007mark Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Op 7-3-2024 om 21:34 zei Urbeto: Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zie echt niet waarom je als Feyenoorder voor je plezier naar Ajax zou gaan, gratis of niet. Zeker als de kans vrijwel uitgesloten is dat ze verliezen. Nou, ik zag dus wel aankomen dat ze wellicht punten gingen verliezen. Dus ben uiteindelijk wel gegaan. Wist niet wat ik meemaakte. Ajax bijzonder slecht, lekker een 1-0 verdedigen. Wat dus niet lukte. Maar supporters waren helemaal zaaddodend saai. Waren drukker met het kijken naar schaatsen op hun telefoon, of het feit dat GAE afgelopen vrijdag al had verloren. Of wat NEC later vandaag zou gaan doen. Wel lekker pils trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 minuten geleden zei 007mark: Wel lekker pils trouwens. Wat tappen ze in de Arena? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 4 minuten geleden zei Wolf_pd: Wat tappen ze in de Arena? Volgens mij was dat Budweiser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Gewoon Heineken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Heineken inderdaad, want die zijn partner van de Arena. Bud is sponsor van Ajax, maar Ajax is geen eigenaar van het stadion. Geloof dat het zo zit in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ze kunnen beter binnenkort eens uit een ander vaatje gaan tappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ze kunnen beter binnenkort eens uit een ander vaatje gaan tappen. 10 maart bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zojuist zei Kelvin: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zojuist zei Kelvin: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Wel fijn overigens dat je een middenveld hebt dat kansen weet te creëren. Je beide aanvallende middenvelders hebben samen welgeteld 2 kansen gecreëerd voor een ander. Lekker man. Of neem Gooijert, die als wingback 1 voorzet heeft gegeven 😆😆 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Leuke opmerking weer van van t schip over gaaei opnieuw smachtend naar het einde van t seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Was Orejuela echt slechter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei 007mark: Nou, ik zag dus wel aankomen dat ze wellicht punten gingen verliezen. Dus ben uiteindelijk wel gegaan. Wist niet wat ik meemaakte. Ajax bijzonder slecht, lekker een 1-0 verdedigen. Wat dus niet lukte. Maar supporters waren helemaal zaaddodend saai. Waren drukker met het kijken naar schaatsen op hun telefoon, of het feit dat GAE afgelopen vrijdag al had verloren. Of wat NEC later vandaag zou gaan doen. Wel lekker pils trouwens. Kan niet altijd feest zijn. Maar die stilte ben je wel gewend van de Kuip toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 9 minuten geleden zei putdus: Kan niet altijd feest zijn. Maar die stilte ben je wel gewend van de Kuip toch Al zin in volgend seizoen vriendje? Op 7-3-2024 om 20:38 zei putdus: Een uitstekend Ajax gezien. Drie grote mogelijkheden gehad, Aston villa nul. Heel goed verdedigt. Kaplan erg erg goed. Bergwijn en berghuis verkopen, twee goede aankopen en een juiste trainer en je doet volgend jaar zo weer mee. 3 uur geleden zei putdus: Ja Sosa en sutalo hebben al in drie wedstrijden geen grote fout gemaakt dit seizoen. Toch knap. Wat een aanfluiting , dat hele Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Eigenlijk geen woorden voor hoe matig het was. Dus laat het maar hierbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei 007mark: Nou, ik zag dus wel aankomen dat ze wellicht punten gingen verliezen. Dus ben uiteindelijk wel gegaan. Je gaat dit toch niet serieus als reden noemen waarom je toch bent gegaan? Buiten dat het natuurlijk lariekoek is en je sowieso wilde gaan, maakt het resultaat toch geen meter uit of daardoor ineens je gemoed wat rust kan geven? Wat had je dan gezegd als het wel 3 2 was geworden? Niks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei 007mark: Nou, ik zag dus wel aankomen dat ze wellicht punten gingen verliezen. Dus ben uiteindelijk wel gegaan. Wist niet wat ik meemaakte. Ajax bijzonder slecht, lekker een 1-0 verdedigen. Wat dus niet lukte. Maar supporters waren helemaal zaaddodend saai. Waren drukker met het kijken naar schaatsen op hun telefoon, of het feit dat GAE afgelopen vrijdag al had verloren. Of wat NEC later vandaag zou gaan doen. Wel lekker pils trouwens. Nooit meer komen. Fijn weekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Oh Jezus, John. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Verlos die man uit zijn lijden zodat die fatsoenlijk om zijn vrouw kan rouwen. Hij krijgt het nog voor elkaar dat Steijn straks vergeten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 29 minuten geleden zei Lenstra: Oh Jezus, John. Daarna nog dat moment over Forbs. Ja we brachten, uh hoe heet-ie ook alweer? Kijkt op een blaadje, ohja Carlos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Daarna nog dat moment over Forbs. Ja we brachten, uh hoe heet-ie ook alweer? Kijkt op een blaadje, ohja Carlos. Van de week toch ook al met; ‘Euh.. Mans, Manssverk… *kijkt naar persvoorlichter* Zo heet hij toch?’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Die heeft zijn eventuele ambities voor de toekomst ook wel lastiger gemaakt. Trapt toch niemand meer in hierna. Donderdag hopen op klein wondertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik denk dat voor zijn doen Ajax wel het plafond is ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik denk juist dat er genoeg clubs voor hem in de rij zullen staan, Ajax van onderin de Eredivisie naar plek 5 krijgen zal toch aardig wat interesse opwekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Als zelfs Steijn al weer in gesprek is met Eredivisieclubs... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten