nederlandse media maar die heeft bedankt. Voegde die er nog een 'Ik kan niet toveren' aan toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 7 minuten geleden zei Thierryvane: Graham Potter werd even genoemd in de Engelse/Nederlandse media maar die heeft bedankt. Die is natuurlijk ook iets andere salarissen gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten