Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Joery:

Die Robert heeft natuurlijk van Zandvoort wel een ongelooflijk succes gemaakt, maar of hij dat ook kan bij Ajax.. tja wie zal het zeggen.

Tja, daar heeft Max Verstappen natuurlijk voor 99% voor gezorgd. Als Ajax nu met het elftal van Real Madrid had gespeeld dan was het werk bestuurlijk ook wat makkelijker geworden (kip-ei, ik weet het).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zojuist zei Beppu:

Tja, daar heeft Max Verstappen natuurlijk voor 99% voor gezorgd. Als Ajax nu met het elftal van Real Madrid had gespeeld dan was het werk bestuurlijk ook wat makkelijker geworden (kip-ei, ik weet het).

Ook dan was Steijn geen kampioen geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Interview van van Praag. Oi, oi, oi. Wat een vreselijke vent is het toch. Het is echt fucking dom om #Kroescontrol te rijden en die aandelen te kopen. Maar met alle rotzooi van de afgelopen periode, kun je de donder erop zeggen dat de machtsgeilheid weer flink is gestegen binnen de RVC padvinderclub.

En jij weet ook dondersgoed wie er nu moet komen als het aan Van Praag ligt.

Zoekt een GIF-je van ene...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

En jij weet ook dondersgoed wie er nu moet komen als het aan Van Praag ligt.

Zoekt een GIF-je van ene...

Ja lekker dan. Dat ene gifje in combinatie met de geruchten dat die directeur van racecircuit in Zandvoort komt als vervanger. Het is me wel weer duidelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Geppiej:

Ja lekker dan. Dat ene gifje in combinatie met de geruchten dat die directeur van racecircuit in Zandvoort komt als vervanger. Het is me wel weer duidelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Overigens zou Ajax deze week met een persbericht over het KPMG-onderzoek naar de transacties van Mislintat komen, maar dat wordt nu maar een beetje uitgesteld.

Dan zal de uitslag niet zo schokkend zijn vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Het zou wel mooi zijn voor Ajax als wij vandaag de 1000 pagina’s weten te halen. Hopelijk gebeurd er nog iets waardoor wij ergens over kunnen lullen

Ik sta op 1006, maar daar zullen een hoop weggefilterde berichten tussen zitten denk ik. 

Ook wel bizar dat ze nu al een opvolger het oog hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei neva:

Ik sta op 1006, maar daar zullen een hoop weggefilterde berichten tussen zitten denk ik. 

Dus dat. Wel snel hè, al is het nog geen gelopen race. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Echt ongelofelijk dit. Heeft het eerder (voorjaar 2022, toen hij in beeld was als opvolger van Overmars) dus ook al gedaan. In maart gesproken met Meijaard, op 5 april met Danny Blind (toen Commissaris Technische Zaken) en op 6 april zijn eerste aandelenpakket gekocht. Niet te filmen joh.

Haha dan ben je echt wel een nog grotere lul de behanger dan John van Zweden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Mwah ze zullen destijds toen Kroes het werd al wel meerdere kandidaten gehad hebben. Met Kroes dan als nummer 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Thierryvane:

Iedereen gefeliciteerd met het behalen van pagina 1000! #KroesControl #SchippieBall #MakeAjaxGreatAgain #WZAWZDB

Toch nog iets behaald dit seizoen :-D:-D:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Michaelinho*:

Is die voorkeur voor Frank de Boer nu echt serieus of is het een soort meme? :-D Ik meen me toch te herinneren dat de beste man compleet is afgemaakt ondanks zijn 4 succesvolle jaren. 

Ik hoop dat Frenkie komt. Prima als assistent. Enige club waar die man zich thuisvoelt. Kan Maduro mooi wieberen naar Jong Ajax. Alle andere assistenten mogen vertrekken. Vos doorschuiven. 

Aan de andere kant. Geen AD, geen TD, geen hoofdtrainer. In die puinzooi kan Frenkie ook uitstekend werken. Kan die mooi het 5-3-2 overnemen van Schippieball. #Frenkieball

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frons gaat 100% met Martha op linksback spelen en Banel rechtsbuiten. Nu nog een Viktor Fisher ergens vinden voor individuele speldenprikken en vanmiddag United bellen om Eriksen zo gek te krijgen om terug te keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites