Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ik laat het maar gewoon over me heen komen. Was in het begin in elk geval over de meeste aankopen ook wel enthousiast, and that escalated quickly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: #KroesControl naar het volgende kampioenschap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 2 uur geleden zei Chiemel: Dit soort dingen werden ook over Mislintat gezegd 1 uur geleden zei neva: Sowieso doen jullie interviews het altijd goed. Steijn was ook een verademing toch? Dit is natuurlijk een grapje, als je al hoort dat die met Van Gaal en Blind gaat overleggen over de nieuwe trainer weet je al bijna 100% zeker dat het Frankie gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 2 uur geleden zei Erwin.: Voorlopig komt ie op mij ook over als een mediageil mannetje. Dit inderdaad. Ben nog niet heel enthousiast gegeven alle geluiden. Laat me graag verrassen, maar na de decepties van afgelopen seizoenen mogen de supporters wel een toontje lager zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ik vind dat Alex het vooral heel veel heeft over Alex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 8 uur geleden zei Thierryvane: Ik vind dat Alex het vooral heel veel heeft over Alex. Maar hij zegt toch zelf dat het over Ajax moet gaan en niet over Alex? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ik vind het ook niet gek dat er bij een introductie interview het meer over jezelf gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ik vind het gezever en gezeur, heb het ook helemaal gezien. Is gewoon goed eerste interview en bij zegt verstandige en goede dingen. Zoals sommige processen bij de club, in samenspraak gaan en niet alleen via hem en meer. Echte werk begint nu pas, hij moet gaan laten zien, ook al op bestuurlijk vlak aan te kunnen en Ajax terug op de rails te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Heel tactisch vanuit hem en Ajax vooral, Schippie uit de wind houden en de aandacht even weg van de resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart @ThierryvaneMikau tijd op ziggo, lekker met bord op de schoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 uur geleden zei La Pulga: @ThierryvaneMikau tijd op ziggo, lekker met bord op de schoot 2-0 voor maar nog geen goaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 11 minuten geleden zei Thierryvane: 2-0 voor maar nog geen goaltje. Wel mooi een rode kaart veroorzaakt. Mag terug naar Dammie hoor, 5-3-2 met beast brob en mikky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart (bewerkt) Over uurtje hebben we Ajax - Liverpool, live op YouTube. @Thierryvane @Dansmeistergifje staat al klaar? Maakt die ook nog de 1-0 23 maart bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Van Fernando Torres wil ik toch geen schouderduwtje krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Logisch dat Litmanen met 6 speelt. Nummer 10 is natuurlijk altijd voor De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 3 uur geleden zei La Pulga: Over uurtje hebben we Ajax - Liverpool, live op YouTube. @Thierryvane @Dansmeistergifje staat al klaar? Maakt die ook nog de 1-0 Die maken toch best een kans tegen het huidige Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 24 minuten geleden zei Lenstra: Logisch dat Litmanen met 6 speelt. Nummer 10 is natuurlijk altijd voor De Jong. Uiteindelijk speelde iedereen met het rugnummer waarmee ze "groot" zijn geworden, dus ook Jari had nummertje 10. 7 minuten geleden zei Wolf_pd: Die maken toch best een kans tegen het huidige Ajax? Qua veldspel zag het er soms niet eens verkeerd uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Djibril Cisse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Rijkhof vandaag expres verloren met -19 zodat hij deze zomer met het eerste naar het EK kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Mu user Gert: hierbij de bevestiging dat je al 10 jaar geleden gestopt ben met voetballen Ryan Babel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart De Telegraaf is verbaasd over keuze bij Ajax: ‘Een heel eng, incestueus kliekje’ (voetbalzone.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Seedorf hoeft niet bij Ajax te komen in ieder geval, wat een gezwam (Veronica Offside). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Wel verfrissend als Kroes dit aan zou durven na het Mislintat-debacle. Benieuwd of ze dan ook een buitenlandse trainer aan durven te stellen, dat zou haast wel moeten kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten