Beppu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Joery: Die Robert heeft natuurlijk van Zandvoort wel een ongelooflijk succes gemaakt, maar of hij dat ook kan bij Ajax.. tja wie zal het zeggen. Tja, daar heeft Max Verstappen natuurlijk voor 99% voor gezorgd. Als Ajax nu met het elftal van Real Madrid had gespeeld dan was het werk bestuurlijk ook wat makkelijker geworden (kip-ei, ik weet het). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist zei Beppu: Tja, daar heeft Max Verstappen natuurlijk voor 99% voor gezorgd. Als Ajax nu met het elftal van Real Madrid had gespeeld dan was het werk bestuurlijk ook wat makkelijker geworden (kip-ei, ik weet het). Ook dan was Steijn geen kampioen geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Hij heeft iig ervaring met een Foute Party tot een succes te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei Dansmeister: Interview van van Praag. Oi, oi, oi. Wat een vreselijke vent is het toch. Het is echt fucking dom om #Kroescontrol te rijden en die aandelen te kopen. Maar met alle rotzooi van de afgelopen periode, kun je de donder erop zeggen dat de machtsgeilheid weer flink is gestegen binnen de RVC padvinderclub. En jij weet ook dondersgoed wie er nu moet komen als het aan Van Praag ligt. Zoekt een GIF-je van ene... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Thierryvane: En jij weet ook dondersgoed wie er nu moet komen als het aan Van Praag ligt. Zoekt een GIF-je van ene... Deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 minuut geleden zei Thierryvane: En jij weet ook dondersgoed wie er nu moet komen als het aan Van Praag ligt. Zoekt een GIF-je van ene... Ja lekker dan. Dat ene gifje in combinatie met de geruchten dat die directeur van racecircuit in Zandvoort komt als vervanger. Het is me wel weer duidelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Die directeur van Zandvoort is wel gewend aan een turbulente baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 minuten geleden zei Geppiej: Ja lekker dan. Dat ene gifje in combinatie met de geruchten dat die directeur van racecircuit in Zandvoort komt als vervanger. Het is me wel weer duidelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 minuut geleden zei Kelvin: En nu iemand die hier perfect tussenpast en het Ajax DNA heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Geppiej: En nu iemand die hier perfect tussenpast en het Ajax DNA heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 6 minuten geleden zei Kelvin: We zoeken hier niet Kluivert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei Hwb: Overigens zou Ajax deze week met een persbericht over het KPMG-onderzoek naar de transacties van Mislintat komen, maar dat wordt nu maar een beetje uitgesteld. Dan zal de uitslag niet zo schokkend zijn vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Altijd leuk om op pagina 1000 over het falen van ajax te praten. Leuke scootertjes, ik wil er ook een als ik later groot ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei La Pulga: Het zou wel mooi zijn voor Ajax als wij vandaag de 1000 pagina’s weten te halen. Hopelijk gebeurd er nog iets waardoor wij ergens over kunnen lullen Ik sta op 1006, maar daar zullen een hoop weggefilterde berichten tussen zitten denk ik. Ook wel bizar dat ze nu al een opvolger het oog hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 7 minuten geleden zei neva: Ik sta op 1006, maar daar zullen een hoop weggefilterde berichten tussen zitten denk ik. Ook wel bizar dat ze nu al een opvolger het oog hebben. Dus dat. Wel snel hè, al is het nog geen gelopen race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 uur geleden zei Hwb: Echt ongelofelijk dit. Heeft het eerder (voorjaar 2022, toen hij in beeld was als opvolger van Overmars) dus ook al gedaan. In maart gesproken met Meijaard, op 5 april met Danny Blind (toen Commissaris Technische Zaken) en op 6 april zijn eerste aandelenpakket gekocht. Niet te filmen joh. Haha dan ben je echt wel een nog grotere lul de behanger dan John van Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Hij deed iets te popiejopie, verbaast mij niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei neva: Ik sta op 1006, maar daar zullen een hoop weggefilterde berichten tussen zitten denk ik. Ook wel bizar dat ze nu al een opvolger het oog hebben. Mwah ze zullen destijds toen Kroes het werd al wel meerdere kandidaten gehad hebben. Met Kroes dan als nummer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei 007mark: Haha dan ben je echt wel een nog grotere lul de behanger dan John van Zweden Kroes is zover ik weet geen racistische paardenlul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Iedereen gefeliciteerd met het behalen van pagina 1000! #KroesControl #SchippieBall #MakeAjaxGreatAgain #WZAWZDB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 27 minuten geleden zei Thierryvane: Iedereen gefeliciteerd met het behalen van pagina 1000! #KroesControl #SchippieBall #MakeAjaxGreatAgain #WZAWZDB Toch nog iets behaald dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 47 minuten geleden zei Arezo: Toch nog iets behaald dit seizoen Er zijn genoeg mijlpalen bereikt hoor dit seizoen. De vraag is alleen of je er trots op moet zijn . Dit is misschien wel het meest historische Ajax jaar ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 18 uur geleden zei Michaelinho*: Is die voorkeur voor Frank de Boer nu echt serieus of is het een soort meme? Ik meen me toch te herinneren dat de beste man compleet is afgemaakt ondanks zijn 4 succesvolle jaren. Ik hoop dat Frenkie komt. Prima als assistent. Enige club waar die man zich thuisvoelt. Kan Maduro mooi wieberen naar Jong Ajax. Alle andere assistenten mogen vertrekken. Vos doorschuiven. Aan de andere kant. Geen AD, geen TD, geen hoofdtrainer. In die puinzooi kan Frenkie ook uitstekend werken. Kan die mooi het 5-3-2 overnemen van Schippieball. #Frenkieball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Frons gaat 100% met Martha op linksback spelen en Banel rechtsbuiten. Nu nog een Viktor Fisher ergens vinden voor individuele speldenprikken en vanmiddag United bellen om Eriksen zo gek te krijgen om terug te keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 10 uur geleden zei Gert: Kroes is zover ik weet geen racistische paardenlul. Hij heeft immers zelf een Kroeskop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten