Arezo Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 1 uur geleden zei Chiemel: Als ik alleen spelers zou benoemen waarvoor ik naar een wedstrijd zou willen kijken: Ramaj Hato Kaplan Godts Brobbey Berghuis Je gaat voor een keeper een wedstrijd kijken? Dat vind ik wel badass eigenlijk. Ik denk dat Hato, Kaplan en Brobbey wel een beetje de spelers zijn waarom heen je je selectie zou kunnen bouwen. Hoop dat Godts ietd wordt (ik kijk vanuit religieuze redenen weinig Ajax, maar die heeft wel wat) en Berghuis is gewoon niet goed genoeg (ook bij Feyenoord stond hij er nooit in grote wedstrijden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Kaplan opgeroepen voor Turkije. Hopelijk een goed voorteken dat de blessure niet teveel voorstelt en hij zondag mee naar Rotterdam kan. Ik heb trouwens wel een serieus nieuw probleem. Kan laatste maanden niet meer onbevangen naar Nirvana luisteren zonder dat ik dan aan Sosa denk. Echt kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Om nog een beetje extra zoutig te zijn, iemand gister Kudus gezien? volgens mij heeft die dit seizoen nog steeds de meeste kansen gecreëerd bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Rijkhof golaso, zondag basis en in de zomer mee naar Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 55 minuten geleden zei La Pulga: Rijkhof golaso, zondag basis en in de zomer mee naar Duitsland. Gaat Jong Ajax ook op trainingskamp dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Dies Janse zat gisteren niet bij de selectie van Jong @PJHoutman. 12 uur geleden zei La Pulga: Rijkhof golaso, zondag basis en in de zomer mee naar Duitsland. 8 KKD potten, 5 goals. Maar lekker Akpom laten invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 11 minuten geleden zei Thierryvane: Dies Janse zat gisteren niet bij de selectie van Jong @PJHoutman. 8 KKD potten, 5 goals. Maar lekker Akpom laten invallen. Kan zijn dat hij vanmiddag meespeelt tegen PSV in de competitie. Zeker nu Kaplan mee lijkt te vallen zou ik die optie even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Lucca en Conceicao trouwens opgeroepen voor de nationale teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Rijkhof is een veredelde jeugdspeler man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 5 uur geleden zei Thierryvane: Dies Janse zat gisteren niet bij de selectie van Jong @PJHoutman. 8 KKD potten, 5 goals. Maar lekker Akpom laten invallen. Janse basis zometeen tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 2 uur geleden zei cimbomcu: Rijkhof is een veredelde jeugdspeler man. Vertel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 6 uur geleden zei Thierryvane: 8 KKD potten, 5 goals. Maar lekker Akpom laten invallen. Henk Veerman maar snel kopen dan, want die heeft al 19 goals in de KKD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 14 minuten geleden zei Thierryvane: Vertel! Paar weken terug was Akpom nog een goede aankoop, nu roepen we na 2 slechte wedstrijden weer om Rijkhof. Om die na 3 wedstrijden waarschijnlijk weer af te schrijven, en te vragen om een aankoop in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 24 minuten geleden zei cimbomcu: Paar weken terug was Akpom nog een goede aankoop, nu roepen we na 2 slechte wedstrijden weer om Rijkhof. Om die na 3 wedstrijden waarschijnlijk weer af te schrijven, en te vragen om een aankoop in de zomer. Zo gaat het letterlijk met elke speler die 1-2 slechte potjes speelt, al het hele jaar lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 1 minuut geleden zei Beppu: Zo gaat het letterlijk met elke speler die 1-2 slechte potjes speelt, al het hele jaar lang Wat dacht je van nieuwe trainers? Ik heb iedere trainer sinds Ten Hag van held naar schlemiel zien gaan in dit topic, inclusief de interims Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 1 uur geleden zei Urbeto: Wat dacht je van nieuwe trainers? Ik heb iedere trainer sinds Ten Hag van held naar schlemiel zien gaan in dit topic, inclusief de interims De algemene opinie valt wel mee hoor. Heitinga stond er al niet goed op. Steijn vond iedereen raar maar goed kreeg een kans. En ook bij Schip waren er al meteen tactische twijfels door zijn verleden. Zijn weinig mensen in de algemene opinie echt blij geweest met laatste drie trainers toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 33 minuten geleden zei timpy00: De algemene opinie valt wel mee hoor. Heitinga stond er al niet goed op. Steijn vond iedereen raar maar goed kreeg een kans. En ook bij Schip waren er al meteen tactische twijfels door zijn verleden. Zijn weinig mensen in de algemene opinie echt blij geweest met laatste drie trainers toch? Ik denk dat je geheugen je daar in de steek laat, want ik heb dat wel degelijk in dit topic en in mijn eigen omgeving voorbij zien komen. Beetje selectief natuurlijk, maar onderstaand is hier een voorbeeldje van. Ik heb geen tijd om dit hele topic door te gaan spitten nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 3 uur geleden zei cimbomcu: Paar weken terug was Akpom nog een goede aankoop, nu roepen we na 2 slechte wedstrijden weer om Rijkhof. Om die na 3 wedstrijden waarschijnlijk weer af te schrijven, en te vragen om een aankoop in de zomer. Ik hoop toch dat je het met mij eens bent dat Akpom gewoon véél te weinig brengt de laatste potten? Dan is het toch niet gek dat fans om Rijkhoff schreeuwen? Jong jochie, genoeg bewijsdrang, energieker. Iets wat we goed kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 17 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat je geheugen je daar in de steek laat, want ik heb dat wel degelijk in dit topic en in mijn eigen omgeving voorbij zien komen. Beetje selectief natuurlijk, maar onderstaand is hier een voorbeeldje van. Ik heb geen tijd om dit hele topic door te gaan spitten nu. Die geluiden zullen er zeker zijn geweest. Maar als ik naar mezelf kijk en mensen die ik wel serieus neem qua Ajax meningen valt het volgens mij wel mee. Iedereen die jong heeft gevold onder Heitinga wist dat er niet veel te verwachten was. Reiziger daarvoor en Vos daarna laten eigenlijk veel meer zien. Ook vd Gaag liet al meer zien. Maar goed, snap wel wat je bedoeld maar weet niet of dat de algemene tendens was. Van bijvoorbeeld Schip was wel bekend dat hij alleen maar matige indrukken heeft achtergelaten overal en hij vooral voor rust moest zorgen wat hij eerst deed en daarna ineens wekelijks zelf om zeep heeft geholpen. 4 minuten geleden zei Thierryvane: Ik hoop toch dat je het met mij eens bent dat Akpom gewoon véél te weinig brengt de laatste potten? Dan is het toch niet gek dat fans om Rijkhoff schreeuwen? Jong jochie, genoeg bewijsdrang, energieker. Iets wat we goed kunnen gebruiken. Ik weet niet of nog meer jong hetgeen is wat we nodig hebben op dit moment. Maar ben ook geen fan van Akpom nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 7 minuten geleden zei timpy00: Ik weet niet of nog meer jong hetgeen is wat we nodig hebben op dit moment. Maar ben ook geen fan van Akpom nee. Je kan hem op zijn minst een eerlijke kans geven. Maar daar heeft John vooralsnog weinig trek in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 9 minuten geleden zei timpy00: Die geluiden zullen er zeker zijn geweest. Maar als ik naar mezelf kijk en mensen die ik wel serieus neem qua Ajax meningen valt het volgens mij wel mee. Iedereen die jong heeft gevold onder Heitinga wist dat er niet veel te verwachten was. Reiziger daarvoor en Vos daarna laten eigenlijk veel meer zien. Ook vd Gaag liet al meer zien. Maar goed, snap wel wat je bedoeld maar weet niet of dat de algemene tendens was. Van bijvoorbeeld Schip was wel bekend dat hij alleen maar matige indrukken heeft achtergelaten overal en hij vooral voor rust moest zorgen wat hij eerst deed en daarna ineens wekelijks zelf om zeep heeft geholpen. Ik had het ook niet perse over de algemene opinie - die laat zich in de wispelturige voetbalwereld sowieso maar moeilijk peilen - maar over het bestaan van die ontwikkeling van held naar schlemiel onder sommige Ajacieden. Ik meen me te herinneren dat Rogier hier het beste voorbeeld van was bij de aanstelling van Steijn. Dat ging van ongeloof naar nieuwsgierigheid en vertrouwen. Iemand hier haalde destijds onderstaande cyclus aan. Ik denk dat we ons er allemaal wel eens op hebben kunnen betrappen dit te doen overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 11 minuten geleden zei Urbeto: Ik had het ook niet perse over de algemene opinie - die laat zich in de wispelturige voetbalwereld sowieso maar moeilijk peilen - maar over het bestaan van die ontwikkeling van held naar schlemiel onder sommige Ajacieden. Ik meen me te herinneren dat Rogier hier het beste voorbeeld van was bij de aanstelling van Steijn. Dat ging van ongeloof naar nieuwsgierigheid en vertrouwen. Iemand hier haalde destijds onderstaande cyclus aan. Ik denk dat we ons er allemaal wel eens op hebben kunnen betrappen dit te doen overigens Ja ook wel eens dat het zeker gebeurd hoor. Pak je berichten maar weer klaar straks als Pascal Jansen zijn eerste persco heeft gehad haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Vandaag even in Rotterdam laten zien wie de baas is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten