Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Hwb:

Als zelfs Steijn al weer in gesprek is met Eredivisieclubs...

Die heeft het bij zijn voorgaande clubs (m.u.v. Ajax) natuurlijk ook prima gedaan. Denk dat er toch ook een groot deel van de clubs ook de situatie bij Ajax meenemen in de beoordeling van Steijn bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

Die heeft het bij zijn voorgaande clubs (m.u.v. Ajax) natuurlijk ook prima gedaan. Denk dat er toch ook een groot deel van de clubs ook de situatie bij Ajax meenemen in de beoordeling van Steijn bij Ajax.

Maar hopelijk ook zijn 'prestaties' aan de talkshowtafel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Hij krijgt het nog voor elkaar dat Steijn straks vergeten is. 

Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Steijn heeft Ajax op de laatste plek gekregen. Niemand in Nederlands voetballand gaat dat vergeten. Zelfs als het onder Van 't Schip zo in elkaar dondert dat het nog een keer gebeurt, dan nog is Steijn de eerste die het lukte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je speelt met Hendo, Mansverk, Taylor, Hlynsson en Akpom kun je evt met heel veel geluk winnen van Sittard. Met een beetje pech ook verliezen/gelijkspelen.

Los van het feit ik dat ik ze individueel wel goede spelers vind. Maar kan een coach echt niet bedenken dat je met deze mensen thuis tegen Fortuna geen snelheid, geen diepgang en geen variatie in je aanvalsplan hebt?  

Hoe wil je dan een vrij verdedigende ploeg verrassen? 

Ben blij als John weg is straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Als je speelt met Hendo, Mansverk, Taylor, Hlynsson en Akpom kun je evt met heel veel geluk winnen van Sittard. Met een beetje pech ook verliezen/gelijkspelen.

Los van het feit ik dat ik ze individueel wel goede spelers vind. Maar kan een coach echt niet bedenken dat je met deze mensen thuis tegen Fortuna geen snelheid, geen diepgang en geen variatie in je aanvalsplan hebt?  

Wie hoop je als vervanger te zien eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei putdus:

Kan niet altijd feest zijn. Maar die stilte ben je wel gewend van de Kuip toch 

Clown ben je ook he ;c 

2 uur geleden zei timpy00:

Je gaat dit toch niet serieus als reden noemen waarom je toch bent gegaan?

Buiten dat het natuurlijk lariekoek is en je sowieso wilde gaan, maakt het resultaat toch geen meter uit of daardoor ineens je gemoed wat rust kan geven?

Wat had je dan gezegd als het wel 3 2 was geworden? Niks?

Oprecht wel lang getwijfeld, maar uiteindelijk ben ik ook voetballiefhebber en aangezien ik gratis heen kon, dacht ik; waarom ook niet? Was met een oud-collega die ik weinig spreek, en heb eventueel interesse om te solliciteren bij zijn bedrijf. Dus moesten e.e.a. bespreken. Verder ook gewoon gezellig om dat tijdens voetbal te doen.

Als die 3-2 wel was gevallen, had ik hem van harte ermee gefeliciteerd hoor. Maakt voor ons toch geen ene donder meer uit dit seizoen, aangezien het gat zo groot is.

19 minuten geleden zei cimbomcu:

Eeeh, na de 1-0 heb ik Ajax ook grote delen van de wedstrijd zien verdedigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdedigend zal het vast niet geklopt hebben. Maar aanval is de beste verdediging ;) Als dat al niet gaat, ga je achteruit lopen.

@Urbeto

Ik weet het effe niet. Als maar geen De Boer is.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet kunnen kijken, want was aan het werk. Kan iemand uitleggen waar alle haissa omgaat? En waarom? Kan gebeuren thuis gelijk tegen Forruna, dat deed Feyenoord eerder ook al... :classic_ninja::sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kyrill:

Ik heb niet kunnen kijken, want was aan het werk. Kan iemand uitleggen waar alle haissa omgaat? En waarom? Kan gebeuren thuis gelijk tegen Forruna, dat deed Feyenoord eerder ook al... 

De harissa was op tijdens de lunch dus er was geen grinta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Schippie was prima tot de winterstop geweest en daarna gewoon echte trainer aanstellen. Het is ook gewoon al zeker; dit wordt weer een kut pot en met veel moeite kan je de uitslag/resultaat niet voorspellen. 
Je speelt met backs die er allemaal niks van kunnen, hlyson ook waardeloos en sutalo elke wedstrijd wel paar gevaarlijke momentjes op levert… het is zon triest zooitje. 
je zal nu maar een kind van 7/8 hebben… los van Brobbey… van wie zal die dan fan zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel vrede/berusting met die 5e plek (als we die halen tenminste). Twee jaren echt alles fout doen wat je maar fout kunt doen in de gehele voetbalorganisatie dat brengt je nu hier. Het is bijna kunst.

Psv gewoon een mooie ploeg (krijg het bijna niet uit mijn strot.. en wel Luuk de Jong weggedacht) die met een mooie voetbalfilosofie fluitend kampioen gaat worden. Feyenoord dat al jaren onder Slot het prima voor elkaar had. Echt jaren terug in een nog uitzichtlozere situatie te hebben gezeten met wat hun selectie toen nog als waarde had, maar echt een voetbalmachine te hebben gebouwd. Sputtert dit jaar vaak wel tegen in effectiviteit voor het doel. Maar kunnen ze op teren. FC Twente ook door wanbeleid in wat jaren een mooi team gebouwd, die met de steun van de trouwe fans een bijna onklopbare ploeg thuis zijn. AZ dit jaar wat minder en ook wat chaos in de organisatie. Maar wel een voorbeeld in hoe je een club runt financieel en hoe je zorgt dat je jeugdopleiding niet alleen voetbal technisch, maar ook mentaal de jongens een goede basis geven om te kunnen slagen in het profvoetbal. Dan sluiten we nu hopelijk aan als 5e ploeg en gaan we vanaf nu wel beleid maken. Bovengenoemde clubs hebben ook wel laten zien hoe snel je weer wat kunt opbouwen. En het kan snel gaan. Zie onze nog vrij recente succesjaren in de CL. Dat had ook nooit iemand meer voor mogelijk gehouden. Beste zou zijn als nu al direct een nieuwe trainer zou worden aangesteld die het verloren seizoen af kan maken en al kennis maakt met de selectie die er nu staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inmiddels al zover dat ik akkoord ga met Pascal Janssen en bijv. Vos als assistent. Laat het maar snel duidelijk worden. Kroes begint over twee weekjes, toch? Hopen op plek vijf (CC: NEC/GAE) en op naar volgend seizoen. Wat een shitshow. Dat interview na de wedstrijd ook weer met Van 't Schip over Gaaei. I'm out.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik ben inmiddels al zover dat ik akkoord ga met Pascal Janssen en bijv. Vos als assistent. Laat het maar snel duidelijk worden. Kroes begint over twee weekjes, toch? Hopen op plek vijf (CC: NEC/GAE) en op naar volgend seizoen. Wat een shitshow. Dat interview na de wedstrijd ook weer met Van 't Schip over Gaaei. I'm out.

Hij begint over 4 dagen. Hoop wel dat hij snel stopt met al die waanzinnig domme uitspraken die hij steeds aan zijn vriend Mike lekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Lenstra:

Maar hopelijk ook zijn 'prestaties' aan de talkshowtafel. 

Ja daar zou ik als club ook niet direct enthousiast van worden. Maar je weet wel dat je dat er bij krijgt. 

Puur voetballend (lees: resultaten) snap ik de keuze van Heerenveen dus wel. Om in ieder geval te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei 007mark:

Clown ben je ook he ;c 

Oprecht wel lang getwijfeld, maar uiteindelijk ben ik ook voetballiefhebber en aangezien ik gratis heen kon, dacht ik; waarom ook niet? Was met een oud-collega die ik weinig spreek, en heb eventueel interesse om te solliciteren bij zijn bedrijf. Dus moesten e.e.a. bespreken. Verder ook gewoon gezellig om dat tijdens voetbal te doen.

Als die 3-2 wel was gevallen, had ik hem van harte ermee gefeliciteerd hoor. Maakt voor ons toch geen ene donder meer uit dit seizoen, aangezien het gat zo groot is.

Eeeh, na de 1-0 heb ik Ajax ook grote delen van de wedstrijd zien verdedigen?

Ons? Wie is nou ons in jouw geval? Stiekem altijd met een Ajax slip in de Kuip gezeten en zodra de mogelijkheid zich voor deed met gierende banden naar de arena 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei putdus:

Ons? Wie is nou ons in jouw geval? Stiekem altijd met een Ajax slip in de Kuip gezeten en zodra de mogelijkheid zich voor deed met gierende banden naar de arena 

Zit Alberto Stegeman achter dit account? Want volgens mij ben je nu iets op het spoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-3-2024 om 20:35 zei Michaelinho*:

Van de week toch ook al met; ‘Euh.. Mans, Manssverk… *kijkt naar persvoorlichter* Zo heet hij toch?’ :-D

To be fair, hij is niet de enige daarin hoor..

Louis van Gaal noemde bij Manchester United ook Mike Smalling, terwijl ie Chris Smalling heet:mrgy::-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites