Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

12 uur geleden zei La Pulga:

Is het al tijd om de selectie bij te pakken en wegstrepen wie er weg mogen? Ook mis ik al een paar pagina's een opstelling. Als jullie willen dat ik ga aftrappen, dan doe ik dat met alle liefde.

Zolang het in de andere organen chaos is, zal er chaos op t veld blijven 

12 uur geleden zei PJHoutman:

Ben wel benieuwd of de tuchtcommissie er nog naar gaat kijken, want dit lijkt me toch gewoon rood. 

Hoop dat die geschorst wordt en daarmee zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Wil alleen nog even deze actie posten van onze geliefde aanvoerder. 

Bergwijn statistieken Feyenoord - Ajax:

- klappen 1

- schoten op doel 0

Kan mooi met Di Maria in de ring stappen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Wil alleen nog even deze actie posten van onze geliefde aanvoerder. 

Bergwijn statistieken Feyenoord - Ajax:

- klappen 1

- schoten op doel 0

Ik had het vandaag nog met m’n schoonvader (Ajax-fan) over Bergwijn. Die man is toch in helemaal niets een aanvoerder? Dat vreselijke verongelijkte smoelwerk zal vast niet helpen in het smeden van een echt team. Op het veld lijkt het natuurlijk ook al jaren nergens (meer) op. 

Die ‘gangster’ tattoo in z’n gezicht maakt het wel echt af trouwens:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Thierryvane:

Geweldige vergelijking!

Je kan ook normaal antwoord geven, ipv zo raar te doen. Jij hebt hier om haverklap over Vos, dus blijkbaar ben je tevreden... Als ranglijst je niet boeit, wat dan wel? ;e

12 uur geleden zei timpy00:

Jong Ajax gaat totaal niet om kampioen te worden. Jong Ajax speelt herkenbaar voetbal.

Vos stond ook voor de groep in de enige helft van dit seizoen die ergens op leek.

"herkenbaar" voetbal, dat is voldoende dus? Ehhh oké, weer wat geleerd. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Kyrill:

"herkenbaar" voetbal, dat is voldoende dus? Ehhh oké, weer wat geleerd. 

Na twee jaar naar niks te zitten kijken. Vind ik het belangrijkst dat wie de trainer ook wordt een duidelijk idee heeft over voetbal en dat kan overbrengen op het team.

Dat zou Vos kunnen zijn, die dat wel heeft aangetoond bij Jong. Of hij klaar is voor Ajax 1 geen idee. Als Ajax een Nederlandse trainer wilt dan hoop ik op hem.

Hoop wel het liefst een buitenlandse trainer. Naam van Potter is daarin wel interessant.

Maar wat vind jij dan belangrijk voor de nieuwe Ajax trainer aan kwaliteiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Gert:

Nou benieuwd wat voor een nieuwsfeitje van Ajax we vandaag door onze strot krijgen geduwd :cab:

Vooral het ontbreken van het nieuwtje dat de trainer weg is vind ik jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei timpy00:

Vooral het ontbreken van het nieuwtje dat de trainer weg is vind ik jammer.

Ja zou graag Vos het seizoen zien afmaken. Maar misschien eerst maar tegen Twente in eigen huis nog vernederd worden en dan de laatste 4 potten dan met Vos en wat makkelijker programma dan het seizoen laten voltooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gert:

Ja zou graag Vos het seizoen zien afmaken. Maar misschien eerst maar tegen Twente in eigen huis nog vernederd worden en dan de laatste 4 potten dan met Vos en wat makkelijker programma dan het seizoen laten voltooien.

Kan je hem eigenlijk niet aan doen. Als je hem volgend jaar voor de groep wilt hebben dan zou ik 'm vanaf nu gewoon steeds meer verantwoordelijkheden geven. Dat kan ook stilzwijgend. Ik ga er ook vanuit dat van 't Schip naar een andere plek in de organisatie gaat, dus volgens mij loopt dat ook wel los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lenstra:

Kan je hem eigenlijk niet aan doen. Als je hem volgend jaar voor de groep wilt hebben dan zou ik 'm vanaf nu gewoon steeds meer verantwoordelijkheden geven. Dat kan ook stilzwijgend. Ik ga er ook vanuit dat van 't Schip naar een andere plek in de organisatie gaat, dus volgens mij loopt dat ook wel los.

Gaan ze ook niet doen, ze laten het voor nu wat het is. Alles lijkt erop dat er plaats gemaakt wordt voor Vos als assistent bij 1 komend seizoen. Gezien de hele technische staf van 1 wordt afgehaald. Ze hebben ook aangegeven dat ze een assistent willen die soort verbinder voor spelers van Jong naar 1 moet zijn. Daar zal Vos dus wel komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Vos-Maduro beviel me wel even prima toen die 2 potten. Dat kan nu ook wel weer denk ik. Zie Ajax wel een trainer van buitenaf halen en Vos volgend seizoen gewoon nog een jaar Jong doen. Of assistent bij 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites